Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is mij een beetje te bullish ook op dit moment, ETF of niet. Sinds september zijn we bijna 2X gegaan. Ik ga een deel in cash zetten en dan wachten op een dump. Die ETF zit ook al grotendeels ingeprijsd nu denk ik.Van mij mag het allemaal eigenlijk (pump of dump). Zit nog >50% in cash.
Het voelt nog niet alsof ik 100% erin moet gaan nu alleszins.
Ik ging er eigenlijk van uit dat we pas eind dit jaar zouden beginnen pumpen (4-jarige cyclus enzo).
Ga er wel van uit dat er nog genoeg koopmomentjes komen.
En ik denk dat het nu ook wel duidelijk genoeg is welke muntjes de SOL van volgende bullrun kunnen worden![]()
Enlighten meGa er wel van uit dat er nog genoeg koopmomentjes komen.
En ik denk dat het nu ook wel duidelijk genoeg is welke muntjes de SOL van volgende bullrun kunnen worden![]()

Enlighten me![]()

Verder wil ik nog wat pogen airdrops te verkijgen, maar heb er recent enkele gemist. Misschien gewoon wat inj en ntrn staken voor cosmos airdrops. De Manta airdrop zou nog moeten lukken, maar vrees dat ik wat te weinig eth heb om daar iets substantieels uit te halen.
Die 3 in het vet koop je dus wel, maar die daaronder niet wegens "te weinig upside potentieel"? Spreekt mekaar wat tegen...Voor de rest heb ik nog niet al te veel in portfolio. Vooral L1's en L2's.
Wat memecoins bets hier en daar (ninja, seiyan), Mubi, Paal, Verus, Casper, BNB, ETH, BTC.
Coins zoals ADA, Matic, ICP, LINK etc. blijf ik ver van weg. Ook al was Matic vorige run 1 van de grootste winners hier.
Te weinig upside potentieel imo.
Niet per se, BTC en ETH zijn blue chip cryptos.Die 3 in het vet koop je dus wel, maar die daaronder niet wegens "te weinig upside potentieel"? Spreekt mekaar wat tegen...

Ik zou toch ook niet weten waarom dat BNB beter dan ADA, Matic, ICP of LINK is. Als Binance overkop gaat is het ook game over voor BNBDie 3 in het vet koop je dus wel, maar die daaronder niet wegens "te weinig upside potentieel"? Spreekt mekaar wat tegen...
Ben ook al een hele tijd volledig uit ETH. Binnen enkele maandjes terug beginnen bijkopen met BTC.ETH is eindelijk onder de 0.05 BTC gegaan, hopelijk nu richting 0,04 BTC of daar iets onder, zodat ik wat ETH kan inslaan![]()
Die 3 in het vet koop je dus wel, maar die daaronder niet wegens "te weinig upside potentieel"? Spreekt mekaar wat tegen...
Ik heb nog altijd voor 60$ aan Cumrocket (CUMMIES), benieuwd wat die in de komende bullrun nog gaan doen. Ik wil toch mijnen BNB terugverdienen.
En nog 56$ PLE ook. Ik ga mij toch minder laten vangen aan shitcoins. Nuja, als Cummies nu een 4-5x doet ben ik in feite weer in winst, dat is niet onmogelijk in een bullrun.
Heb dat zelf ook nog ergens.Dat is bijna niet te geloven toch dat het zo'n amateurs zijn. Kan natuurlijk dat ze gehackt zijn, maar kan ook dat de tweet al klaar stond en dat iemand intern de tweet te vroeg heeft gepost zonder officiële goedkeuring.Blijkbaar hadden ze zelfs geen 2FA om hun X account te beschermen. Dat terwijl ze maanden geleden er over waarschuwde dat mensen 2FA moeten gebruiken om hun accounts te beschermen.
Het is FUBAR.Dat is bijna niet te geloven toch dat het zo'n amateurs zijn. Kan natuurlijk dat ze gehackt zijn, maar kan ook dat de tweet al klaar stond en dat iemand intern de tweet te vroeg heeft gepost zonder officiële goedkeuring.