Panly
Active member
Straf dat er ongeveer 29700 mensen op ic liggen terwijl er slechts een 2000tal bedden zijn op ic in gans belgie.
Kleine tip, reken eerst eens de cijfers na eer je ze kopieert van een of andere schimmige bron.
oh dear
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straf dat er ongeveer 29700 mensen op ic liggen terwijl er slechts een 2000tal bedden zijn op ic in gans belgie.
Kleine tip, reken eerst eens de cijfers na eer je ze kopieert van een of andere schimmige bron.
Op worldindata bestaan ze, maar je moet daar bvb positiviteitsratio wel nuanceren aan de hand van het aantal testen.Zijn er ergens cijfers beschikbaar die de Europese landen met elkaar vergelijken?
En zonder corona gingen het iemand anders betalen of wat? Zelfs economen zijn het eens dat er maatregelen nodig zijn om corona in te perken omdat de economie daar anders nog meer zou onder lijden.Wel als iemand zijn economisch inkomen daardoor geïmpacteerd wordt en wij met zijn allen mogen bijdragen tot de financieel compensaties en tijdelijk werklozen.
Euh?welke data moeten ze anders gebruiken? We hebben niks.
Uit het hoofd durf ik zeggen dat je mis bentStraf dat er ongeveer 29700 mensen op ic liggen terwijl er slechts een 2000tal bedden zijn op ic in gans belgie.

Ik wil gerust mijn potje ontsmettingsgel uit mijn handtas gebruiken hoor. En ze kunnen zij evenzeer iets aan hun toog bevestigen.Omdat een stilstaande ijskar bvb gewoon al een staander kan uitzetten om je handen te ontsmetten.
En ja, in een ideale wereld zou je mss een onderscheid maken tussen de markt en de rest van de kramers, zodat je nergens ijsjes kan eten en niemand kan klagen over ongelijkheid. Maar ook dan creëer je rare situaties waar het ene wel kan en het andere niet kan.
Zeg me gerust waar.Uit het hoofd durf ik zeggen dat je mis bent![]()
Het is toegelaten om te gaan wandelen met je zus; het is toegelaten om de grootouders op 1 kleinkind te laten passen indien dat kleinkind hun knuffelcontact is.hahaha, dit is echt wel grappig, sorry. Anderen de les spelen en dan uw eigen overtredingen afdoen als zaken die "gewoon mogen".
Zoals gezegd: er bestaat geen enkele maatregelen (behalve: laat alles los) die geen verschillende resultaten oplever tussen gelijkaardige zaken.Ik wil gerust mijn potje ontsmettingsgel uit mijn handtas gebruiken hoor. En ze kunnen zij evenzeer iets aan hun toog bevestigen.
Ik heb morgenavond Italiaans aan huis besteld, denk ook niet dat die eerst zijn potje ontsmettingsgel zal aanbieden alvorens ik de levering aanneem en hem cash betaal (geen bankcontact mogelijkheden, moet gepast cash klaarleggen).
Percentage vergeten denk ik?Zeg me gerust waar.
Los van of zijn cijfers correct zijn is 0,0027% van 11,5 miljoen mensen een goeie 300 manZeg me gerust waar.
Waar claim ik dat er geen maatregelen moeten genomen wordenEn zonder corona gingen het iemand anders betalen of wat? Zelfs economen zijn het eens dat er maatregelen nodig zijn om corona in te perken omdat de economie daar anders nog meer zou onder lijden.
. Niet van plank a op plank z springen eh. Het gaat hem over onlogische redeneringen zoals ijs/eetkraam op vaste plaats mag maar een rondrijdende ijskar niet.je berekent percentage verkeerd.Zeg me gerust waar.
Ik bracht het ter spraken omdat ik weet dat jullie er 2 hebben en de grootouders inschakelenHet is toegelaten om te gaan wandelen met je zus; het is toegelaten om de grootouders op 1 kleinkind te laten passen indien dat kleinkind hun knuffelcontact is.
. Imo groter risico op verspreiding (grotere bubbels) dan als 100% thuiswerkende single eens bij vrienden gaan eten. Alleja als we dan toch spreken in termen van ‘als we allemaal zo doen blijven we in deze situatie’. Kwestie van inderdaad wat gezond verstand te gebruiken en voorzichtig te zijn, tuurlijk heb je hulp voor de kinderen nodig, maar val dan niemand aan als een superverspreider omdat die eens vrienden gaat opzoeken.Zoals phate zei, die procent dus vergeten. Sta ik mooi met mijn mond vol tanden. My bad.je berekent percentage verkeerd.
0,0027% = 27/1000000 .
Tjah, shit happens.de kleine tip was anders niet slecht.
Jammer dat de tipgever zelf niet kan rekenen.
En als een agent streng is en over het muurtje gluurt, dan gaat die persoon een boete krijgen. Maar de eerste agent die dat flikt, krijgt van mij een dagvaarding in de bus voor 'stalking' en 'begluring' van mijn naakte vrouw in de tuin.Er is geen regel die letterlijk zégt dat er maar één iemand naar toilet mag als ge bezoek hebt in de tuin.
Er is gewoon een regel (die al sinds enkele maanden onveranderd is) die zegt dat ge slechts één knuffelcontact moogt hebben, en dat knuffelcontact dan ook de enige persoon is die ge thuis binnen moogt uitnodigen. (dat betekent inderdaad dat iemand die niét uw knuffelcontact is, in theorie inderdaad niet bij u binnen mag om naar het toilet te gaan).

Ach, staat uw vrouw dan veel naakt in de tuin?En als een agent streng is en over het muurtje gluurt, dan gaat die persoon een boete krijgen. Maar de eerste agent die dat mij flikt, krijgt van mij een dagvaarding in de bus voor 'stalking' van mijn naakte vrouw in de tuin.![]()

Een leugentje om best wilAch, staat uw vrouw dan veel naakt in de tuin?![]()
Een agent die echt zo annozel doet, mag voor mijn part zelf bestraft worden.