Sneeuwstorm
Well-known member
Ik blijf nog wel even weg van de memecoins. MAGA (TRUMP) lijkt mij wel een goeie om in te slaan met de verkiezingen binnenkort. Vandaag -28%.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat we nog wat verder corrigeren, want voorlopig is de correctie nog mild in cryptotermen. Maar ik denk het wel.Het lijkt ineens snel te gaan.

Het zijn nog niet de grote 30-40% drops die we van vroeger gewoon zijnIk hoop dat we nog wat verder corrigeren, want voorlopig is de correctie nog mild in cryptotermen. Maar ik denk het wel.
Die extreme volatiliteit gaat er toch uit bij BTC. Altcoins is een ander verhaal.Ooit gaat die eruit, maar volgens mij zijn we daar nog niet beland. Grote volatiliteit naar boven betekent ook grote volatiliteit naar beneden. Iedereen is de laatste periode iets te bullish geweest en dat wordt vroeg of laat afgestraft. Wanneer iedereen denkt dat we alleen nog omhoog kunnen gaan met minieme correcties, gaan we net een grote correctie zien door de vele liquidaties.Het zijn nog niet de grote 30-40% drops die we van vroeger gewoon zijnDie extreme volatiliteit gaat er toch uit bij BTC. Altcoins is een ander verhaal.
We zijn gisteren zelfs al tot 8k gegaan bij Bitmex. Komt allemaal door die rising wedge.Nee jong we gaan tot 40K

Welke precies?Ik blijf nog wel even weg van de memecoins. MAGA (TRUMP) lijkt mij wel een goeie om in te slaan met de verkiezingen binnenkort. Vandaag -28%.

Koop gewoon de mogelijke VP picks op SOL.Welke precies?
![]()
Zijn er meer dan 20![]()
Dit is een tijdsas van 4h bitcoin trading?
Duidelijker kan zeker niet? Bijna 1:1 hetzelfde pattern aan het printen.
JaDit is een tijdsas van 4h bitcoin trading?

Ik zou altijd 20/20/60 doen. 20 percent deze range. 20 percent 56k, 60 percent op 53k.Dus rond de 52K kunnen we ons buys zetten (volgens die grafiek)
Dus rond de 52K kunnen we ons buys zetten (volgens die grafiek)
Vinden jullie het waard om te verkopen aan een lokale top, om dan de markt te timen (op zich al risicovol) en terug inkopen op 53k, om een winst van max. 20% te realiseren (in het beste geval), en zo terecht te komen in een belastingschijf wegens trading? (Mijn antwoord is neen)Ik zou altijd 20/20/60 doen. 20 percent deze range. 20 percent 56k, 60 percent op 53k.