JorisBlack
Well-known member
Contacttracing daar wisten ze niets nieuws te vertellen. Uiteindelijk ben ik mijn resultaat te weten gekomen via de huisarts. Het staat dus nog altijd niet in de app, noch op mijngezondheid.
Lekker Belgisch.
Wanneer was dat voor jou, @kloize ?Hier ook moeten bellen naar huisarts voor resultaat
Bij mij dus in december, code gekregen via sms dat ik me moest laten testen. Ik maak afspraak bij de dokter, ga daar naar toe, en onderweg krijg ik opnieuw een sms met een nieuwe code. Ik zeg dat tegen de dokter, en die zegt: ja het lukte niet met de originele code dus moest een nieuwe opvragen, maar je moet wel de oude gebruiken
Ik dus de originele code in de app ingegeven, en de dag erna resultaat beschikbaar. Nooit sms gekregen met resultaat. Enkele dagen later werd ik gebeld door de contact tracing: "ja meneer, wij bellen naar mensen die zich moesten laten testen, heeft u zich laten testen? Want uw test zit niet in ons syteem."
Redelijk onbegrijpelijk en onverdedigbaar als er nog altijd problemen zijn met hun systeem van testcodes...