Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is dit pure marktmanipulatie nu, whales die profiteren van openstaande long posities om die allemaal te liquideren, om zo de prijs lager te drijven en bij te kopen. Want in het weekend komt er toch geen nieuws uit waardoor de prijs dumpt.Vroeger hadden we de weekend pumps. Nu zien we de weekend dumps.
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Zijn dat dan allemaal huisvaders die 's morgens in hun croissant bijten, eens aan hun koffie slurpen terwijl ze coinmarketcap refreshen tegen hun vrouw beginnen 'Schat, we're fucked. Vergeet die nieuwe wagen maar. Ik verkoop alles!'
Vroeger hadden we de weekend pumps. Nu zien we de weekend dumps.
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Zijn dat dan allemaal huisvaders die 's morgens in hun croissant bijten, eens aan hun koffie slurpen terwijl ze coinmarketcap refreshen tegen hun vrouw beginnen 'Schat, we're fucked. Vergeet die nieuwe wagen maar. Ik verkoop alles!'
Hope is a strategy. Crypto was toch een store of value. Modern goud voor in hoog Inflatoire tijden.Precies, laat de boel nog maar rustig naar 400-800$ zakken.
Nu 1260$, binnen enkele jaren 12.000$ - 18.000$
Long term blijven denken en zorgen dat we in 2025 opnieuw met 6 - 7 cijfers winst eindigen, dat is het plan.
InderdaadZeer eenvoudig: BTC is helemaal geen hedge maar gewoon een (speculatief) beleggingsvehikel net zoals aandelen. Het is niet omdat iets beperkt of schaars is dat het daarom een intrinsieke waarde heeft. Mijn grootvader heeft 12 schilderijen gemaakt en is nu dood dus hij zal nooit geen nieuwe schilderijen meer maken. Dat wil daarom niet zeggen dat die schilderijen automatisch waardevol zijn. Als niemand ze wil hebben sta ik er ook maar mee. De enige intrinsieke waarde is dat ik ze met de stijgende gasprijzen in de haard kan gooien om mij te verwarmen en dat kan ik met BTC zelfs niet doen.
Ik betwijfel sterk of wat belgen met vakantiegeld een invloed hebben op de crypto prijs...Een mooie summer relieve bounce zou niet verrassend zijn. Crypto is nu eenmaal volatiel en straks trekt iedereen zijn vakantiegeld.
Deze 20k kan in een V recovery volgende week of de week nadien zo terug op 25k of 29k staan. En nadien misschien zelfs terug 45k (dan verkoop ik terug)
Maar dat we nadien nog lager zakken evenmin.
Iedere keer als SP500 een duik neemt, dondert bitcoin mee een stap lager.
Intussen zitten we bijna in die 14k-20k droomrange om bij te tanken. 20k voelt nu echt wel aan als de 6k uit 2018. -65% van de top en dat kan nog -15% verder tuimelen naar -80% En met de onzekerheid op de markt voor een nakende recessie blijft de druk op macro niveau aanhouden.
Als het lager dan 10k gaat begin ik mijn spaarboek leeg te maken. Enjoy.
1 bitcoin is nog altijd 1 bitcoin
1 eth is nog altijd 1 eth
1 luna is nog altijd 1 luna
![]()
Je kunt er nog altijd niks mee doen met je muntjes. Waarom zou je ze kopen ?
Ik heb oa een bouwgrond met de winst gekocht, vond het precies toch niet zo weggesmeten geld.. 't is heus niet de eerste keer dat BTC 80% van zijn waarde is verloren. Misschien is het deze keer definitief, misschien niet, who knows.Even veel, even weinig.
Elke coin die "uniek" is, gaat in de shitter.
Luna, kuch.
Maar goed, blijf jullie geld maar wegsmijten![]()
Ieder diertje zijn pleziertje zeker?Maar goed, blijf jullie geld maar wegsmijten![]()

Mijn winsten zijn reeler dan jouw woorden.Even veel, even weinig.
Elke coin die "uniek" is, gaat in de shitter.
Luna, kuch.
Maar goed, blijf jullie geld maar wegsmijten![]()
Ik heb oa een bouwgrond met de winst gekocht, vond het precies toch niet zo weggesmeten geld.. 't is heus niet de eerste keer dat BTC 80% van zijn waarde is verloren. Misschien is het deze keer definitief, misschien niet, who knows.
En het blijft zielig dat leedvermaak. Als het op 68k stond hoor je niemand van de anti-crypto mannen, als het zakt komen ze uit de kiertjes gekropen voor wat te wijzen en te lachen.
Ik ben wel enkel en alleen ooit in BTC gestapt. Al die andere shit doe ik geen moeite voor, ken ik ook niets van.
Uhu uhu. Enkel met crypto consistent winsten te halen -_-Mijn winsten zijn reeler dan jouw woorden.
Ik zal geld blijven binnenharken terwijl jij het missen van opportuniteiten voor jezelf mag blijven goedpraten.
Er is geen enkel ander belegproduct waarmee ik de afgelopen 7 jaar een hogere return had kunnen halen dan met crypto.
Akkoord, daar heb ik mij zelf ook al schuldig aan gemaakt en da's inderdaad ook onnozel van mijn kant.Het enige wat je dan te horen krijgt is iets in het genre van "Have fun staying poor". Zelfs nu nog, zie de post hierboven van Moonblade. Ik denk trouwens dat velen hier al eens een bear case gemaakt hebben toen alles veel hoger stonden.
Je hebt wel gelijk dat je met een speculatieve bubbel ook geld kan verdienen, jij bent daar een goed voorbeeld van. Maar dan is het wel een kwestie van die 'asset' niet meer in handen te hebben wanneer alles uiteindelijk in elkaar stuikt. (en ook niet op de zogezegde bodem kopen, want als je iets koopt dat 95% gezakt is kan het nadien nog steeds 100% zakken en ben je toch nog al je geld kwijt. Nuja, ik denk persoonlijk niet dat Bitcoin een nul is).
Kom kom, het was cege die hier afkwam met 'have fun staying poor'. Dan moet er ook geen aanstoot gegeven worden als aangehaald wordt dat het tegendeel waar is.Het enige wat je dan te horen krijgt is iets in het genre van "Have fun staying poor". Zelfs nu nog, zie de post hierboven van Moonblade.
Zelfs wie zijn bitcoin asset in zijn wallet heeft laten steken staat nu nog steeds op die astronomische piek koerswaarde van de 2017 bubbel.Je hebt wel gelijk dat je met een speculatieve bubbel ook geld kan verdienen, jij bent daar een goed voorbeeld van. Maar dan is het wel een kwestie van die 'asset' niet meer in handen te hebben wanneer alles uiteindelijk in elkaar stuikt.
'Enkel' en 'consistent' zijn jouw woorden, niet de mijne. En die haal je ook alleen maar aan omdat je eigenlijk niet kan tegenspreken dat er nergens een hogere ROI te rapen viel.Uhu uhu. Enkel met crypto consistent winsten te halen -_-