Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg je terwijl je een oordeel velt over de mensen die het erg vinden dat er zoveel mensen klagen dat ze het erg vinden...Off-topic (verwijder dit stuk maar als dit niet past mods) maar ik snap niet dat zever als 'stop toch met klagen, kijk naar wat je nog wel mag doen' etc. hier gewoon mag blijven staan. Maak wat mij betreft zware ruzie over het nut van bepaalde maatregelen of de rechtsgeldigheid en whatever, maar de problemen van anderen een beetje minimaliseren gaat er wat mij betreft over. Als iemand zegt dat hij/zij enorm zwaar begint af te zien en mentaal aan de rand staat, dan hoeft niemand daar af te komen met zever in het genre van 'ach man je mag nog buiten' of andere onzin. Zulke zaken (iemand's problemen minimaliseren/doen alsof ze overdrijven) zijn enorm schadelijk en kunnen iemand die mentaal al diep zit nog veel dieper duwen. Niemand heeft het recht om te oordelen over wat een ander al dan niet erg mag vinden.
Ik ken letterlijk niemand die er ziek van geworden is of een positieve test afgelegd heeft. Kan dit regio gebonden zijn?Allee, weer iemand die ik ken in het ziekhuis ermee. Meisje van 24 ligt met ademnood in het ziekenhuis.
Ofwel ken ik toevallig de verkeerde mensen, maar zijn toch écht veel mensen in mijn omgeving die er enorm van afgezien hebben op jonge leeftijd.
Ik ken letterlijk niemand die er ziek van geworden is of een positieve test afgelegd heeft. Kan dit regio gebonden zijn?
Ik kan 1 iemand die het via haar werk (winkel) heeft opgelopen. Enkel smaak kwijt, maar da was al snel terugIk ken letterlijk niemand die er ziek van geworden is of een positieve test afgelegd heeft. Kan dit regio gebonden zijn?
Ik kan mij bij bovenstaande posters aansluiten, ik ken ook nog steeds niemand die een zwaar ziektebeeld gehad heeft. Met zwaar bedoel ik dan dat een hospitalisatie noodzakelijk was. Misschien één persoon die in een rusthuis zat die er aan overleden zou kunnen zijn, maar die is nooit getest geweest dus is speculatief.Allee, weer iemand die ik ken in het ziekhuis ermee. Meisje van 24 ligt met ademnood in het ziekenhuis.
Ofwel ken ik toevallig de verkeerde mensen, maar zijn toch écht veel mensen in mijn omgeving die er enorm van afgezien hebben op jonge leeftijd.
Ik ken letterlijk niemand die er ziek van geworden is of een positieve test afgelegd heeft. Kan dit regio gebonden zijn?
Ik ken 1 persoon (in mijn onmiddellijke kring; via-via ken ik er veel meer) die het heeft gehad en die heeft een week in het ziekenhuis gelegen (niet op intensieve). Ik denk dat conclusies trekken uit persoonlijke ervaringen met een enorm kleine sample size nogal weinig nut heeft met zulke zaken.
Ik kan 1 iemand die het via haar werk (winkel) heeft opgelopen. Enkel smaak kwijt, maar da was al snel terug
Ik kan mij bij bovenstaande posters aansluiten, ik ken ook nog steeds niemand die een zwaar ziektebeeld gehad heeft. Met zwaar bedoel ik dan dat een hospitalisatie noodzakelijk was. Misschien één persoon die in een rusthuis zat die er aan overleden zou kunnen zijn, maar die is nooit getest geweest dus is speculatief.
Meer dan 70% van de hospitalisaties is ook voor mensen boven de 60 jaar. De meeste hier hebben waarschijnlijk wel een vriendengroep ver onder die leeftijd dus is het niet zo abnormaal om niet veel hospitalisaties te kennen. Ik heb zelf ook maar 1 iemand in mijn vriendengroep die, in de eerste golf, gehospitaliseerd is maar bij mijn ouders zijn het er wel al meer.

Dit is toch gewoon belachelijk voor woorden?
Die mensen en hun familie maken exact hetzelfde mee als de rest van de bevolking.
Met het verschil dat er nog veel harder op hun vingers gekeken worden voor elke misstap dat ze zouden kunnen doen.
Alles wat ze zeggen wordt tot in de puntjes bekeken, over geanalyseerd en uit context gehaald om hen maar in diskrediet te kunnen brengen.
jouw uitspraken begin steeds meer en meer te neigen naar tinfoilhat theorieën, zeer jammer want ik ben in het verleden het vaak met jou eens geweest.
Het ging er denk ik over dat die kritiek nogal snel afglijdt naar persoonlijk worden of impliceren dat die mensen persoonlijk gewin halen uit de maatregelen.Tinfoil hat? Lol. Geef mij één bericht waarin in een complot theorie aanhang of zaken als corona ontken. Ik daag u uit.
Kritiek op experten altijd wegzetten als complotdenkers is zeker ook belachelijk voor woorden.