HELD!Moet ze handmatig toevoegen.
Smartchain, 8 decimalen
Weet 't ook maar dankzij @StruikGewas
Maar werkt goed.
Nu zie ik tenminste het aantal al.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HELD!Moet ze handmatig toevoegen.
Smartchain, 8 decimalen
Weet 't ook maar dankzij @StruikGewas
Maar werkt goed.
Nu zie ik tenminste het aantal al.En? De kogel gekregen?HELD!Nu zie ik tenminste het aantal al.

Niet slecht, stop je met werken ?675 mil USD aan BTC van (coinbase) exchange gehaald. Nice.
Merci0x05D2C9dDB4B2909cA83D61658880c954154Bc0ef
Nah. Heb nog steeds vast inkomen nodig.Niet slecht, stop je met werken ?
HelaasEn? De kogel gekregen?![]()
jij?Is er een reden voor?675 mil USD aan BTC van (coinbase) exchange gehaald. Nice.
In feite is dat "maar" een 5X van hier.Bonfire eergisteren gekocht ook. Al mooi gestegenNet cardano en Bonfire gekocht.

Klopt, zolang je je private key/seed phrase niet ergens te grabbel gooit, ben je safe met je hardware wallet.Het zal jullie misschien vervelen maar vragen staat vrij zeker ? Ik ben nogal gesteld op veiligheid en er is volgens mij geen reden waarom een Binance of Coinbase in de toekomst niet kan gehackt worden. Wat ik me nu wel afvraag is, als je een wallet gebruikt zoals Safepal, Trustwallet, Binance Smart Chain, ... Hoe ben je dan beveiligd tegen eventuele aanvallen op Binance ? Worden je keys en coins ook effectief van Binance gehaald bij het gebruik van een wallet ? Ik begin meer en meer na te denken om toch maar een hardware wallet te gebruiken, zou dit betekenen dat het onmogelijk is om zonder mijn hardware wallet een verrichting te doen en dus 100% geweerd tegen online hacking ?
CUMMIES naar 1$?In feite is dat "maar" een 5X van hier.

Hopla. ETH 3900$?![]()
Euh, dat is dan toch niet op BinanceWasda. Ineens 12% op nog geen uur tijd.
Euh, dat is dan toch niet op Binance