{BK}Black Devil
Well-known member
zijn er landen waar dit ook allemaal niet moet ? waar je nog gewoon op reis kan naartoe gaan zonder al dat gedoe . Ben ik wel in geinteresseerd in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het wel gebeuren dat België bij terugkomst uit zo'n landen quarantaine of verplichte testen oplegt. Daar is afaik niets over afgesproken?zijn er landen waar dit ook allemaal niet moet ? waar je nog gewoon op reis kan naartoe gaan zonder al dat gedoe . Ben ik wel in geinteresseerd in.
Ook al, nog een reden om gewoon nog snel voor corona te gaan en hopen dat ge niet bij die paar ongelukkigen zit die op de ICU belanden.En het is slechts enkele uren/dagen voor vertrek zeker of je überhaupt zal kunnen vertrekken.
ik kan ook lezen. Waar is je argumentatie dat dit louter geldklopperij is?"Een PCR-test voor wie op reis wil, zal niet gratis worden (zoals het Europees Parlement had gevraagd)."![]()
Nog geen vaccin gekregen? Kom dan maar een testje doen in uw vrije tijd in ons gezellig drukke testcentrum.
Ook zonder coronacertificaat zal je kunnen reizen. Mss niet naar alle landen of mss niet zonder test bij aankomst/quarantaine afhankelijk van het land. Maar dat laatste zou zonder coronacertificaat zeker niet beter zijn.Geen 47 of 67 of wat is het Euro op overschot voor een test? Blijf dan maar thuis.
Neenee JPV, ik zei loutere discriminatie én geldklopperij. Dus toch niet zo goed gelezen!ik kan ook lezen. Waar is je argumentatie dat dit louter geldklopperij is?
Discriminatie dus. Vaccineer sneller of hou de grenzen desnoods een week langer toe voor iedereen ipv (minstens!) twee weken vroeger open voor de lucky boomers en semi-gesloten voor de jongeren tenzij ge dokt. Meer vaccinaties = kleiner risico voor iedereen = maatschappij open voor iedereen. Dat is altijd het uitgangspunt geweest.Ook zonder coronacertificaat zal je kunnen reizen. Mss niet naar alle landen of mss niet zonder test bij aankomst/quarantaine afhankelijk van het land. Maar dat laatste zou zonder coronacertificaat zeker niet beter zijn.
Op een volle vlieger stappen zonder groene kaart én zonder test? Ik zie het niet gebeuren. Is dit bevestigd of een aanname van u?En natuurlijk hoef je geen verplichte coronatest als je terug naar België komt.
Voor werkreizen etc... legt Europa bij (ook maar normaal, daar niet van).Daarnet op VTM zeiden ze nochtans dat die test wel gratis ging zijn! (Maar was mss geen PCR test?)
Die werkreizen zou net niet moeten, moet je maar als bedrijf dat betalen en doorrekenen aan uw klanten he. En die trekken dat nog eens af ookVoor werkreizen etc... legt Europa bij (ook maar normaal, daar niet van).
Basically ja. Meeting en muilen op La Boum 3? #nohomoDus heb je de regels aan uw laars gelapt en corona gehad: geen probleem kom maar af.
Heb je u aan de regels gehouden? Ja nee sorry eerst 250 euro betalen om ulle allemaal te testen.
Sorry ik moet werken die dag.Basically ja. Meeting en muilen op La Boum 3? #nohomo
1) discriminatie is het, maar iedereen vanaf 11 juli ingeënt is, zal dit door de rechter getolereerd worden. Dat het 'louter' discriminatie is (dus discriminatie zonder objectieve Eden), is echter onzin.Neenee JPV, ik zei loutere discriminatie én geldklopperij. Dus toch niet zo goed gelezen!
opnieuw: de grenzen zullen niet gesloten zij voor wie geen vaccin, test of certificaat heeft.Discriminatie dus. Vaccineer sneller of hou de grenzen desnoods een week langer toe voor iedereen ipv (minstens!) twee weken vroeger open voor de lucky boomers en semi-gesloten voor de jongeren tenzij ge dokt.
gestemd door Europees parlement. Wat niet wil zeggen dat:Op een volle vlieger stappen zonder groene kaart én zonder test? Ik zie het niet gebeuren. Is dit bevestigd of een aanname van u?
Waar weet jij dat minderjarigen getest moet worden? Of hoe ga je aan een gezin van 4 (2 generaties) komen die allemaal jongeren zijn boven de 18Dan is het "maar" 200 Euro voor een gezin van vier ipv 400, zonder enige garantie dat je kan vertrekken zoals @StevenP terecht opmerkt.
Grensarbeiders.Die werkreizen zou net niet moeten, moet je maar als bedrijf dat betalen en doorrekenen aan uw klanten he. En die trekken dat nog eens af ook
Darth Loser Optimus Semanticus heeft een nieuwe apprentice gevonden precies.1) discriminatie is het, maar iedereen vanaf 11 juli ingeënt is, zal dit door de rechter getolereerd worden. Dat het 'louter' discriminatie is (dus discriminatie zonder objectieve Eden), is echter onzin.
2) het is ook geen geldklopperij, tenzij je kan aantonen dat men de bedoeling heeft om geld te kloppen uit deze situatie .
Op voorwaarde dat je dokt.opnieuw: de grenzen zullen niet gesloten zij voor wie geen vaccin, test of certificaat heeft.
Die moeten dat nu toch ook? In België vanaf 12 jaar, en dat is dan in Europa nog één van de minst strenge limieten blijkbaar. Als ze dat wijzigen, fair enough, maar laat het dan wel even weten (verandert overigens niets aan mijn standpunt hoor, of het nu 0, 6, 12 of 18 jaar is, of een klassiek gezin of een polyamoureus tienmansgezin van allemaal twintigers).Waar weet jij dat minderjarigen getest moet worden? Of hoe ga je aan een gezin van 4 (2 generaties) komen die allemaal jongeren zijn boven de 18
In Quarantaine met bijvoorbeeld verplichte testen op dag x en y, tenzij je een groen paspoort hebt.opnieuw: de grenzen zullen niet gesloten zij voor wie geen vaccin, test of certificaat heeft.
Is het niet logischer om de uitzondering voor minderjarigen expliciet te noemen als die er is? Of te verwijzen naar de verandering in het huidige beleid, als dat van toepassing is?Waar weet jij dat minderjarigen getest moet worden? Of hoe ga je aan een gezin van 4 (2 generaties) komen die allemaal jongeren zijn boven de 18
Het lijkt me dus veel aannemelijker om (voorlopig) geen uitzondering voor kinderen te verwachten. Tenzij jij aanwijzingen hebt dat ze wel uitgesloten zullen zijn?In het voorstel over het certificaat worden geen leeftijden genoemd, zegt een woordvoerder van de Europese Commissie. Maar in principe moet iedereen die een negatieve test heeft, gevaccineerd is of hersteld is van corona, gebruik kunnen maken van het certificaat.
![]()
Hebben kinderen straks ook een reisbewijs nodig?
Het Europees Parlement stemt morgen over een reisbewijs om tijdens de pandemie vrij te kunnen reizen binnen Europa. En in Spanje ben je deze zomer al welkom als je een digitaal certificaat, een soort coronapaspoort, hebt. Maar hoe zit het met kinderen? Moeten zij ook zo'n bewijs hebben? Die...www.rtlnieuws.nl
COVID-19 vaccines currently being deployed in the fight against the pandemic in Europe appear able to protect against all variants that are circulating and causing concern, the World Health Organization's regional director said on Thursday.
Hans Kluge said health authorities should remain vigilant on the rising number of cases in the region of COVID-19 caused by a variant that emerged in India, but stressed that vaccination and infection control measures would help prevent its spread.
"All COVID-19 virus variants that have emerged so far do respond to the available, approved vaccines," Kluge told a media briefing.
Countries across Europe are rolling out vaccines from several drugmakers, including Pfizer (PFE.N), Moderna, AstraZeneca (AZN.L) and Johnson & Johnson (JNJ.N).