MiniJeffrey
Well-known member
Ik voel dat helemaal niet aankomen. Net omdat ze het nu verstrengen wil zeggen dat ze dat net willen voorkomen.
Als ze nu hadden gezegd "ja, het stijgt wel enorm, maar niks aan de hand", dan voelde ik het aankomen dat er terug een volledige lockdown zat aan te komen...
Het CST ticket en mondmasker in BXL+Wall heeft niks gedaan aan de oplopende cijfers, misschien wat afgeremd maar dat kan je nooit weten/bewijzen. En wat neemt men nu als maatregel? Het invoeren van diezelfde maatregelen in de regio die enorm hoge vaccinatiecijfers haalt. Waarom worden wij gestraft voor de fratsen van de antivaxxers?
En ondertussen doen de antivaxxers gewoon verder.
Ik begrijp dit beleid niet.
. Dit is echt geen bashing op Wallonië/BXL maar ik heb nu uit eigen hand verschillende malen gezien dat er echt wel een groot mentaliteitsverschil is. Als je met die mensen praat over de corona situatie merk je dat ook onmiddelijk, die staan er helemaal anders tegenover. Die lappen de regels daar gewoon aan hun laars en nobody cares. Dusja, mondmaskerplicht lijkt mij sowieso weinig effect te hebben in die regio's.