Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik suggereer niet dat iemand moet liegen, maar je hoeft alleszins niet mee te werken aan je veroordeling. Bij een controle zeg ik enkel goeiedag en als ze verder nog vragen hebben antwoord ik nooit. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, dus zeg zo weinig mogelijk/niks tegen agenten. Als ze dan toch van iets een zaak willen maken kan je achteraf nog rustig bekijken hoe je je ertegen zal verdedigen.

Het zou me ook verbazen dat het op één of andere manier niet legaal kan/mag, want anders zou je in Portugal ook niet zomaar een wagen kunnen inschrijven zonder adres.

Als men onschuldige mensen niet in een hoekje duwde, hoefden ze ook niet naar creatieve oplossingen te gaan zoeken natuurlijk.
Maar soit, we zijn hier nogal aan het afwijken, heeft niet meer echt iets met bitcoin of crypto te maken.
 
Thanks, duidelijk uitgelegd. Dit is een interessante:

Het voertuig ingeschreven in een andere lidstaat op naam van de natuurlijke persoon die dit voertuig uitzonderlijk in België gebruikt voor hoogstens 30 dagen per kalenderjaar en dat bestemd is om voornamelijk gebruikt te worden in eerstgenoemde lidstaat. Een door de titularis opgesteld en ondertekend document dient zich aan boord van het voertuig te bevinden dat uitdrukkelijk de begin- en einddatum van het gebruik in België vermeldt.

Ontopic:
Nog 13 uur! 😁
 
Met crypto weet je nooit maar ik verwacht niet veel op korte termijn (qua upside). De financiële markten zijn de laatste weken lichtjes risk-off aan het gaan. Afwachten of het de start is van een diepere correctie. Het zou me sterk verbazen dat crypto tegen die trend zal kunnen ingaan, halving of geen halving.
Maar goed, afwachten geblazen.
 
gaat volgens mij helemaal niks doen met de prijs. Dat of efkes hard stijgen om meteen terug te zakken.

Dit najaar nog wat mania aub en dan cash ik uit forever!
 
Waar heb jij "die grafiek" van die specifieke coin gezien, het is op die plaats dat je moet gaan zoeken waar die koers vandaan komt en daar ga je dan de exchange vinden waar die coin verhandeld kan worden. Dat kan je zien op de coinmarketcap website. Vervolgens maak je een wallet aan op die exchange en sluist daar uw coins naartoe, en dan kan je die daar gaan verkopen.
Vraag 3:
Vreemd, het kan niet dat je op de chart een x6 ziet maar tijdens een swap aan je initiele waarde zit, misschien de verkeerde chart aan het bekijken of de verkeerde coin gekocht? Moeilijk om zo te zeggen wat er juist mis is, misschien wat meer info/screenshots?

Voorbeeldje van vandaag:
Initiële waarde was iets van een 100 EUR.
Waarde is wat gestegen, maar als ik net op dat moment wil verhandelen (swappen), krijg ik steeds maar iets van 100 EUR.

J8QEqy7.md.jpg


Het is misschien een shitcoin waarin niemand geïnteresseerd is, maar goed…
Wat is dan het nut deze te kopen, als je deze toch niet meer aan de straatstenen kwijt kunt bij een stijging?
 
Voorbeeldje van vandaag:
Initiële waarde was iets van een 100 EUR.
Waarde is wat gestegen, maar als ik net op dat moment wil verhandelen (swappen), krijg ik steeds maar iets van 100 EUR.


Het is misschien een shitcoin waarin niemand geïnteresseerd is, maar goed…
Wat is dan het nut deze te kopen, als je deze toch niet meer aan de straatstenen kwijt kunt bij een stijging?
Als ik naar de eth trading pair op dexscreener kijk is de prijs rond de 0,01 en niet 0.028 die je op coinmarketcap en coinbase ziet. Denk dat daar iets mis is met hun data, je kan best rechtstreeks naar de trading pair kijken op een site zoals dexscreener voor coins met zo een lage marketcap en zo weinig volume.

 
Als ik naar de eth trading pair op dexscreener kijk is de prijs rond de 0,01 en niet 0.028 die je op coinmarketcap en coinbase ziet. Denk dat daar iets mis is met hun data, je kan best rechtstreeks naar de trading pair kijken op een site zoals dexscreener voor coins met zo een lage marketcap en zo weinig volume.

Wel ja, een soort van vertraging, lijkt het wel?
Dus conclusie is dus dat Coinbase Wallet totaal onbetrouwbaar is om coins te verhandelen ?
Coin in voorbeeld heeft een paar weken geleden een korte piek gehad - ik was toen niet online, maar iemand die toen wou verhandelen, kon er dus gewoon niet mee weg, omdat Coinbase faalt?
 
Wel ja, een soort van vertraging, lijkt het wel?
Dus conclusie is dus dat Coinbase Wallet totaal onbetrouwbaar is om coins te verhandelen ?
Coin in voorbeeld heeft een paar weken geleden een korte piek gehad - ik was toen niet online, maar iemand die toen wou verhandelen, kon er dus gewoon niet mee weg, omdat Coinbase faalt?
Geen vertraging, gewoon een compleet verkeerde prijs/chart die zij laten. Je kan altijd eens een andere wallet proberen en kijken of je daar ook een verkeerde prijs krijgt te zien, persoonlijk gebruik ik Rabby of Metamask.
Als je transactie faalt kan dat ook weer duizenden redenen hebben, maar meestal ligt dat niet aan je wallet maar aan het ethereum netwerk, te veel volatility, te weinig liquidity, te weinig gas betaald,... Het kan vanalles zijn.
 
Als je wil uitcashen en de bankmedewerker vraagt naar een export van historische transacties op je ledger, kan dat een veiligheidsprobleem vormen, daar staan immers publieke adressen op bij elke transactie?
 
Pakt dat gij uw wallet adres aangeeft bij de bank of bij de staat, dan is dat toch een veiligheidsrisico. Stel dat ze gehackt worden o.i.d. en iemand met slechte bedoelingen komt te weten hoeveel bitcoin je bezit …
 
Terug
Bovenaan