{BK}Black Devil
Well-known member
Misschien minder belangrijk maar : wat is het effect hierop voor Dancing With The Stars ?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat eens staven met iets. Want dat hoor je altijd van volwassenen maar ik heb het nog nooit uit een kind zijn mond gehoord.Die klein mannen hebben daar weinig moeite mee hoor.
Geen nood, VTM zoekt er de komende dagen wel een paar uit die er geen probleem van maken.Kan je dat eens staven met iets. Want dat hoor je altijd van volwassenen maar ik heb het nog nooit uit een kind zijn mond gehoord.
Van zodra niet iedereen daar is moeten meetings toch via Teams gebeuren, dus weinig meerwaarde inderdaad. Tenzij je graag eens buiten bent.Wat is het nut van daar op kantoor te zitten met 1/5 van het personeel elke keer? Als het is om daar in een verlaten gebouw te zitten, kan je meteen beter volledig thuiswerken, zo denk ik er over.
Of gewoon nood hebt aan sociaal contact.Van zodra niet iedereen daar is moeten meetings toch via Teams gebeuren, dus weinig meerwaarde inderdaad. Tenzij je graag eens buiten bent.
Dat je kinderen veel gemakkelijker iets aangeleerd krijgt, veel makkelijker iets aannemen en zo'n dingen gewoon gewoon zijn.Kan je dat eens staven met iets. Want dat hoor je altijd van volwassenen maar ik heb het nog nooit uit een kind zijn mond gehoord.
Ik ben van ‘zodra het mag ben ik elke dag op kantoor’ naar ‘ik zie wel wanneer ik kan’ gegaan op ongeveer een jaar tijd. Tuurlijk is het fijn om een keer persoonlijk contact te hebben. Maar met één dag kom je er ruimschoots. Er zijn weinig situaties die (waar telewerk mogelijk is) elke dag on-site vereisen. Dat moet dan toch echt richting speciale machtigingen oid of fysiek werk zijn.
Niet echt... maar waarom zou je je kantoorwerkdag niet afstemmen met collegas die je real life moet zien.Heel goed gelovig?
Dat is allemaal wel goed mogelijk maar daarom wil dat allemaal niet zeggen dat kinderen daar geen moeite mee hebben. Altijd maar weer dat normaliseren van zo'n maatregelen mag stoppen. Het is een maatregel die hopelijk zal helpen (het zou jammer zijn dat kinderen die moeite doen voor niks) maar van zodra hij niet meer nodig is moet hij terug weg. Want zeggen dat kinderen daar geen moeite mee hebben mag gerust bij de quatsch gecatalogeerd worden.Dat je kinderen veel gemakkelijker iets aangeleerd krijgt, veel makkelijker iets aannemen en zo'n dingen gewoon gewoon zijn.
Vooral "Waarom een 10 jarige wel een 9-jarige niet", dat is toch het meest belachelijke ding om te zeggen? Er zijn zoveel dingen waarbij kinderen, al dan niet arbitrair, op leeftijd worden ingedeeld. In de jeugdbeweging zitten kinderen op leeftijd in de ene of de andere groep. Op school zitten ze in de ene of de andere groep. Als ze ne gsm willen zeggen de ouders "vanaf leeftijd x". En zo kan ik nog duizend-en-één dingen opsommen.
Specifiek voor coronamaatregelen is dat ook gewoon zoals met andere maatregelen, over het algemeen als je tegen een kind zegt "Het is zo", dan is het zo. Ik heb kinderen die quatsch nog niet weten zeggen die hier in deze topic passeert alleszins.
Als er ne controleur komt en die gelooft dat gij 100 man MOET zien op ne dag in real life. Dan hebt ge ne goed gelovige controleur, nee?Niet echt... maar waarom zou je je kantoorwerkdag niet afstemmen met collegas die je real life moet zien.
Welk jaar? 2100?Komaan allemaal, samen kunnen we kerstmis redden!
![]()
In werkelijkheid denkt die controleur "JACKPOT!".Als er ne controleur komt en die gelooft dat gij 100 man MOET zien op ne dag in real life. Dan hebt ge ne goed gelovige controleur, nee?
Nu ben je dingen helemaal aan het verdraaien. Ik zeg niet dat die kinderen er geen moeite mee hebben.Dat is allemaal wel goed mogelijk maar daarom wil dat allemaal niet zeggen dat kinderen daar geen moeite mee hebben. Altijd maar weer dat normaliseren van zo'n maatregelen mag stoppen. Het is een maatregel die hopelijk zal helpen (het zou jammer zijn dat kinderen die moeite doen voor niks) maar van zodra hij niet meer nodig is moet hij terug weg. Want zeggen dat kinderen daar geen moeite mee hebben mag gerust bij de quatsch gecatalogeerd worden.
Dat verschil is geen probleem. Dat uitleggen is absoluut geen moeite.Leg dat eens uit aan een kleine van 10 jaar dat hij een mondmasker moet dragen en een andere kleine van 9 jaar niet.
Int nieuws waren er toch wel enkele die het niet leuk vonden!Geen nood, VTM zoekt er de komende dagen wel een paar uit die er geen probleem van maken.
Neen zoals ik al gezegd had in mijn eerste (geknipte post van u) Wij gaan senior designersmeeting houden. Planning bespreken en dan gaat elke senior zijn team juniors aansturen die hoogstwss dan ook wel op kantoor zal zijn. Onze plateau zal goed gevuld zijn.Als er ne controleur komt en die gelooft dat gij 100 man MOET zien op ne dag in real life. Dan hebt ge ne goed gelovige controleur, nee?
Op die manier kan ik je volgen.Nu ben je dingen helemaal aan het verdraaien. Ik zeg niet dat die kinderen er geen moeite mee hebben.
Jij reageert op mijn reactie op dit:
Dat verschil is geen probleem. Dat uitleggen is absoluut geen moeite.
En gaat die hele groep naar de dancing erna is er geen probleem.Neen zoals ik al gezegd had in mijn eerste (geknipte post van u) Wij gaan senior designersmeeting houden. Planning bespreken en dan gaat elke senior zijn team juniors aansturen die hoogstwss dan ook wel op kantoor zal zijn. Onze plateau zal goed gevuld zijn.
Geknipt? Hoezo geknipt? Misschien wat minder snel op Post Reply duwen.Neen zoals ik al gezegd had in mijn eerste (geknipte post van u) Wij gaan senior designersmeeting houden. Planning bespreken en dan gaat elke senior zijn team aansturen die hoogstwss dan ook wel op kantoor zal zijn. Onze plateau zal goed gevuld zijn.
Ik ben hier de thread aan het bijlezen en Jezus wat verziek jij de boel zeg. Probeer eens inhoudelijk te reageren of laat het gewoon zo met dat kinderachtige gelul. Dat zijn nu al twee reacties die volledig op de man zijn en niks bijdragen aan de thread.man jij bent precies een bot ontwikkeld door de Pharma-industrie.