Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik blijf nog wel even weg van de memecoins. MAGA (TRUMP) lijkt mij wel een goeie om in te slaan met de verkiezingen binnenkort. Vandaag -28%.

Ik hoop dat we nog wat verder corrigeren, want voorlopig is de correctie nog mild in cryptotermen. Maar ik denk het wel.
Het zijn nog niet de grote 30-40% drops die we van vroeger gewoon zijn :) Die extreme volatiliteit gaat er toch uit bij BTC. Altcoins is een ander verhaal.

Het zijn nog niet de grote 30-40% drops die we van vroeger gewoon zijn :) Die extreme volatiliteit gaat er toch uit bij BTC. Altcoins is een ander verhaal.
Ooit gaat die eruit, maar volgens mij zijn we daar nog niet beland. Grote volatiliteit naar boven betekent ook grote volatiliteit naar beneden. Iedereen is de laatste periode iets te bullish geweest en dat wordt vroeg of laat afgestraft. Wanneer iedereen denkt dat we alleen nog omhoog kunnen gaan met minieme correcties, gaan we net een grote correctie zien door de vele liquidaties.

Heb alleszins een hoop cash opzij staan dat ik langzaam in BTC of ETH zal DCA'en tijdens deze (volgens mij) langere en diepere correctie. En van de altcoins blijf ik nog steeds wijselijk weg, want die kunnen nog fameuze klappen krijgen.

Lijkt mij ook nog niet de moment om all-in degen te gaan.
Persoonlijk denk ik dat we nog een dropje gaan zien richting 60-62K eerst en dan een bounce.

Ik blijf nog wel even weg van de memecoins. MAGA (TRUMP) lijkt mij wel een goeie om in te slaan met de verkiezingen binnenkort. Vandaag -28%.
Welke precies?

v8QZXh2.png

Zijn er meer dan 20 :help:

Dus rond de 52K kunnen we ons buys zetten (volgens die grafiek)
Ik zou altijd 20/20/60 doen. 20 percent deze range. 20 percent 56k, 60 percent op 53k.
Vinden jullie het waard om te verkopen aan een lokale top, om dan de markt te timen (op zich al risicovol) en terug inkopen op 53k, om een winst van max. 20% te realiseren (in het beste geval), en zo terecht te komen in een belastingschijf wegens trading? (Mijn antwoord is neen)

Terug
Bovenaan