Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik vermoed dat we tijdens de volgende bull cycle 100k zullen bereiken (kan ook niet gebeuren, we weten nooit). Dat is zelfs geen 2x van de laatste top aan 69k. Het lijkt onwaarschijnlijk dat we het niet zullen halen, tenzij we een black swan meemaken. Ik sta al te wachten op al de crypto ‘influencers’ die zullen afkomen met “250k bY eNd oF 2025”. Wat is jullie price target voor de volgende bull cycle?
250k :fingerguns_r:
 
Ik vermoed dat we tijdens de volgende bull cycle 100k zullen bereiken (kan ook niet gebeuren, we weten nooit). Dat is zelfs geen 2x van de laatste top aan 69k. Het lijkt onwaarschijnlijk dat we het niet zullen halen, tenzij we een black swan meemaken. Ik sta al te wachten op al de crypto ‘influencers’ die zullen afkomen met “250k bY eNd oF 2025”. Wat is jullie price target voor de volgende bull cycle?

Je moet geen "price target" stellen.
Je moet bepalen hoeveel % van je vermogen in volatiele instrumenten wilt hebben.
 
Ik vermoed dat we tijdens de volgende bull cycle 100k zullen bereiken (kan ook niet gebeuren, we weten nooit). Dat is zelfs geen 2x van de laatste top aan 69k. Het lijkt onwaarschijnlijk dat we het niet zullen halen, tenzij we een black swan meemaken. Ik sta al te wachten op al de crypto ‘influencers’ die zullen afkomen met “250k bY eNd oF 2025”. Wat is jullie price target voor de volgende bull cycle?
40k
we zijn nu 13 jaar verder en ik merk toch weinig use cases voor crypto ontspruiten. Laat staan met BTC.
Ik kan verkeerd zijn met mijn 40k maar ik zie de mensen steeds minder en minder geld erin pompen.
 
Met wat voor een bedrag zitten jullie in crypto als ik vragen mag? Want persoonlijk vind ik 15.000€ ook wel veel.

Ik wil dat wel zeggen hier, momenteel balans bij mij ongeveer 715 euro. (een paar maanden geleden was het bijna 1300 euro)
Met andere woorden: niet zo heel veel :)
Ik ga na de zomer misschien wel nog eens wat bijkopen (dan spreek ik over 100-200 euro) denk ik.

Het is niet omdat het zo fel fluctueert, maar ik heb gewoon nog niet genoeg vertrouwen in de toekomst van crypto om er meer in te steken momenteel.

En inderdaad, iemand die heel veel geld in crypto steekt (relatief t.o.v. zijn totaal vermogen), moet beseffen hoe risicovol dat is.
Beter wat spreiden (klassieke aandelen en obligaties)
 
Ik wil dat wel zeggen hier, momenteel balans bij mij ongeveer 715 euro. (een paar maanden geleden was het bijna 1300 euro)
Met andere woorden: niet zo heel veel :)
Ik ga na de zomer misschien wel nog eens wat bijkopen (dan spreek ik over 100-200 euro) denk ik.

Het is niet omdat het zo fel fluctueert, maar ik heb gewoon nog niet genoeg vertrouwen in de toekomst van crypto om er meer in te steken momenteel.

En inderdaad, iemand die heel veel geld in crypto steekt (relatief t.o.v. zijn totaal vermogen), moet beseffen hoe risicovol dat is.
Beter wat spreiden (klassieke aandelen en obligaties)
Probleem is dat veel mensen gestart zijn in 2013 of dergelijke met peanuts en dat die hun vermogen, zelfs nu, een veelvoud is tov het andere normale vermogen.
hier heeft het gepiekt op 60% crypto 40% gewoon vermogen. Das nu wel veel minder :D
Maar aangezien ik er 0 euro ingestoken heb geef ik er geen moer om. Het blijft internet money op een manier. Monopoly geld
 
Wel al een poosje geleden dat al m'n coins in 't groen staan.
Het is maar een scheet in een fles waarschijnlijk maar groen zie ik liever dan rood. :coolbrows:
 
d7ekpx21yib91.jpg
 
Probleem is dat veel mensen gestart zijn in 2013 of dergelijke met peanuts en dat die hun vermogen, zelfs nu, een veelvoud is tov het andere normale vermogen.
hier heeft het gepiekt op 60% crypto 40% gewoon vermogen. Das nu wel veel minder :D
Maar aangezien ik er 0 euro ingestoken heb geef ik er geen moer om. Het blijft internet money op een manier. Monopoly geld
Omdat je er geen inleg in hebt gestoken, geef je er geen moer om om duizenden euro's te verliezen. Vreemde denkwijze, geld blijft geld, hoe je er aan komt, maakt toch niet uit?
 
Omdat je er geen inleg in hebt gestoken, geef je er geen moer om om duizenden euro's te verliezen. Vreemde denkwijze, geld blijft geld, hoe je er aan komt, maakt toch niet uit?
Het is pas geld op het moment dat je uitcasht. Zolang je niks casht zijn het paper gains, of losses.
Winst of verlies is verkoopprijs - aankoopprijs, is dat positief dan heb je winst gemaakt, is dat negatief dan heb je verlies gemaakt.

Stel dat gij een BTC kocht aan 300 euro , die BTC is ooit 58000 euro waard geweest en is nu 21000 euro, maar het is verkeerd om te zeggen dat je 39000 euro verlies hebt geleden. Je staat dan nog altijd op 20600 euro winst, op dit moment.

Stel dat ge in 2020 verkocht aan 20000 euro, dan hebt ge ook 38000 euro aan potentiële winst misgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je er geen inleg in hebt gestoken, geef je er geen moer om om duizenden euro's te verliezen. Vreemde denkwijze, geld blijft geld, hoe je er aan komt, maakt toch niet uit?
Je doet zulke zaken natuurlijk met de hoop dat het ooit meer waard gaat zijn.

Je kan altijd profit nemen richting de top als je dit wenst. (Heb dit 1x al gedaan) Er zijn er dan nog eens een heleboel (mezelf inclusief) die voor een peulenschil ingekocht hebben. Als je dan in situaties zit waar je het geld niet expliciet nodig hebt dan is het zo iets van: tghoh ja, we zullen nog eens een rondje uitzitten zeker?

En de markt timen is gigantisch maar dan ook gigantisch moeilijk. Dus ik zet mijn paardjes in op: time in the market > timing in the market. Hindsight is tevens altijd 20/20.

Als ik die Celsius lees, mijn god, ik ben toch wel juist de dans ontsnapt. Vanaf dat de SEC zich begon te moeien vond ik het wel warmpjes worden en heb ik een kapitaalvlucht van mijn stukske gedaan richting mijn ledger. Allesjanse.
 
En als ge casht/te veel trades doet zit ge met de vraag hoe het zit voor de belastingen. Dat kan al een reden zijn om gewoon te hodlen.

Ik denk ook dat de bear market er sneller is gekomen door de oorlog in Oekraïne, daardoor is het allemaal in een stroomversnelling gekomen. En dan de problemen met LUNA , Celcius, etc daarbovenop.
 
Omdat je er geen inleg in hebt gestoken, geef je er geen moer om om duizenden euro's te verliezen. Vreemde denkwijze, geld blijft geld, hoe je er aan komt, maakt toch niet uit?
goh ja, tis geld dat ik niet nodig heb. Blijven gewoon wat cijfertjes op mijn delta app die stijgen en dalen.
Nu stake ik mijn cardanos lekker door. Wordt het ooit iets zoveel te beter en gaat het naar 0 euro's so be it.
Mijn broek heb ik er niet aan gescheurd en verlies ga ik nooit hebben (zelfs al gaat het naar 0)
 
Terug
Bovenaan