Wachten tot het groen is.Staan wachten voor een rood licht in een lege straat, wat is dat dan ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wachten tot het groen is.Staan wachten voor een rood licht in een lege straat, wat is dat dan ?
En je voelt je dan niet belachelijk ?Wachten tot het groen is.
Wachten tot het groen is.
Ah dus het probleem is groepsdruk en hoe we er uitzien. De kudde dus?En je voelt je dan niet belachelijk ?
Zelfs niet als je staat te wachten voor een rood licht aan een lege straat, terwijl de rest gewoon oversteekt ?
Ah dus het probleem is groepsdruk en hoe we er uitzien. De kudde dus?
Neen, ik ben namelijk ouder dan 13.En je voelt je dan niet belachelijk ?
Zelfs niet als je staat te wachten voor een rood licht aan een lege straat, terwijl de rest gewoon oversteekt ?
nee het probleem is dingen tegen je zin moeten doen.
Neen, ik ben namelijk ouder dan 13.
Tijdens de Lockdown moesten we (terecht) medelijden hebben met de uitbaters van cafés en restaurants. Nu weer een hoop mag gaan we wat dwars doen voor 5 minuten een masker op te zetten en diezelfde uitbaters een boete laten riskeren. Lachwekkend is het.
Hoe is dat zelfs relevant?Hoeveel café of restaurants zouden er al beboet zijn omdat iemand zonder mondmasker naar het toilet ging ?
Hoe is dat zelfs relevant?
Dan riskeer je het nog steeds. Er zijn niet veel uitbaters die het willen riskeren. Los daarvan is het al erg genoeg dat ge, na al die maanden sluiten, als een schoolmeester uw klanten moet attent maken op dingen die ze gewoon weten.Wel als er nog nooit een boete is uitgeschreven, dan kan je moeilijk zeggen dat de café of restaurant uitbater een boete riskeert doordat ik zonder mondmasker naar het toilet zou gaan.
Nope, toch niet dat ik daar zal komen over pochen op een forum.Eerder de Duitse dan de Belgische mentaliteit zou ik denken.
Ik neem aan dat je ook nooit te snel rijd, nooit iets in het zwart doet, alles mooi aangeeft, enzovoorts ?
Wel als er nog nooit een boete is uitgeschreven, dan kan je moeilijk zeggen dat de café of restaurant uitbater een boete riskeert doordat ik zonder mondmasker naar het toilet zou gaan.
Maar als iedereen zoals u zou redeneren en ge dus horecazaken krijgt waar het merendeel de regels niét opvolgt, dan is de kans wel reëel dat zo'n uitbater vroeger of laat eens controle over de vloer krijgt.
En pas op, ik ga niet beweren dat als iemand eens even geen mondmasker op heeft in een horecazaak, hij meteen een groot potentieel besmettingsgevaar is he. Ik ben zelf ook al eens zonder mondmasker naar toilet gegaan, gewoon omdat ik het vergeten was.
Het is gewoon de "ik doe er lekker niet meer aan mee!"-mentaliteit uit uw posts die me stoort en imo kinderachtig zijn.
Staan wachten voor een rood licht in een lege straat, wat is dat dan ?
Wachten tot het groen is.
En je voelt je dan niet belachelijk ?
Eerder de Duitse dan de Belgische mentaliteit zou ik denken.
Ik neem aan dat je ook nooit te snel rijd, nooit iets in het zwart doet, alles mooi aangeeft, enzovoorts ?
Ah dus het probleem is groepsdruk en hoe we er uitzien. De kudde dus?
nee het probleem is dingen tegen je zin moeten doen.
Gelieve het on topic te houden over corona en de vergezochte vergelijkingen nu achterwege te laten, want dit leidt te veel af van het onderwerp.Nochtans zijn het vaak de kindjes die Brussel blijven staan voor het rood licht en niet de volwassenen.
"We krijgen geen perspectief, ze gingen toch versoepelen in september"Het is toch opvallend dat telkens bij de versoepelingen altijd geklaagd wordt hoes treng alles toch maar is.
vsadvocaten.be
Aan wie het aanbelangt,
Wij kunnen u hierbij bevestigen dat ons kantoor momenteel in opdracht van een groep belanghebbenden aan het onderzoeken is of onder andere de regelgeving die door minister Vandenbroucke werd aangekondigd, met name het introduceren van een wettelijke verplichting tot vaccinatie in de zorgsector, te verenigen valt met de fundamentele rechten en vrijheden gewaarborgd door de Belgische Grondwet en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Afhankelijk van het resultaat van dit onderzoek zullen we mogelijks gerechtelijke stappen adviseren om het verplicht karakter van dergelijke vaccinatie aan te vechten voor de bevoegde Belgische rechtscolleges.
Ons kantoor neemt daarbij geen politieke standpunten in voor of tegen vaccinatie maar beperkt zich louter tot een juridische analyse van het voorliggende vraagstuk.
We houden u verder op de hoogte via onze website en sociale media kanalen.
An sich niet vreemd dat dat onderzocht wordt. Het is ook een heel moeilijk gegeven en persoonlijk vind ik een publiek debat over een dergelijke kwestie wel op zijn plaats.![]()
ONDERZOEK NAAR HET VERPLICHT KARAKTER VAN VACCINATIE IN DE ZORGSECTOR - Van Steenbrugge
Aan wie het aanbelangt,vsadvocaten.be
![]()
Aan wie het aanbelangt, Wij kunnen u hierbij bevestigen dat ons kantoor momenteel in opdracht van een groep belanghebbenden aan het onderzoeken is of onder andere de regelgeving die door minister… | VS Advocaten
Aan wie het aanbelangt, Wij kunnen u hierbij bevestigen dat ons kantoor momenteel in opdracht van een groep belanghebbenden aan het onderzoeken is of onder andere de regelgeving die door minister Vandenbroucke werd aangekondigd, met name het introduceren van een wettelijke verplichting tot...www.linkedin.com