Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik kan nie klagen da ik me crypto begonnen ben in augustus, sindsdien een ROI van 32%. Da gaat ge bij geen enkele bank krijgen.
Al had ik al jaren geleden hiermee moeten begonnen hebben...

XLM mag wel iets sneller omhoog van mij.

Vraagje over Cardano staking. :) Ik stake Cardano in een Yoroi Wallet en heb begin december voor de eerste keer rewards ontvangen. Normaal zou je na 15-20 dagen staking de eerste rewards moeten ontvangen en daarna elke "epoch" (5 dagen) opnieuw. Er zijn nu al 2 epochs gepasseerd sinds de initiële periode, maar ik heb nog geen nieuwe rewards ontvangen... Iemand een idee wat daar het issue kan zijn?

Vraagje over Cardano staking. :) Ik stake Cardano in een Yoroi Wallet en heb begin december voor de eerste keer rewards ontvangen. Normaal zou je na 15-20 dagen staking de eerste rewards moeten ontvangen en daarna elke "epoch" (5 dagen) opnieuw. Er zijn nu al 2 epochs gepasseerd sinds de initiële periode, maar ik heb nog geen nieuwe rewards ontvangen... Iemand een idee wat daar het issue kan zijn?
Komt normaal gezien van de 3e epoch de alllereerste keer dat je staked dacht ik. Vanaf die moment (en je dus van stakepool operator verandert) lopen de rewards wel gewoon door.

Ben terug op mijn kraken geraakt, van de 3000 euro aan crypto schiet er nog 1400 over, met de rest zijn ze gaan vliegen. Geen drama maar plezant is dat niet natuurlijk.
Heb nu voor de zekerheid ook extra 2FA ingesteld voor withdrawals.

Groot nieuws bij COTI.
Het wordt een layer two op ETH met smart contracts. Zk dat volgens hun 10x sneller zou zijn dan hun competitie. En deze maand nog hun PPN integratie voor een gaming bedrijf.

Blijkbaar is er een hack geweest bij Ledger, dus het beste is momenteel geen transacties doen met uw Ledger tot er meer duidelijk is en zeker geen dApps gebruiken die met uw Ledger connecteren (wat ik sowieso niet zou aanraden, je kan beter eerst uw funds moven naar Metamask o.i.d. om uw swaps te doen)

Ledger Live (en crypto die op uw Ledger staan) zou niet gehackt zijn.

Het doet mij toch nadenken om naar een alternatief te zoeken.
Zoals Ngrave maar dat is behoorlijk duur. Ngrave zou echt 100% offline zijn.
Ledger hun reputatie was al verminderd sinds ze die Ledger Recover functie hebben aangekondigd. Daardoor bestaat de vrees dat ze via een API uw keys zouden kunnen ophalen.

Zolang ge die extensie niet gebruikt hebt loop je weinig gevaar in feite. Maar het is niet de eerste keer dat Ledger de mist in gaat, enkele jaren terug was hun database gehackt en stonden de gegevens van al hun klanten online.

Terug
Bovenaan