Maar daar zijn maar 2 problemen mee:
- Je had niet gelijk, want er zijn geen overschotten van relevante vaccins. Enkel AZ. En die passen niet in jouw stelling/voorstel.
- Wat jij beweerde zou sneller zijn voor de mensen die al 1 prik AZ gehad hebben. Maar het totale plaatje vertragen. Wat o.a. door @Loser bevestigd is (de persoon die je zo graag persoonlijk aanvalt in dit verhaal):
Ah, door loser bevestigd, dan zal het kloppen. ?
Maar, daar ging het hem niet om. Want er is momenteel geen overschot van andere vaccins. Dus wat andere mensen u probeerden duidelijk maken (en er duidelijk nog niet ingegaan is):
Als je een overschot AZ hebt maar geen Pfizer, en op dat punt (nu dus bv) geef je die mensen een Pfizer-shot binnen uw combinatiestrategie, dan betekent dit dat er 1 jongere persoon minder zijn 1e shot gekregeven heeft nu.
Kan je eens stoppen met jouw ongeïnformeerde mening als feit te poneren?
Ik zeg al 87 pagina's dat er ook voldoende Pfizer over is.
- Dat Brussel slechts aan 54% bereidwilligen zit,
- dat Vlaanderen ook vaccinweigeraars wil beginnen inenten (eind van de zomer, NIET omdat ze geen vaccins hebben, wel omdat ze het einde van het hoogseizoen voor reizen willen afwachten),
- dat ze ook aan 12-15 kunnen beginnen,
- dat de vaccinatiebereidheid bij 18-25 iets lager ligt dan het gemiddelde terwijl de berekeningen op 100% bereidheid gebaseerd zijn,
toont duidelijk aan dat we er over hebben.
Je kan dit ook al zien aan de recente doorloopsnelheid van de vaccins en het verschil tussen vaccinaties en leveringen.
Maar wacht anders nog 1 of 2 weekjes tot die titel letterlijk als krantenkop zal staan, net zoals het algemene overschot en de weggeschonken Astrazeneca's.
Ik waarschuw
@nestorius wel al op voorhand dat ik een victory lap ga doen dan.