Urboembake
Member
Heb niet de hele match kunnen volgen maar dan verontschuldig ik mij!Qua "Ik trek geen terecht rood" staat het 1-1 dus match in evenwicht voor Laforge![]()
Top bezig Laforge!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb niet de hele match kunnen volgen maar dan verontschuldig ik mij!Qua "Ik trek geen terecht rood" staat het 1-1 dus match in evenwicht voor Laforge![]()

Je zegt het goed : je kan rood geven
Bij de andere MOET je ze geven
Alweer bestolen op Anderlecht dus, de lijst dikt aan
Die zuivere goal van De Sart die afgekeurd was, was ook Laforge.Je zegt het goed : je kan rood geven
Bij de andere MOET je ze geven
Alweer bestolen op Anderlecht dus, de lijst dikt aan
Hoewel het idd rood was voor Kana had Gent na 17 minuten al met 10 moeten staan..
Beide fases zijn toch niet te vergelijken.Hoewel het idd rood was voor Kana had Gent na 17 minuten al met 10 moeten staan..
Gent is toch zo onmondig voor doel? Coosemans amper een bal gezien tweede helftAls we die 2-0 niet maken gaan we het ons nog beklagen denk ik.
Beide fases zijn toch niet te vergelijken.
Maar als Berta daar zich laat vallen dan trekt Laforge inderdaad rood.
Die fase was toch gewoon correct gefloten? Scheidsrechter geeft balvoordeel want Bertaccini blijft in balans en houdt de bal onder controle en komt alleen voor de keeper.Hoewel het idd rood was voor Kana had Gent na 17 minuten al met 10 moeten staan..
”If the referee plays the advantage for an offence for which a caution/sending-off would have been issued had play been stopped, this caution/sending-off must be issued when the ball is next out of play. However, if the offence was denying the opposing team an obvious goal-scoring opportunity the player is cautioned for unsporting behaviour; if the offence was interfering with or stopping a promising attack, the player is not cautioned.”
We kunnen blijven focussen op die rode kaart maar aanvallend veel te zwak.Gent is toch zo onmondig voor doel? Coosemans amper een bal gezien tweede helft
StevenFM is correct, hij geeft voordeel, Bertaccini ondervindt geen nadeel van de overtreding en nadien wordt hier niet meer op teruggekomen tenzij het een doodschop was geweest.Beide laatste man.
Ene is onbewust contact en de andere bewust, maar beide een overtreding.
Of de spits valt of niet mag toch geen criteria zijn om te fluiten?
Die fase was toch gewoon correct gefloten? Scheidsrechter geeft balvoordeel want Bertaccini blijft in balans en houdt de bal onder controle en komt alleen voor de keeper.
Spelregels zeggen dan ook dat het dan geen rode kaart is voor de verdediger.
What @StevenFM saidBeide laatste man.
Ene is onbewust contact en de andere bewust, maar beide een overtreding.
Of de spits valt of niet mag toch geen criteria zijn om te fluiten?
Ik vind het ook rood maar het is wel zo dat de speler van Gent de bal niet onder controle had en ook niet ging hebben. Ik weet niet of er dan een regel is dat geel voldoende is. Anders zou ik niet weten waarom er enkel geel is gegeven.
Heb gewoon die fase gezien op Facebook. Voor de rest niet gekekenWe gaan hoogstens de uitleg krijgen van Lardot waarom het rood moest zijn.
De redenering van Laforge gaan we helaas nooit te weten komen, behalve compensatie voor de 1e helft - en dat is geen goei reden - zou ik niet weten waarom het geel is ipv rood.