Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het einde van epoch 451 (begin december 2023) heb ik idd rewards ontvangen:Komt normaal gezien van de 3e epoch de alllereerste keer dat je staked dacht ik. Vanaf die moment (en je dus van stakepool operator verandert) lopen de rewards wel gewoon door.
Dus er klopt volgens mij nog altijd iets niet. Is het verplicht om die rewards ook te claimen of kan je die toch gewoon laten staan? Of zit ik gewoon in een slechte stake pool?Ik zit in deze staking pool, maar dat ziet er precies niet goed uit.Oei das nie just. Uw pool produceert toch blocks hè?
Wel vreemd, ik heb na de eerste 3-4 epochs sinds staking wel rewards ontvangen. (Sidenote: staking is ook nieuw voor mij sinds vorige maand.
)Het is enkel die Ledger connect kit die getroffen is, een soort browser-extensie zoals Metamask.Is het ondertussen al terug "veilig" om je Ledger opnieuw te gebruiken? Ik vind de berichtgevingen errond zo vaag...
Voor mij alleszins mijn eerste Ledger (Nano X) en tegelijkertijd ook mijn laatste...
Ledger verbinden met een Yoroi Wallet (desktop app) is dus nog wel een risico of juist niet? Want het is mij niet duidelijk waar daar de lijn ligt.Het is enkel die Ledger connect kit die getroffen is, een soort browser-extensie zoals Metamask.
Gewoon transacties van/naar je Ledger kan je dus wel nog doen.
De Ledger Connect Kit in kwestie is een JavaScript library (voor gebruik enkel in browsers).Staat ondertussen bijna -20%, dus hou ons op de hoogte van de realtime verdere aankopen/verkopen zodat we achteraf kunnen meevieren met uw winsten zonder te twijfelen aan de authenticiteit ervan.
Excuses, het was kerstmis.Nu horen we de crypto krakers natuurlijk niet meer "het gaat naar 0", "gebakken lucht", en meer van dat soort quotes...
Integendeel, pure stront enkel op schaal gebruikt voor criminaliteit.Ik denk dat crypto intussen meermaals bewezen heeft een asset te zijn met een bijzondere veerkracht.
Misschien moet ik daar een beetje insteken binnenkort, en in FET.
TAO interesseert me ook en volg ik al even maar aangekoxht heb ik nog niet. Heb een beetje bang om te veel te diversifiërenNog wat extra TAO bijgekocht. AI wordt de narrative voor bull run. Lets go !