Gavin
Well-known member
Nu gaat Molenberghs toch wel erg ver om in de media te komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat dit ergens al gezegd is ma soit ... Wat zijn de verwachtingen qua cijfers voor 9 juni als we deze trend van dalingen blijven verder zetten?
Viroloog Steven Van Gucht: "Tegen 9 juni minder dan 400 patiënten op intensieve zorg"Misschien dat dit ergens al gezegd is ma soit ... Wat zijn de verwachtingen qua cijfers voor 9 juni als we deze trend van dalingen blijven verder zetten?
Zie hierboven voor Steven Van Gucht, in principe moet minder dan 400 ICU zéker lukken. We zitten nu aan net geen 20% minder hospitalisaties/week. Ik vermoed dat dat wel wat zal afzwakken omdat de oudsten nu ondertussen al lang gevaccinneerd zijn. Dus véél minder dan 400 zal het niet zijn.Misschien dat dit ergens al gezegd is ma soit ... Wat zijn de verwachtingen qua cijfers voor 9 juni als we deze trend van dalingen blijven verder zetten?

Natuurlijk niet. Tenzij je 10 La Boum's op hetzelfde ogenblik organiseert op verschillende plekken waardoor er honderdduizenden mensen samentroepen.Hebben toestanden zoals La Boum nu eigenlijk effect gehad? Ik herinner mij de uitspraak van Erika Vlieghe nog: "Dit is de start van de vierde golf".
Hebben we de huidige cijfers niet zo goed als volledig te danken aan de vaccinatiecampagne?
Erika vlieghe zei dat niet, ze zei:Hebben toestanden zoals La Boum nu eigenlijk effect gehad? Ik herinner mij de uitspraak van Erika Vlieghe nog: "Dit is de start van de vierde golf".
Hebben we de huidige cijfers niet zo goed als volledig te danken aan de vaccinatiecampagne?
Ja daar zijn wat technische mankementen aanhahaha, mijn vriendin kreeg om 10u11 een sms dat er een plek is vrijgekomen en dat ze moest bevestigen dat ze vandaag naar het Vaccinatie centrum kon gaan.
Ze had tijd tot 10u11...
Nadien gezien dat ze ook een mail had gekregen om 7u deze ochtend.
Ik dacht dat je maar een half uur de tijd krijgt om te bevestigen, dat wilt dus zeggen dat die sms gewoon veel te laat is gestuurd

Tegen covidmaatregelen en covidvaccins zijn, valt al te vaak samen met geweldverheerlijking en rauw racisme.
Ik verschiet niet dat bedreigingen bijna uitsluitend uit die hoek komen. Laat één ding duidelijk zijn: zulke bedreigingen maken op mij niet de minste indruk. pic.twitter.com/5LMUYloNNo
volgende de wedemerker van ons vaccinatiecentrum word je dan ook onderaan de reservelijst gezet omdat je hebt geweigerd.Die heeft ons wel het nummer gegeven van de Vlaamse dienst voor de vaccinaties. Daar hebben ze dat ook bevestigd maar die persoon ging dat wel rechtzetten.Ja daar zijn wat technische mankementen aan
![]()
Thierry kreeg sms met uitnodiging voor vaccinatie, maar na 2 minuten was hij te laat
Door een korte panne bij QVAX kregen verschillende mensen op de reservelijst maandag te laat hun uitnodiging voor een vaccin. “De sms kwam toe om 15.42 uur, terwijl ik de afspraak moest bevestigen vóór 15.44 uur. Dat is uiteraard niet gelukt”, zegt Gentenaar Thierry Vanlee (53). Het is al de...www.nieuwsblad.be
Proefpersonen J&J gevonden!![]()
De Rode Duivels worden nog voor de start van EK gevaccineerd | sporza
De Rode Duivels krijgen nog voor de start van Euro 2020 hun coronavaccin. Dat hebben de ministers van Volksgezondheid woensdag beslist.sporza.be
![]()
Kwa cherrypicken kan dit wel weer tellen.![]()
De vaccinatieteller: hoeveel Belgen zijn intussen gevaccineerd tegen het coronavirus? Hoe zien de regionale verschillen eruit?
De grootschalige vaccinatiecampagne in ons land is achter de rug. Deze zomer konden in principe alle meerderjarige Vlamingen en alle 12- tot 17-jarigen die dat wensten volledig gevaccineerd zijn tegen het coronavirus. Uiteraard kan wie wil zich nog altijd laten inenten en er worden ook nog...www.hln.be
Dat geraakt hier niet echt op gang, we hebben 12,51% volledig gevaccineerd en 1/3 deels gevaccineerd. Ik las vanmorgen dat USA al kinderen van 10 jaar volop aan het vaccineren is.
Ja, mede omdat een groot percentage van de volwassenen daar überhaupt geen vaccin wil.Ik las vanmorgen dat USA al kinderen van 10 jaar volop aan het vaccineren is.
Wat cherrypicking? Ik vergelijk de Belgische inentingen met de Amerikaanse, waar doe ik aan cherry picking?Kwa cherrypicken kan dit wel weer tellen.
Wel, misschien net doordat we zo vreselijk laat gestart zijn?Gezien we later gestart zijn door geen vaccins zie ik niet in waarom we het slechter zouden doen.
Moesten we vaccineren zonder vaccin mssh?Wel, misschien net doordat we zo vreselijk laat gestart zijn?