Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

27% op een maand erbij?Tijd dat Dusk nog eens de lucht in schiet![]()

Ik stake Cardano in een Yoroi Wallet en heb begin december voor de eerste keer rewards ontvangen. Normaal zou je na 15-20 dagen staking de eerste rewards moeten ontvangen en daarna elke "epoch" (5 dagen) opnieuw. Er zijn nu al 2 epochs gepasseerd sinds de initiële periode, maar ik heb nog geen nieuwe rewards ontvangen... Iemand een idee wat daar het issue kan zijn?Komt normaal gezien van de 3e epoch de alllereerste keer dat je staked dacht ik. Vanaf die moment (en je dus van stakepool operator verandert) lopen de rewards wel gewoon door.Vraagje over Cardano staking.Ik stake Cardano in een Yoroi Wallet en heb begin december voor de eerste keer rewards ontvangen. Normaal zou je na 15-20 dagen staking de eerste rewards moeten ontvangen en daarna elke "epoch" (5 dagen) opnieuw. Er zijn nu al 2 epochs gepasseerd sinds de initiële periode, maar ik heb nog geen nieuwe rewards ontvangen... Iemand een idee wat daar het issue kan zijn?
Dit klopt jaKomt normaal gezien van de 3e epoch de alllereerste keer dat je staked dacht ik. Vanaf die moment (en je dus van stakepool operator verandert) lopen de rewards wel gewoon door.
Blijft gewoon gaan, niet normaal.Pff Beam
x2,5 gegaan sinds ik gekocht heb
Liquidity platform voor security tokens. Mijn bet is dat dit volgende bullrun veel aandacht gaat krijgen.
Van de low ja. Mijn average is 0.0442damn stevig. nen x24 ver zekers?
Deze post was de local topBlijft gewoon gaan, niet normaal.
Mooie retrace (-30%) sinds de top.