Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Zal hem leren!ze vroegen dus wel om ons zoontje van 5 in isolatie te steken: maw 10 dagen op zijn kamer met eten voor de deur en met niemand contact
ik heb es goed gelachen.
Ge hebt toch de gegevens van dien bouwpromotor doorgegeven hè?Net contact tracing aan de lijn gehad, minder dan 24u na de positieve test. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Ge hebt toch de gegevens van dien bouwpromotor doorgegeven hè?

Dan zitten we binnenkort met een quasi volledig geïmmuniseerde bevolking heNieuwsbericht: We gaan richting 25000 besmettingen per dag. Dat aantal zal niet meer stijgen nadien, qua epidemie kan dit nog verder door stijgen, maar we krijgen dat gewoon dan niet meer getest.
Is dat laatste niet wat te negatief? 25k is zelfs met 'voldoende' testen bijna het maximale. Dat is 750k besmettingen per maand, stel dat dit in praktijk maar 10% is van het werkelijke aantal (wat volgens mij gewoon het geval is). Dan zit je aan 7,5 miljoen besmettingen. Véél meer kan niet meer zeker?![]()

Dan zitten we binnenkort met een quasi volledig geïmmuniseerde bevolking he![]()
1. zijn 'piek van de 4de golf is nog lang niet bereikt' ... zie mijn post hierboven. Jawel die is wel bijna bereikt.![]()
Piek van vierde golf is nog lang niet bereikt: “Ongelooflijke cijfers, zeker in Vlaanderen”
De kentering van de vierde golf is nog niet ingezet. Integendeel: tussen 13 en 19 november raakten dagelijks gemiddeld 15.448 mensen besmet met het virus, een stijging met 54 procent. “Ongelooflijke cijfers”, zegt biostatisticus Geert Molenberghs (KU Leuven/ U Hasselt). “Vooral in Vlaanderen...m.hbvl.be
Tja, ok het is Molenberghs.
Maar ben ik nu de enige die hoopt op een lockdown om de zorg te helpen?
Denk dat er de voorbije weken toch ook genoeg noodkreten vanuit de zorg zijn geweest.
En als ik rondom mij kijk blijven mensen in de fitness, de horeca,... toch vlot samen troepen zonder afstand te houden.
Dus ja, gooi dan de boel maar gewoon ff toe want die drastische halt in cijfers zie ik echt niet gebeuren.
--->1. zijn 'piek van de 4de golf is nog lang niet bereikt' ... zie mijn post hierboven. Jawel die is wel bijna bereikt.
Zelfs in theorie kunnen ze cijfers niet zo héél véél meer hoger hé (wel ruw geschat dat geef ik toe, dus schiet mij niet dood als ..)
2. Ja een lockdown lijkt me wel nuttig, om de cijfers nog een beetje te drukken zodat de ziekenboeg het kan blijven bolwerken.
3. Ze moeten NIET afkomen met een lockdown tegen 23 december of zo. Tegen dan is de piek 100% zeker al bereikt en dan kan je beter alles loslaten voor groepsimmuniteit. Dan is het voor de zorg toch te laat. Dus NU alles dichtgooien of het NIET doen. Niet nog wat aanmodderen hé.
Dus we zitten bijna aan 25000, je vermenigvuldigt dit met 30 voor een maand én het komt uit de lucht vallen dat we maar 10% van de werkelijke besmettingen meten.Nieuwsbericht: We gaan richting 25000 besmettingen per dag. Dat aantal zal niet meer stijgen nadien, qua epidemie kan dit nog verder door stijgen, maar we krijgen dat gewoon dan niet meer getest.
Is dat laatste niet wat te negatief? 25k is zelfs met 'voldoende' testen bijna het maximale. Dat is 750k besmettingen per maand, stel dat dit in praktijk maar 10% is van het werkelijke aantal (wat volgens mij gewoon het geval is). Dan zit je aan 7,5 miljoen besmettingen. Véél meer kan niet meer zeker?![]()
Makila said: 'wel ruw geschat dat geef ik toe, dus schiet mij niet dood als ..' mijn antwoord staat er al bij. Alle zinnetjes lezen héSterk.

Ja maar wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarden van dat soort cijfers als die compleet uitgevonden zijn?Makila said: 'wel ruw geschat dat geef ik toe, dus schiet mij niet dood als ..' mijn antwoord staat er al bij. Alle zinnetjes lezen hé![]()
Owke.... wat is het verschil tussen een zelftest(antigeen detectie staat op het doosje, resultaat na 15min) en de Sneltest die bij bepaalde apotheker gedaan wordt?
https://apotheekpanorama.be/anders/...schillende-coronatesten-pcr-zelf-en-sneltest/
Ik snap het niet meer.
Het detecteert beiden antistoffen, maar de sneltest is iets betrouwbaarder.Owke.... wat is het verschil tussen een zelftest(antigeen detectie staat op het doosje, resultaat na 15min) en de Sneltest die bij bepaalde apotheker gedaan wordt?
https://apotheekpanorama.be/anders/...schillende-coronatesten-pcr-zelf-en-sneltest/
Ik snap het niet meer.
Common sense.Ja maar wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarden van dat soort cijfers als die compleet uitgevonden zijn?
Ik merk wel dat sommige mensen zelf hun gedrag beginnen aanpassen. Het aantal reservaties bij ons in de fitness wordt steeds kleiner en zelf heb ik ook al vaker thuis gesport dan in de fitness.![]()
Piek van vierde golf is nog lang niet bereikt: “Ongelooflijke cijfers, zeker in Vlaanderen”
De kentering van de vierde golf is nog niet ingezet. Integendeel: tussen 13 en 19 november raakten dagelijks gemiddeld 15.448 mensen besmet met het virus, een stijging met 54 procent. “Ongelooflijke cijfers”, zegt biostatisticus Geert Molenberghs (KU Leuven/ U Hasselt). “Vooral in Vlaanderen...m.hbvl.be
Tja, ok het is Molenberghs.
Maar ben ik nu de enige die hoopt op een lockdown om de zorg te helpen?
Denk dat er de voorbije weken toch ook genoeg noodkreten vanuit de zorg zijn geweest.
En als ik rondom mij kijk blijven mensen in de fitness, de horeca,... toch vlot samen troepen zonder afstand te houden.
Dus ja, gooi dan de boel maar gewoon ff toe want die drastische halt in cijfers zie ik echt niet gebeuren.
.Een lockdown afkondigen tegen de feestdagen zodat we op ons kin mogen kloppen voor een gezellig samenzijn zou wel een heuse dick move zijn.
Men had die lockdown NU al moeten ingevoerd hebben hé. Als dankzij het treuzelen van de overheid straks ze met knikkende knietjes een full lockdown afkondigen die start vanaf kerstmis, dan denk ik dat het kot te klein is in Vlaanderen.Maar het wordt met deze cijfers absurd dat er niet meer wordt ingegrepen.