Sneeuwstorm
Well-known member
Zo'n klein handpompke waarmee ge 500 keer moet pompen vooraleer uwen band opgepompt isStond 15 april op 1,23 euro, nu op 1,33.
Het zal een fietspomp zijn.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n klein handpompke waarmee ge 500 keer moet pompen vooraleer uwen band opgepompt isStond 15 april op 1,23 euro, nu op 1,33.
Het zal een fietspomp zijn.

Welcome to cryptoJezus, Doge is al x100 gegaan sinds januari. Dit toont toch ook aan dat het gewoon zever in pakske is allemaal. Genoeg hype creëren en iedere coin kan omhoog schieten.

Das de aziatische markt en een exchange in 1 klap!Toch niet echt grote dalingen als ik zo es snel kijk bij de populairste? En ADA nog op (kleine) winst op 24u.Veel van mijn alts zijn toch gezakt tegenover gisterenavond, 0,03 BTC armer geworden. Zouden we een bodem bereikt hebben in BTC dominance?
Als je oude, afgeschreven coins zoals ETC ziet opstaan uit hun graf dan is altseason bijna gedaan denk ik.
Intussen +106% straks sinds dinsdag. DEX volume stijgt ook heel snel, zou me niet verbazen als die tegen mid volgende week nog eens verdubbeld.WEX intussen +40%. Deze gaat uitgroeien tot een monster, let op mn woorden.
Veel van mijn alts zijn toch gezakt tegenover gisterenavond, 0,03 BTC armer geworden. Zouden we een bodem bereikt hebben in BTC dominance?
Als je oude, afgeschreven coins zoals ETC ziet opstaan uit hun graf dan is altseason bijna gedaan denk ik.
Intussen +106% straks sinds dinsdag. DEX volume stijgt ook heel snel, zou me niet verbazen als die tegen mid volgende week nog eens verdubbeld.
edit: weer +40% vandaag.

)Nog eens een poging.Vraagje.
Heb net wat Merchant Token App (MTO) gekocht.
Dit ging via hun site zelf. Aangezien ze nog moeten listen op 1juli staan ze dus op m'n account op hun site.
Hoe krijg ik die coins nu in m'n Binance ? Krijg ik voor de listing een link of moet ik ze dan handmatig toevoegen ?
Iemand hier ervaring mee ? Of met een andere coin die een soortgelijke handelswijze hadden?
(om crypto te kopen?
)Super call man, merci!
Al worden mijn LP’s wel een beetje gedrained at the moment, rewards maken het wel goed gelukkig.
Die Russ rugpull wel netjes gedaan moet ik zeggen. Eentje volgens het boekje!

Hier moet toch een adder onder het gras zitten of mis ik iets? Waar halen zij de inkomsten vandaan om zo'n hoge rendementen te kunnen uitbetalen?Uwen intrest daarop is 3,27% per dag, en als ge 1.0327^365 doet komt ge op x127K uit (of 12M % APY)
Goeie vraag ... Ik neem het risico, 't is speelgeld dat er in zit. Ofwel word ik hier rijk ofwel ben ik mijn inleg kwijt. De potentiële gains zijn zodanig hoog dat het het risico rechtvaardigt denk ik. Maar stop er aub geen geld in dat ge niet kunt missen.Hier moet toch een adder onder het gras zitten of mis ik iets? Waar halen zij de inkomsten vandaan om zo'n hoge rendementen te kunnen uitbetalen?
Forumgangers, zie hierboven. Klopt dit?Het enige wat me tot nogvtoe tegenhield om met crypto te speculeren is fiscaliteit. Jullie zijn duidelijk speculanten die op KT willen toeslaan dus toch 33% belasting verschuldigd op de winst?