Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 euro per stuk, man, schei uitDoe er vanavond nog eens enedit lijkt op heel licht positief in elk geval.

Bij het Kruidvat 5 voor €12.55 euro per stuk, man, schei uit![]()
of naar de apotheek voor een sneltest. Gratis met symptomen.Ja danku, ik weet het, maar ben er bij de apotheek gaan halen omdat ik geen 3 dagen wou wachten op de post (zo lang duurde het vorige keer met kruidvat).Bij het Kruidvat 5 voor €12.5![]()
Vermoedelijk licht positief. Bij mij is het ook zo verlopen. Dag 1 negatieve zelftest (partner positieve zelftest), dag 2 negatieve PCR (partner positieve PCR), dag 4 negatieve zelftest (geen symptomen) , dag 5 licht positieve zelftest (symptomen), dag 6 positieve PCR.Bon, sinds zondag keelpijn en verkouden.
Maandag negatieve zelftest, maar besloten om toch ook PCR te laten doen. Ook negatief.
Vandaag besloten opnieuw zelftest te doen, want nog altijd ziek:
![]()
Op de instructies staat dat "een witte band bij T als negatief dient beschouwd te worden".
Wat is dat dan? Wit? Of beetje roze?Is de eerste keer dat ik dit specifiek merk van zelftest gebruik, dus geen idee of dit normaal is...
Heb eigenlijk geen zin om opnieuw voor een PCR te gaan![]()
Vermoedelijk licht positief. Bij mij is het ook zo verlopen. Dag 1 negatieve zelftest (partner positieve zelftest), dag 2 negatieve PCR (partner positieve PCR), dag 4 negatieve zelftest (geen symptomen) , dag 5 licht positieve zelftest (symptomen), dag 6 positieve PCR.

Zo dubieus is die zelftest eigenlijk niet. Ik snap dat dat zo lijkt omdat dat lijntje maar heeeel licht roos werd, maar wanneer dat voorvalt met een zelftest en je hebt symptomen mag je er toch eigenlijk al van uit gaan dat je COVID hebt, anders blijft dat gewoon wit. Natuurlijk wel goed dat je bevestiging hebt gezocht, maar het is maar voor anderen die meelezen: de kans op een vals positieve zelftest als die correct is uitgevoerd is relatief laag (zeker wanneer je dan ook nog eens symptomen hebt).vandaag (vrijdag) die dubieuze zelftest, gevolgd door een positieve sneltest bij apotheek
Zo dubieus is die zelftest eigenlijk niet. Ik snap dat dat zo lijkt omdat dat lijntje maar heeeel licht roos werd, maar wanneer dat voorvalt met een zelftest en je hebt symptomen mag je er toch eigenlijk al van uit gaan dat je COVID hebt, anders blijft dat gewoon wit. Natuurlijk wel goed dat je bevestiging hebt gezocht, maar het is maar voor anderen die meelezen: de kans op een vals positieve zelftest als die correct is uitgevoerd is relatief laag (zeker wanneer je dan ook nog eens symptomen hebt).
Niet verwijtend bedoeld of strijdend bedoeld, maar gewoon als info.
Zwanger zijt ge al zeker niet. Maar inderdaad, elke zichtbare streep (hoe licht dan ook) is vaak positief.Bon, sinds zondag keelpijn en verkouden.
Maandag negatieve zelftest, maar besloten om toch ook PCR te laten doen. Ook negatief.
![]()
Op de instructies staat dat "een witte band bij T als negatief dient beschouwd te worden".
Wat is dat dan? Wit? Of beetje roze?Is de eerste keer dat ik dit specifiek merk van zelftest gebruik, dus geen idee of dit normaal is...
De dochter van 2 heeft net ook zo'n gelijkaardige test afgeleverdBon, sinds zondag keelpijn en verkouden.
![]()
wel nóg minder zichtbaar. Morgen wat nieuwe testen gaan halen en nog eens proberen.Bij mijn zelftest van vorige week was het een knalrode lijn op de T, die kwam er precies na 30 seconden al triomfantelijk doorheen.Doe er vanavond nog eens enedit lijkt op heel licht positief in elk geval.
Hier een familielid met positieve zelftest enkele uren later negatieve PCR.Mja ook vooral verwarrend omdat mijn pcr test maandag nog negatief was.
Volgens mij net een dag of 2 te vroeg gegaan voor de pcr. Maar ik dacht: eerste symptomen, best snel gaan.
Keelpijn en beetje loopneus toen... misschien was een test via de keel wel al positief geweest?
Om op mijn eigen vraag te antwoorden: Net 7 dagen na de positieve zelftest (geconfirmeerd dr positieve PCR test) opnieuw een zelftest afgenomen en vandaag was het resultaat negatief. Ik mocht sowieso al uit mijn isolatie, maar ben content te weten dat ik terug negatief test.Ik heb vorige week zaterdagavond een positieve zelftest gedaan, bevestigd door positieve PCR test op dinsdagmorgen.
Vanaf wanneer houdt het steek om terug een zelftest te doen om te zien of ik negatief ben?