Op dit moment tonen we een ongekende snelheid waarbij we tot de top van Europa horen. Ik weet ook niet of je een zicht hebt op zo een vaccinatiecentrum maar dat loopt perfect georganiseerd in de beste omstandigheden. Alle mensen die ik tot nu toe gehoord heb zeggen me dat daar niets op aan te merken valt. Van zodra er vaccins waren zijn we begonnen in de wzc. Na wat kinderziektes en een voorzichtige strategie in het kader van tweede inenting garanderen bij mindere levering, is dit een pluim voor allen die hier aan meewerkt (en dus ook de regering).Wel, misschien net doordat we zo vreselijk laat gestart zijn?
Een groot verschil tegenover de vaccinatiestijl van USA waar het niet overal even vlekkeloos loopt en vooral in een heel ander kader wordt gegoten (kreeg je geen donut bij je vaccinatie of kon dat niet in het stadion voor een wedstrijd?).
Misschien een onpopulaire mening, maar al bij al loopt dit deel van de aanpak toch wel goed en knap en zie ik niet in wie of welke partij dit beter had kunnen organiseren dan de mensen die nu op die plaats zitten.