Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je ziet inderdaad nog geen dollarwaarde. Is meestal zo bij die nieuwe coins.

Heeft volgens mij te maken met het al dan niet gelist zijn op coinmarketcap.
Hoe lang duurt het ongeveer wanneer de waarde zichtbaar is? Of is dit afhankelijk van coin tot coin

Vraagje.
Heb net wat Merchant Token App (MTO) gekocht.
Dit ging via hun site zelf. Aangezien ze nog moeten listen op 1juli staan ze dus op m'n account op hun site.
Hoe krijg ik die coins nu in m'n Binance ? Krijg ik voor de listing een link of moet ik ze dan handmatig toevoegen ?
Iemand hier ervaring mee ? Of met een andere coin die een soortgelijke handelswijze hadden?

Verkopen en ADA kopen.
waarom ADA?

hoeveel transacties doen jullie per dag eigenlijk?
Heb vandaag 3x geswitched --> ETH naar ALGO, paar uur later terug naar ETH en dan weer naar ALGO.

Waarde is niet echt gestegen, maar aantal coins wel, dus op dat vlak wel 'winst' gemaakt? :unsure:

waarom ADA?

Heb vandaag 3x geswitched --> ETH naar ALGO, paar uur later terug naar ETH en dan weer naar ALGO.

Waarde is niet echt gestegen, maar aantal coins wel, dus op dat vlak wel 'winst' gemaakt? :unsure:

Goh das toch een van de stabielere coins waar een project achter zit en ge kunt ze staken.
En damn hoeveel switcht gij 😅

Zoveel coins +40%
Bv een Aion en een Lisk.

VET en ADA zijn gepensioneerden of wat? Zo traag.

Solving real world issues. F*ck y** :cautious:

Laatst bewerkt:
Een klein gokje SXI gedaan.
Ama cumrocket start. Ben benieuwd of er straks een stijging is.

Daarnet na maanden chillen toch nog eens klein beetje ETH bijgekocht.
Ervaring leert me dat de koers van ETH na persoonlijke aankopen steeds drastisch keldert.
Binnen enkele dagen nog eens kijken :D

waarom ADA?

Omdat ADA een coin is met toekomst. IOHK, het bedrijf achter Cardano heeft tonnen liqd en de CEO is the second coming of Einstein. Ethiopische deal met 5 miljoen gebruikers. Samenwerking met World mobile in Tanzania. ADAPAY samenwerking met COTI voor Save The Children. Testnet smart contracts deze maand. Mainnet smart contracts juli/augustus. Komende dApps die gaan uitkomen bij release mainnet.

ADA heeft zojuist uitgebroken na een lange consolidatie periode.

Elliott Wave Theory FTW.

Terug
Bovenaan