JanusDR
Well-known member
Een paar pagina's terug lezen graag. Gisteren en vrijdag 10.45u.Speciaal voor jou, zelfde grafiek, enkel AZ, geen filtering op leeftijdgroep. Grootste piek is 10 augustus:
![]()
Bij deze groep zullen er meer zitten die 4weken eerder gaan sinds het mogelijk is om om te boeken. Dus bij deze dezelfde grafiek maar dosis 2 geprojecteerd op 8 weken:
![]()
De werkelijkheid zal ergens tussen de 2 liggen.
Ohja, en nu ik toch bezig was, mijn "ongefundeerde mening" is hierop gebaseerd. Zeg mij eens, als je ziet hoeveel 2e shots dat er de komende 5weken nog gezet moeten worden van Moderna & Pfizer:
![]()
En momenteel hebben er nog 1.871.943 van de 18+ in België geen 1e shot gehad:
![]()
Waar gaat die overschot dan vandaan komen?
Ik wacht nog steeds op jouw bewijs dat er een overschot gaat zijn![]()
Beredeneerde mening waarmee ik al zowat een jaar voor België over de hele lijn de belangrijkste evoluties in deze kutpandemie easy voorspel omdat mensen zoals jij blijven tabellen interpreteren zonder rekening te houden met de realiteit op het terrein, die soms gans het verhaal omgooit.
Ik ga gewoon 1 voorbeeld geven: jij zegt dat er 1,8 miljoen 18+ nog geen 1e shot gehad hebben.
Jij (en andere biostatistici etc. het afgelopen jaar die dergelijke aannames deden ivm de besmettingen/vaccinaties) insinueert hiermee dat er dus misschien nog 1,8 miljoen vaccins nodig zijn.
Zullen we anders eens wedden dat dit er als absoluut maximum 20% zijn van dat aantal? Je mag zelf het bedrag kiezen.