Crypto - Nieuws en algemene discussie

bon gestaked in die wex en eleven. beide 50% tis maar 0.21bnb hier maar im gonna be rich.. ik voel het!

Niet zo lang geleden in Eth ingestapt aan 1497eur/eth, op dit moment 3150eur/eth

Waanzin als je uit de gewone aandelenmarkt komt.

Enjoy 😉 een uitnodiging in het hof van cleve mag altijd :laugh:
haha tis goe... een voorgerechtje zal er wel afkunnen.
Zeg bij die wex stake heb ik al 0.17 wex verdient. Maar bij die eleven vault stake nog 0? hoe komt dat?

edit omdat ik vergeten ben op vault stake te duwen.... :D

Laatst bewerkt:
Toch iemand die in ether zit, ik begon mij al een buitenbeetje te voelen als ik de comments hier lees :)

fomo all around
Ik investeer relatief conservatief. Mijn portfolio bestaat enkel uit zaken waar ik in geloof en waar ik toegevoegde waarde zie aan het hele gebeuren, namelijk BTC, ETH, ADA & DOT.

Zaken zoals 'RUSS' en dergelijke shitcoins hebben geen toegevoegde waarde en dienen enkel om de oprichters rijk te maken. Het is een pure gokmachine en de kans dat je er rijker van wordt is niet 50/50.

Ik investeer relatief conservatief. Mijn portfolio bestaat enkel uit zaken waar ik in geloof en waar ik toegevoegde waarde zie aan het hele gebeuren, namelijk BTC, ETH, ADA & DOT.

Zaken zoals 'RUSS' en dergelijke shitcoins hebben geen toegevoegde waarde en dienen enkel om de oprichters rijk te maken. Het is een pure gokmachine en de kans dat je er rijker van wordt is niet 50/50.
Feit dat ge al duust stappen moet doen is al niet innovatief

Met WAX (niet WEX) is het veel gemakkelijker om een wallet op te zetten. Ge linkt uw social media account (vb Facebook, Google, ...) aan een wallet. Ge kunt dan vanaf gelijk welke PC aan uw wallet. En ge kunt vanuit die wallet WAXP tokens kopen met uw creditcard.

Wallet adressen in WAX zijn een combinatie van cijfers en letters zoals bijvoorbeeld tksb4.wam , veel simpeler dan die lange UUID's bij Bitcoin en Ethereum, het is nog iets wat een normale mens kan onthouden. Het is misschien wel minder veilig, want als uw Facebook gehackt is kunnen ze ook aan uw WAX account, maar het is vele malen user-friendlier dan andere crypto.
WAX is een blockchain puur gericht op crypto-games en NFT's.

En er is ook een decentralized exchange voor WAX waar ge een normaal orderbook hebt met buy en sell orders, net zoals op een gewone exchange. Allemaal web based, ge moet geen Metamask of Trust Wallet of whatever installeren.

ik ook hoor.
Mijn main is btc/ada. Maar tis toch eens leuk om voor 100 euro eens zot te doen.

Toch iemand die in ether zit, ik begon mij al een buitenbeetje te voelen als ik de comments hier lees :)

fomo all around
Ik denk dat iedereen hier wel een basisportefeuille heeft van BTC & ETH en nog andere grotere coins.
Maar het is altijd leuk om met wat geld te investeren in kleinere coins in de hoop dat ze een grote coin worden.
Wordt het niets, dan maken BTC en ETH dat verlies wel goed. Wordt het wel iets, dan heb je daar ook nog eens dikke winst mee.

Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig
Ik las dat ze binnenkort gelist worden op Cointiger (exchange). Nog nooit van gehoord, maar die zal ergens wel gebruikt worden zeker? 😁
Het is in ieder geval niet raar dat het nu een paar dagen aan het consolideren is na zo'n explosieve stijging.

Ik vraag mij wel af wat de mensen hun portfolio allocatie hier is.

Hier is het op dit moment: 66,4% BTC, 14.3% ETH, 3.34% ADA, 2% DOT, 2% LINK, 12% andere coins (WEX/BNB in staking pool, VET, SOL, AVAX, 1INCH, REQ, MATIC, WAXP, ...) en dan nog wat nft rommel en zo
Dus ik ben al bij al nog voorzichtig vind ik.

Laatst bewerkt:
25% ETH
25% VET
15% ADA
15% CUMMIES
5% PLE
2.5% SXI
2.5 % rommel: dogelon, odin protocol,..

Ongeveer in grote lijn want ik zie dat ik maar aan 90% kom.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan