als diegene die dood gaan en in ziekenhuis belanden 65+ zijn dan moet je toch niet de twintigers eerst vaccineren?????
Maar dan moet je ofwel vooraf niet vragen aan jongeren of mensen jonger dan 65 tout court om hun vrijheden op te offeren vooral om 65+'ers te beschermen, terwijl achteraf die 65+'ers meer vrijheid krijgen dankzij hun eerdere vaccinatie omdat ze zogezegd meer risico lopen.
Je kan niet alles willen zou ik denken, maar op dit moment krijgen die oudere generaties wél alle voordelen. De factuur zal ook in mindere mate voor hen zijn, zeker als de huidige regering nog doorzet met hun voornemen om de minimumpensioenen te verhogen.
Ik ben het er overigens mee eens dat Pukkelpop geen basisrecht is, maar zoals @nestorius terecht aanhaalt: veel dingen zijn geen basisrecht, zelfs zaken waarvan ik zou hopen van wel.
Voor mijn part stelt mijn Pukkelpop ook gewoon uit of gelast het af, de timing is helaas net iets te vroeg, maar je kan niet aan jongeren gaan vragen een extra tol te betalen omdat zij nog geen kans hebben gehad om volledig gevaccineerd te zijn. Ik ben tegen dan overigens volledig gevaccineerd en ga niet naar Pukkelpop mocht je me van eigenbelang verdenken.

.