Bernie.be
Well-known member
Zo wordt het Az vaccin genoemdAh, ik wist niet dat den Aldi ook een vaccin had ontwikkeld.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wordt het Az vaccin genoemdAh, ik wist niet dat den Aldi ook een vaccin had ontwikkeld.

Door mensen die het onderuit willen halen voor hun eigen agenda. En gij propageert dat hier, mooi.Zo wordt het Az vaccin genoemd![]()
Als ik zelf mocht kiezen wat ze in mijn lijf spoten , was het inderdaad een vaccin dat beter beschermt.Door mensen die het onderuit willen halen voor hun eigen agenda. En gij propageert dat hier, mooi.
So what?Als ik zelf mocht kiezen wat ze in mijn lijf spoten , was het inderdaad een vaccin dat beter beschermt.
Az is zeker niet slecht, maar er zijn beter opties.
De (vrijwillige) testgroep was te klein om er duidelijke conclusies uit te trekken.Is er eigenlijk ooit een reden gegeven waarom dat vaccin niet goed werkt bij ouderen?
Maar had je gisteren gedronken???Gisteren mijn tweede moderna prik gekregen. Daar ik bij de eerste fameuze bijwerkingen had (koorts, rillingen, hoofdpijn) viel het nu al bij al mee. Beetje spierpijn en hoofdpijn, maar geen koorts meer. Binnen 10 dagen eindelijk helemaal "safe" (hopelijk).
Als jij dat vaccin krijgt van je dokter nadat het is goedgekeurd door Europa, dan zijn er geen betere opties.Als ik zelf mocht kiezen wat ze in mijn lijf spoten , was het inderdaad een vaccin dat beter beschermt.
Az is zeker niet slecht, maar er zijn beter opties.
Als jij dat vaccin krijgt van je dokter nadat het is goedgekeurd door Europa, dan zijn er geen betere opties.
66% moet je natuurlijk wel nuanceren. Maar als jij dat op dat moment krijgt, is er geen betere optie. Dat is toch logica?En wat met de J&J vaccin : die is maar voor 66% efficient.
Gaan ze die ook allemaal weigeren tot ze een pfizer of moderna krijgen?
Wie gelooft er nu dat die vaccins ons 100% beschermen? Dus niemand zal nog sterven van covid na vaccinatie?Info van mijn gemeente die aantoont dat elk vaccin 100% doeltreffend is tegen ernstige infecties.
![]()
Tegen beter weten in. 100% bescherming bestaat inderdaad niet, je hebt (voornamelijk bij oudere mensen) de kans dat het vaccin geen immuunrespons kan opwekken die groot genoeg is omdat hun afweersysteem reeds heel erg zwak is.Wie gelooft er nu dat die vaccins ons 100% beschermen? Dus niemand zal nog sterven van covid na vaccinatie?
Als dat is , dan bestaat God toch nog.
Tegen dat we allemaal ingeënt zijn, zijn er al tal van mutaties die de bescherming omzeiling en begint deze zever terug van 0
Voilà , daar hebde het probleem. Het is te nemen wat er is momenteel.Maar laat de mensen de keuze welk vaccin ze willen ( indien beschikbaar)
Awel. Laat de mensen dan wachten die het betere vaccin willen.Voilà , daar hebde het probleem. Het is te nemen wat er is momenteel.
Je "indien beschikbaar" is het probleem, hè. Je laat mensen zsm vaccineren. En dat doe je op basis van wetenschappelijke feiten, niet buikgevoel of googledokters. Als de vaccinatiestrategie in gedrang komt omdat mensen mogen kiezen, dan is dat de foute strategie.Ik laat me zeker ook vaccineren, gewoon omdat ik dit alles beu ben.
Maar laat de mensen de keuze welk vaccin ze willen ( indien beschikbaar) en laat men het ook uit eigen zak betalen dan. Wat maakt die 20€ nu uit als je erdoor niet in het ziekenhuis belandt?
Ik stel me toch ook serieus de vraag over die leveringen en ‘onkunde’ om hier alles in goede banen te leiden om te vaccineren.
Gaat dit echt elk jaar zo een circus zijn met elke nieuwe variant?
Awel. Laat de mensen dan wachten die het betere vaccin willen.
Het enige waarom deze flut regering ons het AZ vaccin opdringt, is omdat dit veel goedkoper is voor hun. Thats it
Laat me dan maar zelf betalen voor het vetere vaccin
Er staat 100% bescherming tegen ernstige infecties, niet 100% bescherming tegen de dood.Wie gelooft er nu dat die vaccins ons 100% beschermen? Dus niemand zal nog sterven van covid na vaccinatie?
Als dat is , dan bestaat God toch nog.
Tegen dat we allemaal ingeënt zijn, zijn er al tal van mutaties die de bescherming omzeiling en begint deze zever terug van 0
Er zijn toch vaccins genoeg om tussen te kiezen? Binnenkort komt onze J&J nog met hun af, dus is het ene op , dan zijn er nog genoeg andere opties.Je "indien beschikbaar" is het probleem, hè. Je laat mensen zsm vaccineren. En dat doe je op basis van wetenschappelijke feiten, niet buikgevoel of googledokters. Als de vaccinatiestrategie in gedrang komt omdat mensen mogen kiezen, dan is dat de foute strategie.
En "indien beschikbaar" levert nog grotere problemen op: Stel dat je alle mensen laat kiezen. En ze kiezen grotendeels voor Pfizer. Daarna zijn die niet meer beschikbaar, dus mogen andere mensen niet kiezen? Het is niet dat iedereen tegelijk mag gaan, dus je gunt sommige groepen wel de keuze en andere niet. Of ouderen die gaan kiezen voor AstraZeneca, mogelijk de minst efficiënte voor hen, terwijl de andere nog beschikbaar was.
Dat is de beste van vandaagOei, nu ga je over naar een soort complottheorie. De enige reden waarom de regering het vaccin opdringt, is omdat we zo snel mogelijk allemaal gevaccineerd moeten raken. Zo snel mogelijk. Zonder oponthoud.