knight-rider
Well-known member
Er is ook nogal onduidelijkheid over de combinatie van het coronavaccin met hey griepvaccin. Volgens de ene bron mag je die zelfs gewoon samen krijgen en volgens de ander bron moeten er 2 weken tussen zitten.
Nu las ik dat het eigenlijk niet uitmaakt, maar dat ze aanraden 2 weken te wachten, om wanneer je bijwerkingen zou hebben, te weten van welk vaccin het dan komt.
Maar zelfs wanneer je bepaalde symptomen van mogelijke bijwerkingen hebt, dan doen ze het toch af als "onzin", of dat het onmogelijk veroorzaakt kan zijn door het coronavaccin, dus ja ...
Nu las ik dat het eigenlijk niet uitmaakt, maar dat ze aanraden 2 weken te wachten, om wanneer je bijwerkingen zou hebben, te weten van welk vaccin het dan komt.
Maar zelfs wanneer je bepaalde symptomen van mogelijke bijwerkingen hebt, dan doen ze het toch af als "onzin", of dat het onmogelijk veroorzaakt kan zijn door het coronavaccin, dus ja ...

Terwijl in de armere landen de vaccinatie minimaal is worden in de rijke landen ze vlot als zoete broodjes verkocht. Ik heb het daar ethisch moeilijk mee.