Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog niet over gesproken , maar wat gaan ze eigelijk doen met de Rode Duivels , het EK begint halverwege Juni , met z'n allen kijken op groot scherm zal er niet inzitten zekers ? :-(
In maart gaat de UEFA communiceren wat ze gaan doen. Het lijkt in 1 land door te gaan, maar het aantal toeschouwers weten ze nog niet, maar ik vrees zonder supporters.

In maart gaat de UEFA communiceren wat ze gaan doen. Het lijkt in 1 land door te gaan, maar het aantal toeschouwers weten ze nog niet, maar ik vrees zonder supporters.
Ik ben echt benieuwd welk land ze gaan vinden dat zo zot is dat plots op z'n eentje te organiseren met nog zo'n 5 maanden voorbereidingstijd.

Ik ben echt benieuwd welk land ze gaan vinden dat zo zot is dat plots op z'n eentje te organiseren met nog zo'n 5 maanden voorbereidingstijd.
Rusland. Die zitten nog met alle WK stadions en hebben zich al aangeboden. Ipv dan heel Rusland af te reizen steekt ge elke groep rond 1 stadion & kijkt ge van daaruit verder naar hoe de loting uitkomt. Lijkt me de meest realistische oplossing.

Het advies van GEMS betreffende de heropstart van de contactberoepen is bij de pers geraakt.

Een van de conclusies was dat heropening tot meer dan duizend nieuwe besmettingen per dag kan resulteren. Zelfs met extra maatregelen wordt heropening absoluut afgeraden. Ik snap niet hoe de regering dit zo kon verdraaien richting een "13 februari mogen jullie open, als de cijfers niet slechter worden."

Het advies van GEMS betreffende de heropstart van de contactberoepen is bij de pers geraakt.

Een van de conclusies was dat heropening tot meer dan duizend nieuwe besmettingen per dag kan resulteren. Zelfs met extra maatregelen wordt heropening absoluut afgeraden. Ik snap niet hoe de regering dit zo kon verdraaien richting een "13 februari mogen jullie open, als de cijfers niet slechter worden."

Als je de experts moet volgen zitten we bij 100 besmettingen/dag nog in lockdown. Het is tijd voor een bredere kijk op deze zaak, waar de "experts" weer wat meer naar de achtergrond worden geduwd.

Hun advies is ook twijfelachtig. In Frankrijk zijn de contactberoepen ook open en voor zover ik weet loopt de situatie niet compleet uit de hand.

Ik denk dat niemand die de afgelopen 2-3 dagen het nieuws en bijhorende coronacijfers gezien heeft ooit gedacht heeft dat ze 13 februari open kunnen.

Als je de experts moet volgen zitten we bij 100 besmettingen/dag nog in lockdown. Het is tijd voor een bredere kijk op deze zaak, waar de "experts" weer wat meer naar de achtergrond worden geduwd.

Hun advies is ook twijfelachtig. In Frankrijk zijn de contactberoepen ook open en voor zover ik weet loopt de situatie niet compleet uit de hand.
Dan ken je de situatie in Frankrijk niet. Op dit moment is de discussie daar of ze voor de derde keer in lockdown moeten.

Waarom is de Belgische bevolking zo mak tegenover de Nederlanders? Iemand een idee van de mogelijke verklaringen? Hier zie ik geen protesten terwijl de Walen met een bijna even strenge avondklok zitten.

Waarom is de Belgische bevolking zo mak tegenover de Nederlanders? Iemand een idee van de mogelijke verklaringen? Hier zie ik geen protesten terwijl de Walen met een bijna even strenge avondklok zitten.
Voor u dezelfde vraag als ik aan Whirlpool stelde gisteren:

Wat houdt u tegen om te gaan protesteren?

Waarom gaan de Nederlanders rellen, plunderen en publiek of privébezit vernielen?

Zo maar protesteren noem ik dat toch niet.

Waarom gaan de Nederlanders rellen, plunderen en publiek of privébezit vernielen?

Zo maar protesteren noem ik dat toch niet.
Er is absoluut geen enkele manier om dat soort plunderingen te verdedigen
Ik zie misschien wel één 'reden'. In België wonen er veel mensen in grote woningen, in NL wonen echt heel veel mensen erg klein, zonder tuin. Dan worden zo'n maatregels een pak moeilijker

Echt geweldig ja, mensen hun winkel plunderen. Wat een helden zeg!
Ze hebben zelfs een ziekenhuis aangevallen dat vol lag met net geboren babies
(staat niet in de link hieronder, .. ik vond niet meteen de andere link die daar wel melding van maakt terug)
Helden zijn het!

Ik heb niets tegen protestacties (ook al zijn ze illegaal), maar val géén zaken aan, die er niks mee te maken hebben. Dan ben je gewoon een relschopper of een halve gare.

Hun redenering was net: omdat het hier zo aanwezig is in onze wijk, zouden we sneller vaccin moeten krijgen.
(interview met woordvoerder joodse gemeenschap tijdens nieuwsbericht op vrijdag)
Misschien moet Trump zijn muur rond de jodenwijk bouwen, deurke op slot en klaar?
(want zoals Loser zegt ze leven nu al afgezonderd en zien nooit naar het Belgische nieuws, zodus ..)
Maar bon met die tekst ben ik ne racist zeker?

Ik wil maar zeggen: Ieder gelijk voor de wet, Jood, Christen, Islamiet, I dont care ...

En ik weet dat velen hier bepaalde virologen dramaqueens vinden maar ik denk dat de kans groot is dat Goossens gelijk heeft dat we op deze manier tot ver in de lente nog steeds weinig vrijheid zullen hebben.
Ik heb na de eerste good news show ivm de vaccins al gezegd: Pas tegen kerst is het terug normaal. Ik zal er niet veraf zijn vrees ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan