Crypto debit/credit cards

soms wanneer ik mijn binance card gebruik krijg ik de melding "wrong pin code" op het toestel in de winkel. Komt dit omdat de winkel dit type betaalmiddel niet accepteert? ik gebruikte uiteraard wel de juiste pincode :) . beetje vreemd dat ik die melding dus krijg..
 
soms wanneer ik mijn binance card gebruik krijg ik de melding "wrong pin code" op het toestel in de winkel. Komt dit omdat de winkel dit type betaalmiddel niet accepteert? ik gebruikte uiteraard wel de juiste pincode :) . beetje vreemd dat ik die melding dus krijg..
Hang er eens een curve voor? Das ne maestro.

Ik doe het tegenwoordig zo, ik krijg bij sommige cola automaten de melding dat de transactie geweigerd is, maar met curve gaat ie er wel door.
 
Hang er eens een curve voor? Das ne maestro.

Ik doe het tegenwoordig zo, ik krijg bij sommige cola automaten de melding dat de transactie geweigerd is, maar met curve gaat ie er wel door.
Dat ken ik niet. Zal is moeten googlen..
 
Ter informatie: Crypto.com gaat de cashback rates voor al hun kaarten verlagen + een maximumbedrag aan cashbacks instellen vanaf juni. Ik vind het als houder van de Ruby Red eerlijk gezegd niet meer de moeite met een cashback rate van 0,5%. De CRO token krijgt ook serieuze klappen na het nieuws...
 
Heb het nieuws vandaag ook gezien. Ik heb nog Jade green, maar 1.5% is ook niet meer zo goed en al helemaal niet als je geen stake reward meer krijgt. Voorlopig hou ik de kaart nog want het is wel gemakkelijk om extra fx kosten te vermijden in het buitenland, maar ik verkoop mijn ongestakete CRO.
 
Ik was gisteren toch ook even slechtgezind (ruby red). Nog een cashback rate van 0,5 is nog maar 1/4 van wat we gewoon kregen.
Wel ga ik de kaart denk ik nog blijven gebruiken omdat iets nog altijd beter is dan niets en dat er buiten CRO te staken niet echt zoveel werk aan is.
 
Ik was gisteren toch ook even slechtgezind (ruby red). Nog een cashback rate van 0,5 is nog maar 1/4 van wat we gewoon kregen.
Wel ga ik de kaart denk ik nog blijven gebruiken omdat iets nog altijd beter is dan niets en dat er buiten CRO te staken niet echt zoveel werk aan is.
Oké, weinig werk, maar je bent wel onderhevig aan de koers van CRO voor die miezerige 0,5%. Die lagere cashbacks zorgen ook voor een lagere incentive om de kaart te nemen, waardoor er dus ook minder incentive is om CRO aan te kopen
 
Ondertussen stake verwijderd. Cash datop de kaart staat zal ik nog gebruiken natuurlijk maar curve al geswitched naar back-up voorlopig. Curve geeft ook Free fx en atm withdrawal dus is er niet veel reden meer om cro te houden. Voorlopig alles overgezet naar usdt om winst te behouden.
 
Laatst bewerkt:
Mijn stake eindigt binnen 33 dagen, dus nog 33 dagen maximum uit halen. 58 dagen voor dat mijn ETH stake afloopt. Ik zat aan 12% ROI ongeveer aan cashbacks. (Mijn tegels, verlof, e.d. allemaal op de VISA, plezant zo in den bouw zitten :biglaugh:)

Begrijpelijk dat dit op termijn niet houdbaar was.

On a side note, ik heb in den tijd wat ETH geruild voor CRO, als ik de berekening doe dan zit ik op ong 95%. Dus zo hard is de CRO nog niet gekelderd. Relatief tegenover de dollar wel, maar niet tegenover ETH.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: XA4
Ondertussen stake verwijderd. Cash datop de kaart staat zal ik nog gebruiken natuurlijk maar curve al geswitched naar back-up voorlopig. Curve geeft ook Free fx en atm withdrawal dus is er niet veel reden meer om cro te houden. Voorlopig alles overgezet naar usdt om winst te behouden.
Ik heb hetzelfde gedaan, Nexo heeft sinds kort ook een (virtuele?) kaart. Ik ga daarop overschakelen denk ik
 
Ik zat in CRO sinds 0.07 en 0.15. De afgelopen maanden al een paar keer CRO omgezet naar BTC, ETH, en EUR voor op de kaart. Al bij al heb ik zeker mijn inleg verdubbeld. Maar het is wel klote om te weten dat ik op een gegeven moment dus aan 20K zat toen CRO tegen de de €1 aanschurkte. Achja.
 
Ik heb hetzelfde gedaan, Nexo heeft sinds kort ook een (virtuele?) kaart. Ik ga daarop overschakelen denk ik
Ik zit ook in nexo. Die ga ik zeker eens bekijken.

Nu an sich, zo'n verassing is het niet. Enkele maanden geleden gehackt. "All funds are safu". Jaja. Vorige maand slashen ze de crypto earn rates, nu de cashbacks.
't Moet van ergens komen hé.
 
Ik gebruik nu een tijdje de Eidoo kaart met VIP stake, spijtig genoeg wel hoog ingekocht maar de 8% cashback maakt het gedeeltelijk goed. Kaart werkt goed, app is verouderd maar er zou een nieuwe app op komst zijn. Ik denk om up te graden naar het VIP+ om de 12% cashback te krijgen.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar die plutus kaart. Eidoo werkt met hun card wallet via Loopring. Ik dacht gelezen te hebben dat dit bij Plutus ook het geval was. Klopt dit. Hoe werkt hun cashback?
 
Plutus zit op de eth chain, wat betekent hoge gas fees als je wilt withdrawen. Er komt in Q4 een alternatieve route waardoor de gas fees zouden dalen. Voor de rest zijn er op dit moment groeipijnen door de stormloop. Er zijn heel wat mensen die zich ingeschreven hadden, maar geen kaart hebben ontvangen en nu dus moeten wachten tot ze in stock zijn.

Ze werken dus enkel met een fysieke kaart. Momenteel is die out of stock en zal deze pas over een kleine 10 weken terug beschikbaar zijn. Cashback hangt af van de subscription die je afneemt.

Starter (Gratis): 250€ te spenderen en daar krijg je 3% cashback op. En 1 perk. Je kan dan kiezen tussen Lidl, Aldi, Spotify, Netflix, Disney+ en meer.
Everyday: 2000€ te spenderen en krijg je ook 3% cashback op. 2 perks te kiezen. Dan betaal je wel 5€ per maand.
Premium: 22500€ te spenderen en krijg je ook 3% cashback maar 3 perks. Dan betaal je 15€ per maand.

Daarnaast kan je ook PLU staken is niet verplicht. Dit is om hogere cashback te ontvangen.

De cashback die je ontvangt is PLU en dit is 45 dagen locked. Daarna is deze vrij en kan je deze gebruiken om het bedrag op je kaart te zetten of over te dragen naar je metamask wallet. Dan betaal je dus wel die gas fee van 15€.
 
Terug
Bovenaan