Crypto - Nieuws en algemene discussie

Toch een beetje nuchter blijven, BTC naar 40-50K in 90 dagen is mogelijk, maar BTC naar 1M betekent dat BTC een marketcap van 20000 miljard dollar zou krijgen. Tenzij er hyperinflatie komt zie ik dat niet gebeuren op zo een korte termijn.
Ik denk dat het vooral een promostunt is van dieje ex-CTO om zijn eigen bag te shillen. :) En stel dat het wel zo zou uitdraaien, dan kost een brood in de winkel waarschijnlijk ook al $1000 t.g.v. (hyper)inflatie. :LOL: Dan is "1 miljoen USD" ook niet zo veel meer als het lijkt...
 
Ik denk dat het vooral een promostunt is van dieje ex-CTO om zijn eigen bag te shillen. :) En stel dat het wel zo zou uitdraaien, dan kost een brood in de winkel waarschijnlijk ook al $1000 t.g.v. (hyper)inflatie. :LOL: Dan is "1 miljoen USD" ook niet zo veel meer als het lijkt...
Als Bitcoin x40 gaat, gaat een brood niet ineens x400 gaan he :p $100 voor een brood lijkt me een betere schatting te zijn dan.
 
Wel slim gezien van die ex-CTO: als hij nog genoeg bitcoins heeft, kan zijn zotte uitspraak de waarde opdrijven en verdient hij daarmee een stuk meer dan $1-2M...
Als het tactisch was, had het volgens mij veel slimmer geweest om een iets meer "geloofwaardige" weddenschap aan te gaan en bvb. $100k BTC in 90 dagen te kiezen i.p.v. $1m. Dat zou volgens mij de waarde nog meer kunnen opdrijven.
 
Iemand een idee hoe je met airdrops moet omgaan belastingsgewijs?

Is dat een percentage belastingen op het moment dat je ze krijgt? Op het moment dat je ze verkoopt?
 
De reden dat ik nog steeds een klein plukje doge heb. Als musk verder blijft gaan met doge te gebruiken op Twitter en andere online platformen kan die nog wel op gemakje verder stijgen...
 

Groot nieuws bij COTI
  • COTI zit in gesprekken met een grote bank in Israel om een CBDC te maken.
  • De ontwikkeling van een private payment network voor één van de grootste online gaming platformen in de wereld.
  • Voor Agoda (booking.com) is er ook iets aan het werk.
  • En voor een medisch instituut in Israel
 
MiCA goedgekeurd door het Europees parlement. Erkenning en regularisatie van crypto. Een goed ding. Nu kunnen, vanaf volgend jaar zeg maar, de grote jongens met meer zekerheid investeren in Crypto.
 
Terug
Bovenaan