Sneeuwstorm
Well-known member
Ik wacht op JanusDR nog om hier te komen posten en dan weten we dat we dichtbij de bodem zittenJep we zitten in bearmarket. De sceptici komen weer posten![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht op JanusDR nog om hier te komen posten en dan weten we dat we dichtbij de bodem zittenJep we zitten in bearmarket. De sceptici komen weer posten![]()

Ja altijd grappig, oh wat is het leuk om nadien hun gelijk te komen halen.Jep we zitten in bearmarket. De sceptici komen weer posten![]()
Vooral omdat ze moeten profiteren van de kleine dipjes om even te glunderen... 6 maand later mogen ze dat weer inslikken. Dit is dus een uitstekend koopmoment.Ja altijd grappig, oh wat is het leuk om nadien hun gelijk te komen halen.

Vooral omdat ze moeten profiteren van de kleine dipjes om even te glunderen... 6 maand later mogen ze dat weer inslikken. Dit is dus een uitstekend VERkoopmoment.![]()
we zitten op -35% van de top.Ik quote mezelf hier toch even voor de non believers...Voor de TA's hier... Zitten nu op de Weekly MA50 die altijd stand heeft gehouden tot nu. Als BTC hier komende weken, komende maand door gaat is de volgende stap 82K. Hopelijk niet, maar ik weet het niet.
Niet om dwars te liggen, oprechte vraag : Wat is de value driver die jou dit doet zeggen? Wat zete BTC over 6 maand weer op weg? Want qua intrinsieke waarde zie ik weinig evolutie gewoon. Maar misschien mis ik hier iets.Vooral omdat ze moeten profiteren van de kleine dipjes om even te glunderen... 6 maand later mogen ze dat weer inslikken. Dit is dus een uitstekend koopmoment.![]()
Intrinsiek niet, extrinsiek zijn de factoren wel in het voordeel. BTC is een risicovollere belegging en deze doen het beter in tijden van QE, lage rentes, etc... wat eraan komt. Ook wachten tot er weer liquiditeit in de markt komt die eruit getrokken werd met de US shutdown. Combineer dat met het feit dat de machtigste man ter wereld er met zijn bedrijf en heel zijn familie in zit... Om het nog niet te hebben over de legislatie wijzigingen dat eraan komen in de US.Niet om dwars te liggen, oprechte vraag : Wat is de value driver die jou dit doet zeggen? Wat zete BTC over 6 maand weer op weg? Want qua intrinsieke waarde zie ik weinig evolutie gewoon. Maar misschien mis ik hier iets.

Dat is wel een feit dat de selling pressure nu vooral komt van de long-term holders.Intrinsiek niet, extrinsiek zijn de factoren wel in het voordeel. BTC is een risicovollere belegging en deze doen het beter in tijden van QE, lage rentes, etc... wat eraan komt. Ook wachten tot er weer liquiditeit in de markt komt die eruit getrokken werd met de US shutdown. Combineer dat met het feit dat de machtigste man ter wereld er met zijn bedrijf en heel zijn familie in zit... Om het nog niet te hebben over de legislatie wijzigingen dat eraan komen in de US.
BTC gaat momenteel ook door zijn IPO consolidatie (als je het artikel van Jorde Visser gelezen hebt: https://visserlabs.substack.com/p/bitcoins-silent-ipo-why-this-consolidation )
Dit vergt allemaal tijd maar momenteel lijkt alles in de goede richting te gaan.
En nu wachten tot Janus mij komt uitlachen.![]()
Maar je gelooft jezelf niet?Ik quote mezelf hier toch even voor de non believers...
Retest van het psychologisch niveau van $100K zou ik toch nog wel verwachten (het 50 week moving average ligt daar ook ongeveer).Er is al een aardige bounce geweest nu, 80K gehit en intussen boven de 91K maar de vraag is natuurlijk of die bounce zal terug richting de ATH gaan of we snel een reject gaan krijgen en dan de bear in. Het zal, vermoed ik, vooral van de gewone beurzen afhangen wat BTC zal doen de komende weken/maanden. En als BTC dan gaat underperformen dan is het een slecht teken.
BTC heeft het in feite behoorlijk gedaan, maar altcoins zijn een ramp.
Meestal zie je inderdaad zo'n retest als bevestiging van het einde van de bullrun.Retest van het psychologisch niveau van $100K zou ik toch nog wel verwachten (het 50 week moving average ligt daar ook ongeveer).
Meer kopers dan verkopersWat is de reden eigenlijk dat BTC nu ineens weer naar omhoog gaat?