Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probleem is dat we het grootste deel van het volk moeten vaccineren vooraleer de bullshit stopt. Denk niet dat er individuele vrijheden komen voor gevaccineerden.Liever neveneffecten van een vaccin dan nog langer in deze bullshit te moeten leven. Spuit mij plat aub!
Die krijgen geen vaccinatiekaart en moeten zich aan de huidige regels houden tot wanneer we aan 80% vaccinatiegraad zitten.probleem is dat we het grootste deel van het volk moeten vaccineren vooraleer de bullshit stopt
Individuele vrijheden niet. Maar dat andere landen inreisverboden zullen instellen voor mensen die geen vaccinatie kunnen voorleggen, lijkt me een realistische ontwikkeling.probleem is dat we het grootste deel van het volk moeten vaccineren vooraleer de bullshit stopt. Denk niet dat er individuele vrijheden komen voor gevaccineerden.
Mogelijks, maar dan ook enkel te controleren bij vliegreizen.Individuele vrijheden niet. Maar dat andere landen inreisverboden zullen instellen voor mensen die geen vaccinatie kunnen voorleggen, lijkt me een realistische ontwikkeling.
Niet heel de wereld is Schengenzone, zo’n restricties kunnen aan elke douane of grenscontrole gecontroleerd worden.Mogelijks, maar dan ook enkel te controleren bij vliegreizen.
Idem, als ze het mij aanbieden, zeg ik ja, maar er actief naar zoeken zal ik niet doen, ik ben geen risicopatiënt en ook amper contact met risicopatiënten.Ik ga er alvast niet actief achter vragen. Als het effectief goed werkt en het is mijn toer dan zeg ik geen nee.
Maar om bij de eerste te zijn, nee dankjewel.
Kan lijkt me zeer klein in dat geval.Ik wil het vooral niet zelf moeten regelen.
Als de dokter gewoon aan huis of op het werk komt met een spuitje zeg ik meteen ja, anders zal mijn uitstelgedrag de bovenhand halen vrees ik.
Van zodra da 't mijn beurt is, onmiddellijk.
Dat ik er mogelijk efkes ziek van kan worden, deert mij weinig.
Indertijd met de vogelgriep (H1N1) was ik een week nie goed van het vaccin. Maar liever dat dan het virus zelf.
In mijn familie zitten er redelijk wat mensen die tot een risicogroep behoren of in de zorg werken.
Dus voor onvoorzichtigheid is efkes geen plaats.
Ik weet wel dat ik als alleenstaande zeer weinig risico loop door telewerk en al 6 weken lang mijn sociaal leven te beperken tot telefonie.
(Aangezien ik op 75km van mijn familie en maten woon, zijn ze dat al gewoon.)
Mijn boodschappen laat ik ook leveren of haal ik af bij de Collect&Go.
Mijn werkgever zit echter te pushen om ons meer op kantoor te krijgen, dus loop ik binnenkort wel weer meer risico.
En als de laksheid van mijn collega's zich voortzet zoals de laatste 8 maanden, is dat risico zeker aanwezig.
(Handen niet wassen, mondmasker afdoen "omdat dat makkelijker praat", geen afstand houden,...)