Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken iemand die bij Pfizer werkt, die zegt dat ze meer kunnen leveren maar door de gebrekkige keten bij de overheid dit geen mogelijkheid is waardoor vaccins soms naar andere landen vertrekken terwijl die perfect voor Belgie hadden kunnen zijn. Geen idee of hij liegt of niet.
Is het iemand uit het hoger management of iemand die instaat voor de verdeling? Want pakweg de kuisvrouw en productie arbeider “werkt ook bij Pfizer”.

Als hij daar effectief nog een functie uitvoert, al heb ik de indruk dat die tegenwoordig meer in de media optreedt dan in de kliniek.

Overigens een zeer trieste aanblik van het vaccinatiecentrum, die leegte is echt veelzeggend. Gaat het daar ooit op volle toeren draaien?

694
Mijn Coronatest is door MVR persoonlijk gevalideerd. Dus hij werkt wel degelijk nog gewoon in een ziekenhuis ook hoor.

Doet mij denken aan dieje die hier een vrachtwagen chauffeur van Essers kende en die had gehoord bij Pfizer dat ze minder leveren omdat de overheid zijn facturen niet betaalt...

Met korreltje zout nemen, zo een verhalen.

is een team manager in de productie (niet van de vaccins)
Mja, dat is dan toch ook niet zo hoog in de keten dat die staat en op een andere afdeling. Dus via-via-via gehoord veronderstel ik. Bij zo’n zaken moet je altijd terug denken aan dat spelletje in de lagere school tijdens Nederlands waarbij iedereen een zin moest doorzeggen. Tegen persoon 3 bleef er amper iets over van de zin.

Ik ken de Product Lead van het coronavaccin bij Pfizer en die zwijgt als een graf over mogelijk heikele punten. Logisch ook. Dus van geruchten geloof ik niet teveel.

Desalniettemin zie ik een bestelling hier wel nog gehinderd worden omdat ze niet kunnen beslissen hoeveel vaccins naar welk gewest gaan.

Tjah, het is inderdaad niet te verifieren. Hij heeft die info niet via via, maar krijgt dat van overleg op productie zoals de andere afdelingen ook.
Misschien liegt of overdrijft hij, maar het zomaar wegdoen als nonsens doe ik voorlopig niet gezien de overheid in de hele pandemie nog geen enkele actie deftig heeft volbracht om het vertrouwen bij mij te winnen.

Amai, die zou ook buiten kunnen vliegen als zijn overste erachter komt dat hij gevoelige interne info zomaar verspreidt.
Er is heel wat onvrede bij heel wat mensen die in de pharma werken vanwege de negatieve nieuwscoverage over hun sector en werking. Ze krijgen vaak (onterecht) de zwarte piet doorgeschoven en niemand die hen verdedigt. Dus ik kan wel begrijpen dat sommigen het hebben gehad en de andere kant willen belichten dus hier en daar wat lekken.

Er is heel wat onvrede bij heel wat mensen die in de pharma werken vanwege de negatieve nieuwscoverage over hun sector en werking. Ze krijgen vaak (onterecht) de zwarte piet doorgeschoven en niemand die hen verdedigt. Dus ik kan wel begrijpen dat sommigen het hebben gehad en de andere kant willen belichten dus hier en daar wat lekken.
beetje zoals de politiek dus.

Hoe mooier kunnen ze het nog verwoorden? 😂😂🤡 "kom jongens we moeten het vaccinatie plan wat promoten. Snel trek een foto als ik spuit krijg en verzint er iet goed bij"

Letterlijk alles waar er kritiek op was de afgelopen dagen, gaan ze weerleggen. Toevallig wanneer hij een prik krijgt
Gohja, als hij het wel doet krijg je dit soort reacties, van mensen van wie ik niets anders verwacht. Deed hij het niet, dan waren er weer anderen om er vanalles achter te zoeken zeker.

Beste stuurlui staan aan wal, Dunning-Kruger club, ... kies maar.

https://www.hln.be/buitenland/fitne...ken-55-sporters-in-week-tijd-besmet~ac2f2808/

Voor die dat fitness-centra open willen (@puni ): Zal dus normaal nog wat langer wachten worden
Ge kunt van elke mogelijke situatie concrete voorbeelden geven dat er besmettingen plaatsvinden, dat maakt het nog geen broeihaarden. Maakt niet uit trouwens, mijn sportzaak begint vanaf maandag met buiten terug les te geven, en als de druk overal blijft verhogen zoals ze dat nu doet zijn die tegen april gewoon indoor terug bezig.

Wat een zever is dat weer: https://www.hln.be/binnenland/een-o...na-vandaag-stap-ik-met-een-rollator~adb9b4f0/

Ik ken ondertussen al meer als 15 personen die het gehad hebben met zeer milde symptomen, enkelingen daarvan een weekje serieus ziek en 1 iemand die heel sportief is en op sportief vlak gewoon merkt dat het niet 100% de oude is.

1 op 3 , weer een zeer goed onderzoek mijn gedacht. :sarcastic:
Straf, ge zou denken dat alles dan gewoon zou instorten aangezien het virus grofweg geschat bij minstens 3 miljoen Belgen gepasseerd is (en waarschijnlijk nog een stuk meer).

Wat een zever is dat weer: https://www.hln.be/binnenland/een-o...na-vandaag-stap-ik-met-een-rollator~adb9b4f0/

Ik ken ondertussen al meer als 15 personen die het gehad hebben met zeer milde symptomen, enkelingen daarvan een weekje serieus ziek en 1 iemand die heel sportief is en op sportief vlak gewoon merkt dat het niet 100% de oude is.

1 op 3 , weer een zeer goed onderzoek mijn gedacht. :sarcastic:
Ik kan niet lezen hoe de studie werd uitgevoerd, maar je weet hopelijk dat je eigen anekdotische observaties op "meer dan 15 personen" niets waard zijn in vergelijking met een statistische studie?

Ze hebben er waarschijnlijk wel extremere gevallen uitgehaald, maar iemand die al maanden geen 100% reukzin heeft, heeft ook blijvende klachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan