Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hier moet toch een adder onder het gras zitten of mis ik iets? Waar halen zij de inkomsten vandaan om zo'n hoge rendementen te kunnen uitbetalen?

Ze rewarden early backers + de liquidity pools zijn nog niet zo groot dus daardoor kunnen ze hogere rewards uitbetalen (in de vorm van tokens). Die hoge APY's gaan ook geen maanden meer duren uiteraard. Hoe meer geld er in de pools komt hoe lager de APY zal zakken. Mijn gameplan is nu volop tokens accumuleren en dan de verwachte price increase meepikken.

Uiteraard is dit een big bet een high risk. Maar ik zit sinds 2013 in crypto en heb een paar mooie rally's gehad het laatste jaar (voornamelijk BNB & Matic), ik kan hier dus wel wat tegenaan gooien gezien de risk-reward ratio en odds imo héél goed zitten. Als dit goed uitdraait heb je lifechanging money. Indien niet ga ik er geen boterham minder door eten.

In ieder geval, doe zeker je eigen research en enjoy the ride.

Ja, sneeuwstorm is al geen goede huisvader :unsure:
Ik heb mijn HODL portfolio en mijn speculeer/tradegeld hé. Alles op Binance is speelgeld. HODL = op de ledger

Geen idee onder welke regeling Yield farming/Liquidity mining valt ... Do it at your own risk

Laatst bewerkt:

Is dat die Wex?
Miss een deel van m'n cummies speelgeld winst es overzetten dan. :unsure:

Is dat die Wex?
Miss een deel van m'n cummies speelgeld winst es overzetten dan. :unsure:

Ja, pump my bags bro 😎

Om dit te checken doe ik een swap in pancakeswap naar usdt en druk op max (niet uitvoeren gewoon kijken naar het bedrag). Dan kan ik inschatten hoeveel ze ongeveer waard zijn. Waarschijnlijk zijn er betere manieren, maar die ken ik niet.

Ik begrijp niets van wat Sneeuwstorm en Faun zeggen, heb precies nog veel te leren.

Ideaal, ben es in de telegram groep gaan checken.
Wat cummie winsten omgezet se.
Alleen cijfers updaten ni in TrustWallet zie ik.
Ja, die moet nog op Coinmarketcap gelist worden. Denk dat Trustwallet, Safepal, etc daar hun prijsinfo van halen.

Anders da gaat nie

Om dit te checken doe ik een swap in pancakeswap naar usdt en druk op max (niet uitvoeren gewoon kijken naar het bedrag). Dan kan ik inschatten hoeveel ze ongeveer waard zijn. Waarschijnlijk zijn er betere manieren, maar die ken ik niet.

Ik begrijp niets van wat Sneeuwstorm en Faun zeggen, heb precies nog veel te leren.

Gewoon veel lezen en zelf proberen.

Ikzelf heb pancakeswap ook pas een goeie 3 maand geleden ontdekt.
Echt een compleet andere wereld die is opengegaan met die defi toestanden.

De early investors in Cake scheppen letterlijk bakken geld, ELKE fucking dag.

Voor mij is dit ook de eerste keer dat ik mijn coins in zo een liquidity pool steek, het is 1 grote gok. En het is ook nog niet lang dat ik pancakeswap gebruik. Het is denk ik voor de meeste mensen nog allemaal nieuw.

Tis is ewa anders dan buyen en holden met de rest gewoon.
Beetje actie enzo met wat speelgeld. Dat houdt 't ook nog wat leuk vind ik. :unsure:

Tis is ewa anders dan buyen en holden met de rest gewoon.
Beetje actie enzo met wat speelgeld. Dat houdt 't ook nog wat leuk vind ik. :unsure:
Gisteren ook gesprek gehad met collega: "speelgeld voor crypto voor jou is broodnodig voor mij"
Mja, ik had nog BTC staan van 2013 die ik vergeten was, herontdekt heb en nu daar mee verder "speel"
Moet ik mij daar schuldig over voelen? Dacht het niet...

Van mij mogen ze jaloers zijn, das mijn karma die terug komt van al die jaren dat ik het moeilijk had dat ze het erin wreeven.

Dextools vind ik een handige site om live de prijzen van enkele dexes te checken (uniswap, pancakeswap, etc)

Hier is die van wex :

allez heb me zo een trustwallet aangemaakt. Wat bnb volgens bep2 op de bep2 trustwallet gestuurd.
Kan ik nu daarmee die Wex aankopen?

Waar kan je best je WEX en WaultX staken? Maakt het verschil of je dat op Eleven.finance of Wault.finance doet? Ben het ook eens aan het proberen, maar ben toch voorzichtig aangezien je access moet geven tot je wallet en dit mij toch wat tricky lijkt.

Die WEX die zit niet op coinmarketcap?
Want ik vind er niets over. Ook die liquidity pool vind ik niet op pancakeswap.

Terug
Bovenaan