Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was dan ook één dom kalf, geen partij-event. Een interne tuchtprocedure volgde. Heeft hier toch niets mee te maken?Zeg dat tegen die stom fluit die bloemen gaan leggen was aan dat nazi graf
Nee tuurlijk niet.Dat was dan ook één dom kalf, geen partij-event. Een interne tuchtprocedure volgde. Heeft hier toch niets mee te maken?
Een "stom fluit" is geen partij.Zeg dat tegen die stom fluit die bloemen gaan leggen was aan dat nazi graf
Dat is praat voor de vaak.Een "stom fluit" is geen partij.
En dat van openVLD is idd niet slim. Maar verander de naam van nieuwjaarsreceptie naar online debat met 2 kopstukken en 1 moderator, met een band die op ruime afstand blijft van de rest, is dat zeker geen ramp. De naamgeving doet veel.
Duh. Als je haar al een politieker noemt (wat strictu sensu klopt), dan zijn er tienduizenden politici. Niet iedereen is politieker qua beroep, he. Soms is dat gewoon dat ze 'stoemmelings' erbij doen. Je moet de rol van een gemeenteraadslid niet overdrijven.Nee tuurlijk niet.
wou gewoon aantonen dat politiekers ook stom stoten kunnen uithalen
Het is wat het er van maakt. Ook mijn beschrijving klopt en het wekt niet het beeld op van honderden mensen die bij elkaar zijn.Dat is praat voor de vaak.
Het is wat het is toch? Een nieuwjaarsreceptie met bandje.
Een livestream van een receptie is niet verboden hé. Zowat elk cultuurhuis doet livestreams van concerten. Daar zijn ook presentator(en), band(s), programmator(s), technieker(s), catering en dergelijke aanwezig.Dat is praat voor de vaak.
Het is wat het is toch? Een nieuwjaarsreceptie met bandje.
Dus ik had op nieuwjaarsavond en kerst gewoon moeten livestreamen op Facebook en dan was het in orde?Een "stom fluit" is geen partij.
En dat van openVLD is idd niet slim. Maar verander de naam van nieuwjaarsreceptie naar online debat met 2 kopstukken en 1 moderator, met een band die op ruime afstand blijft van de rest, is dat zeker geen ramp. De naamgeving doet veel.

Zolang je daar de regels volgt, ja ...Dus ik had op nieuwjaarsavond en kerst gewoon moeten livestreamen op Facebook en dan was het in orde?![]()
Als iedereen die aanwezig is een arbeidscontract heeft en verder de maatregelen gerespecteerd worden, dan is dat geen enkel probleem. Net zoals ze je niet komen beboeten op de werkvloer omdat je met meer dan 4 man bent samen gekomen.Dus ik had op nieuwjaarsavond en kerst gewoon moeten livestreamen op Facebook en dan was het in orde?![]()
Een arbeidscontract voor een nieuwjaarsreceptie?Als iedereen die aanwezig is een arbeidscontract heeft en verder de maatregelen gerespecteerd worden, dan is dat geen enkel probleem. Net zoals ze je niet komen beboeten op de werkvloer omdat je met meer dan 4 man bent samen gekomen.
Lijkt iets niet essentieel en iets dat kan gedaan worden via Teams gelijk elk ander bedrijfVoilà, dat is dus net mijn punt. Dit was absoluut niets essentieel. En het whataboutisme richting de ideale wereld doet er niet toe, ik kijk er niet naar dus heb geen idee van wat er daar gebeurt, maar voor zover zit daar geen eerste minister tussen.Een arbeidscontract voor een nieuwjaarsreceptie?Lijkt iets niet essentieel en iets dat kan gedaan worden via Teams gelijk elk ander bedrijf
Niet-essentiële winkels en bedrijven mogen toch gewoon hun activiteiten voortzetten mits het volgen van de maatregelen? De beperking ligt bij de niet-essentiële contactberoepen.Een arbeidscontract voor een nieuwjaarsreceptie? Lijkt iets niet essentieel en iets dat kan gedaan worden via Teams gelijk elk ander bedrijf
Kans lijkt me wel reëel dat hier een professionele firma voor werd ingeschakeld en het niet de zoon van De Croo was die de stream maakte met een iPhone.Een arbeidscontract voor een nieuwjaarsreceptie?Lijkt iets niet essentieel en iets dat kan gedaan worden via Teams gelijk elk ander bedrijf