Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De haat naar Anderlecht is nochtans overal hahaLeuk om lezen dat Deschacht op sporza de vingers op de wonde legt! Blijkbaar mist Anderlecht HAAT
. Ik vermoed dat hij zegt dat ze te braaf op het veld zijn.Die begrijp ik niet. Voor de ene fase is het een oerdomme Odoi die reageerd en daardoor rood kreeg. Bij de andere moest er 2 keer geel worden gegeven. Aangezien dit 2 keer in het nadeel van Antwerp zou zijn en maar 1 keer gebeurd is, begrijp ik het evenwicht nietIk wist dat iemand over die fase met Janssen ging beginnen, laat ons zeggen dat Odoi (fase Leoni) en Janssen minstens in evenwicht was. 4-0 is ook extreem overdreven al waren jullie toen de heenmatch idd de betere ploeg. Terugmatch daarentegen stond er maar 1 ploeg op het veld
Je kon Odoi ook geel geven natuurlijk, Leoni lokt duidelijk uit al begrijp ik ook dat het rood is maar in de context is het overdreven. Het is gewoon een rode kaart die nooit mocht vallen.Die begrijp ik niet. Voor de ene fase is het een oerdomme Odoi die reageerd en daardoor rood kreeg. Bij de andere moest er 2 keer geel worden gegeven. Aangezien dit 2 keer in het nadeel van Antwerp zou zijn en maar 1 keer gebeurd is, begrijp ik het evenwicht niet
Je kon Odoi ook geel geven natuurlijk, Leoni lokt duidelijk uit al begrijp ik ook dat het rood is maar in de context is het overdreven. Het is gewoon een rode kaart die nooit mocht vallen.
Goed voor de match se.
Bertaccini… het verhaal van de ketchupfles?
Ondersteboven houden en paar keer op kloppen?
Anderlecht had wel met momenten overwicht maar 3 zeer goede kansen waar er gelukkig 1 van binnen gaat. Nu niet afgeven en gewoon zien wat er op de counter mogelijk is. Vandeplas mag wel eens cursus afwerken volgen, zekee die tweede moet binnen al was het knap gered.