Crypto - Nieuws en algemene discussie

Simpel bankensysteem heeft een depositogarantie tot meestal 100000€. Alles daarboven is niet beschermd => Bitcoin ^.^
Dat is idd de theorie, maar ik wil nog wel eens zien of ze die 100.000 euro nog steeds kunnen garanderen als de banken als een kaartenhuisje ineenstorten.
 
Dat is idd de theorie, maar ik wil nog wel eens zien of ze die 100.000 euro nog steeds kunnen garanderen als de banken als een kaartenhuisje ineenstorten.
Als ik me niet vergis, kwam dit eerder deze week (eind vorige week?) nog ter sprake (was het Michaël van Droogenbroeck?) die aanhaalde dat als een grote bank zou falen, de Overheid zal moeten bijtreden omdat die 100 000 per persoon niet haalbaar zou zijn.
 
Als ik me niet vergis, kwam dit eerder deze week (eind vorige week?) nog ter sprake (was het Michaël van Droogenbroeck?) die aanhaalde dat als een grote bank zou falen, de Overheid zal moeten bijtreden omdat die 100 000 per persoon niet haalbaar zou zijn.
Overheid die moet bijtreden om de tegoeden uit te betalen. Met andere woorden printer goes brrr...
 
Bitcoin kan 1 miljoen USD halen als waarde in de komende 3 maanden volgens de ex-Coinbase CTO. :unsure: Lijkt mij nu wel heel extreem, maar denk toch dat de bankencrisis in de USA veel mensen richting crypto zal duwen...

 
Bitcoin kan 1 miljoen USD halen als waarde in de komende 3 maanden volgens de ex-Coinbase CTO. :unsure: Lijkt mij nu wel heel extreem, maar denk toch dat de bankencrisis in de USA veel mensen richting crypto zal duwen...

Wat een kalf. Ipv die bet te doen kan hij dan beter voor 1Mio BTC nu kopen. Als zijn voorspelling dan uitkomt heeft hij 36Mio ofzo
:-/
 
Bitcoin kan 1 miljoen USD halen als waarde in de komende 3 maanden volgens de ex-Coinbase CTO. :unsure: Lijkt mij nu wel heel extreem, maar denk toch dat de bankencrisis in de USA veel mensen richting crypto zal duwen...

Zou er niet op rekenen, in tijden van crisis gaat crypto mee de afgrond in. Mensen zijn dan eerder geneigd om ‘veilige’ havens op te zoeken zoals goud.
 
Bitcoin kan 1 miljoen USD halen als waarde in de komende 3 maanden volgens de ex-Coinbase CTO. :unsure: Lijkt mij nu wel heel extreem, maar denk toch dat de bankencrisis in de USA veel mensen richting crypto zal duwen...

Toch een beetje nuchter blijven, BTC naar 40-50K in 90 dagen is mogelijk, maar BTC naar 1M betekent dat BTC een marketcap van 20000 miljard dollar zou krijgen. Tenzij er hyperinflatie komt zie ik dat niet gebeuren op zo een korte termijn.
 
Terug
Bovenaan