Fitzcarraldo
Well-known member
De algemeen secretaris van de Vlaamse ABVV vond vanavond ook de juiste woorden om de horeca nog een hart onder de riem te steken 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het beste is u der gewoon niks van aan te trekken van dit soort vrijheidsberovende, compleet disproportionele maatregelen:
- Avondklok? Politie gaat je niet tegenhouden hoor. In Brussel trouwens al na 22u rondgereden en daar loopt nog veel man rond op straat, in de auto etc. Politie rijdt rond maar doet niemand stoppen.
- Reizen? Oke met vliegtuig zal wellicht streng gecontroleerd worden maar met de auto de grens over is geen probleem en desnoods pak je daar het vliegtuig. Nuja veel interessante reizen zijn er momenteel niet te doen dus zoveel stoort deze maatregel me voorlopig niet.
Vooraleer deze post verwijderd wordt: Deze post dient niet om het overtreden van regels aan te moedigen.
Straks komt men nog af dat dit een rood complot is.De algemeen secretaris van de Vlaamse ABVV vond vanavond ook de juiste woorden om de horeca nog een hart onder de riem te steken
Zelfs nog veel vroeger dan 12uDie debiele avondklok mogen ze echt wel afschaffen godverdomme. Gaat gezellig worden als er zo eens een paar echt warme avonden aankomen.. moet ge uw bezoek naar huis sturen om 12. Dikke bullshit.
bon, je ziet van mijlenver af dat we hier nooit op elkaar gaan kunnen afstemmen maar toch een laatste reactie. Ik zie geen probleem met een avondklok zoals die op heden is ingesteld en die gericht is om potentieel excessief gedrag, dat veel waarschijnlijker is in de nacht, te gaan voorkomen.Ja dat is écht een doorn in mijn oog ja. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen hoe laat ik mij waar bevind. Dat jij de zelfdiscipline niet hebt om uw verstand een beetje te gebruiken in deze tijden zou mijn probleem niet mogen zijn.
En nu heb je gewoon een paar uur vroeger een stuk in uw kloten als anders dus wat is het verschil?
Juist niet, aan die 800 besmettingen zijn we nooit gekomen en zie ons nu 2 maand verder.Wel weer triestig hoe men zich vastklampt aan kalenderdata " 1 april dit, 1 mei dat" ipv te werken met besmettingsdata "vanaf 100 ziekenhuisopnames dit en vanaf 5 doden per dag dat"
Indien de cijfers terug stijgen is het weer een gezaag en ontgoocheling van alle sectoren in begin april/mei
Dom dom dom.
+1 nog eens herhalen dat die avondklok echt weg mag, weg ermee eruit. Kan je als overheid geen handhaving doen dan moet je maar andere regels opstellen.
Vanaf dat de zon weken aan een stuk schijnt in april, dan gaan de mensen die avondklok enzo echt niet meer accepteren denk ik. FREEDOMIk ben wel benieuwd wat de reactie gaat zijn als het begin mei mooi weer is, de terrassen vol zitten en dan om 23u30 de laatste pint moet getapt worden. Of de avondklok het dan zoveel makkelijker gaat maken voor de politie moet nog maar blijken.
Die debiele avondklok mogen ze echt wel afschaffen godverdomme. Gaat gezellig worden als er zo eens een paar echt warme avonden aankomen.. moet ge uw bezoek naar huis sturen om 12. Dikke bullshit.
Ja want in april schijnt de zon tot 2u 's nachts en is het nog 35 graden!Vanaf dat de zon weken aan een stuk schijnt in april, dan gaan de mensen die avondklok enzo echt niet meer accepteren denk ik. FREEDOM
Vanaf dat de zon weken aan een stuk schijnt in april, dan gaan de mensen die avondklok enzo echt niet meer accepteren denk ik. DOM
Typisch. 1 iemand vind van zichzelf dat hij wel het discipline heeft, dus voor die 99 anderen die de discipline niet hebben moet de overheid maar andere regels zien te vinden, regels die niet snel controleerbaar of implementeerbaar zijn op korte termijn.Ja dat is écht een doorn in mijn oog ja. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen hoe laat ik mij waar bevind. Dat jij de zelfdiscipline niet hebt om uw verstand een beetje te gebruiken in deze tijden zou mijn probleem niet mogen zijn.
En nu heb je gewoon een paar uur vroeger een stuk in uw kloten als anders dus wat is het verschil?
''De Lente van de vrijheid ''weja een conclusie is ook dat op middellange termijn de regels nog altijd streng zullen zijn . Dat het zeker nog niet is 'alle remmen los'

De algemeen secretaris van de Vlaamse ABVV vond vanavond ook de juiste woorden om de horeca nog een hart onder de riem te steken
Och kom laat het, ik vind just niks van mezelf, ik vind het gewoon een debiele regel, niet meer, niet minder. Maar ik hou me eraan hoor, dat ze gewoon maar rap afgeschaft wordt.Typisch. 1 iemand vind van zichzelf dat hij wel het discipline heeft, dus voor die 99 anderen die de discipline niet hebben moet de overheid maar andere regels zien te vinden, regels die niet snel controleerbaar of implementeerbaar zijn op korte termijn.
Dat is niet zo moeilijk, die verzinnen al jaren niets deftigs meer buiten heel af en toe een filmke of Debation IslandZelfs DIW verzint dit niet.

Het gaat hier niet over een accijnsverhoging op een pakje sigaretten of de blauwe zak die 5 eurocent duurder wordt hé.Stop eens met zeuren. Dat is lastig ja. En tuurlijk zal deze afgeschaft worden van zodra het kan en dat moment komt mss wel sneller dan je denkt.
De wereld is nu eenmaal geen ijskar he.
Sommige vaccinatie centra hebben gewoon geen stock meer van het vaccin. Zij zijn zelf vragende partij maar krijgen er niet meer. Het vaccinatiecentrum hier kreeg deze week woensdag een lading vaccins en volgende week donderdag pas de volgende lading. Intussen moeten een deel van de medewerkers uitnodigingen versturen en personen inplannen.
Info: Ik werk zelf in zo'n vaccinatiecentrum.

Op 1 mei leggen alle vogels een eiDus op 1 mei gaat de horeca open, een zaterdag , wanneer dat iedereen thuis is . Dat wordt plezant![]()