Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dus BNB kopen op binance en dan swappen via een wallet naar RUSS op Pancakeswap ?
BNB kopen op binance, naar je trust wallet sturen, bnb swappen naar smart chain.
Dan pancake open doen, rechts boven connect met trust wallet. Heel boven zie je icoon staan, zorgen dat op smart chain staat.
Dan exchange bnb nemen, dan de crypto dat je wil ( het adres kopieren van die coin )
Duw op max, dan ga je moeten die procent aanpassen omdat soms niet wil.

Eens alles swapped, kan je rechts boven op je trust wallet drukken en de coin toevoegen met de naam.
Kans is groot dat je geen bedrag ziet maar gewoon je coins.
Mochte nog hulp nodig hebben vraag maar.

Is ALgo een shitcoin?

blijkbaar samenwerking met de ISDA? dus lijkt wel veel potentieel in te zitten voor financiële markten?

BNB kopen op binance, naar je trust wallet sturen, bnb swappen naar smart chain.
Dan pancake open doen, rechts boven connect met trust wallet. Heel boven zie je icoon staan, zorgen dat op smart chain staat.
Dan exchange bnb nemen, dan de crypto dat je wil ( het adres kopieren van die coin )
Duw op max, dan ga je moeten die procent aanpassen omdat soms niet wil.

Eens alles swapped, kan je rechts boven op je trust wallet drukken en de coin toevoegen met de naam.
Kans is groot dat je geen bedrag ziet maar gewoon je coins.
Mochte nog hulp nodig hebben vraag maar.

Ik kan RUSS niet als token toevoegen in mijn TrustWallet?
Ik kies toch voor Smart Chain dan het contract adres plakken? Hij vindt dan niks.

Je ziet inderdaad nog geen dollarwaarde. Is meestal zo bij die nieuwe coins.

Heeft volgens mij te maken met het al dan niet gelist zijn op coinmarketcap.

Ik kan RUSS niet als token toevoegen in mijn TrustWallet?
Ik kies toch voor Smart Chain dan het contract adres plakken? Hij vindt dan niks.
Heb je russ gekocht via pancakeswap of bedoel je dat je russ niet kan toevoegen voor te zien hoeveel je er hebt.
Je moet ze wel kopen via pancakeswap.

Gekocht via pancakeswap. Maar kan de token niet toevoegen in TrustWallet. Die verschijnt dus niet in de portefeuille.
Dus kan niet zien hoeveel ik heb of hoeveel die waard zijn.

Bij mij is het zo dat als ik de token add op pancakeswap (dus niet gewoon adres plakken, maar ook effectief op 'add' drukken), dat deze dan ook automatisch in mijn wallet komt te staan.

Ik gebruik wel Safepal wallet.

Gekocht via pancakeswap. Maar kan de token niet toevoegen in TrustWallet. Die verschijnt dus niet in de portefeuille.
Dus kan niet zien hoeveel ik heb of hoeveel die waard zijn.
Tduurde bij mij ook wel effkes tegen dat het erop kwam, kzag eerder tbedrag op poocoin dan in mijn wallet

@KBE @Crashtestdummy Na aankoop was er niets verschenen in TrustWallet, moest ik eerst die token toevoegen voor ik ze kocht op pancakeswap? Sorry voor de noobvragen.

Ik zou 4000 russ moeten hebben maar vind die enkel in recent transactions van Pancakeswap.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan