Dat snap ik ook niet. Mijn moeder heeft bloedstollingsproblemen en is hartpatiënte, zero informatie, niets of niets.
Mijn nonkel is ex-kankerpatiënt. Die heeft wel al een brief met algemene informatie ontvangen, louter om hem te informeren wat hij kan verwachten. Nog geen exacte datum.
Ik zou eerder eerst de zwaardere risicopatiënten enten, maarja.
Wat kan een syndicus daaraan veranderen? Die mensen doen in principe niets verkeerd. Je kan enkel hopen op wat begrip maar 3 kleine kindjes stil houden op een appartement lijkt mij hels. Overdag mag er lawaai zijn, zolang het geen overlast is. 3 kindjes noem ik niet meteen overlast, een feestje met knallende muziek daarentegen wel. Je kan niet verwachten dat iedereen met elkaar continu rekening houdt. Wij hebben hier zo'n buur die 's nachts werkt en daardoor overdag niets van lawaai verdraagt. Minste dat onze hond eens buiten blaft halen we hem binnen, maar dat is eigenlijk geen doen voor ons, dien hond moet zich meer braaf binnen houden dan iets anders. Denk hoe langer hoe meer 'ik kan er niet aandoen dat gij gekozen hebt voor nachtwerk'. Want wat gaat dat met klein kinderen geven? Ik kan die toch ook niet continu binnenhouden..
Investeren in degelijke oordoppen :/.