Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voedingsbodem blijft inderdaad wel identiek: frustraties.

Bij de ene manifesteert zich dit op een vliegtuigticketje naar een ander land en iemand onthoofden, bij de andere op een fris pintje op't terras.
Genoeg IS-cellen in Europa die "louter" financier speelden. Dat zijn ook IS'ers he. Bottom line = er is sprake van georganiseerde beïnvloeding, rekrutering, geweld,..voldoende elementen voor staatsveiligheid om het toch eens in de gaten te houden. En ja dit hoeft niet uit te monden in terrorisme, maar monitoring kan zeker geen kwaad.

Het gaat om veel meer dan een terras, ze zijn tegen de maatschappij op zich. Ze voelen zich aangevallen door hun eigen samenleving/gemeenschap. Mocht het over een terras gaan konden ze gaan naar Middelkerke, daar is het al open, of efkes wachten tot 8 mei. Dit is gewoon anarchisme.

Je weet toch dat staatsveiligheid dit forum subsidieert ?

Waar anders kun je extreem links EN extreem rechts zo goed monitoren.
Maar shhtttt de mods weten het nog niet. Zij denken echt dat ze het hebben gered via de crowdfunding. Telenet moest van staatsveiligheid daarom dit forum afstoten !!!!

EDIT : er komen hier juist mannen in zwart binnen die eisen dat ik deze post delete : ik weiger dat dus pertinent hé !!!!!

/end conspiracy
Dit soort reacties zagen we ook bij sharia4belgium in het begin.....Hopelijk heeft de staatsveiligheid een langer geheugen dan dit.

negeren-is-beter-dan-verbieden

Je weet toch dat staatsveiligheid dit forum subsidieert ?

Waar anders kun je extreem links EN extreem rechts zo goed monitoren.
Maar shhtttt de mods weten het nog niet. Zij denken echt dat ze het hebben gered via de crowdfunding. Telenet moest van staatsveiligheid daarom dit forum afstoten !!!!

EDIT : er komen hier juist mannen in zwart binnen die eisen dat ik deze post delete : ik weiger dat dus pertinent hé !!!!!

/end conspiracy
Nu ge het zegt. En telenet is ontstaan onder impuls van de vlaamse overheid. En die crowdfunders actie was waarschijnlijk om te kijken waar die geldstromen die terrorisme financierden vandaan kwamen.

Maar dat van die mannen int zwart geloof ik nu wel niet hoor, het zijn zo goed als altijd witte mannen.

Genoeg IS-cellen in Europa die "louter" financier speelden. Dat zijn ook IS'ers he. Bottom line = er is sprake van georganiseerde beïnvloeding, rekrutering, geweld,..voldoende elementen voor staatsveiligheid om het toch eens in de gaten te houden. En ja dit hoeft niet uit te monden in terrorisme, maar monitoring kan zeker geen kwaad.

Het gaat om veel meer dan een terras, ze zijn tegen de maatschappij op zich. Ze voelen zich aangevallen door hun eigen samenleving/gemeenschap. Mocht het over een terras gaan konden ze gaan naar Middelkerke, daar is het al open, of efkes wachten tot 8 mei. Dit is gewoon anarchisme.
Worden IS strijders hier nu vergeleken met mensen die vandaag een terrasje deden?
Als mijn kleine ooit les krijgt van iemand met zo’n gedachtengang mogen ze die leraren ook eens monitoren mijn gedacht

Oké oké ik snap het al; niet genoeg alcohol.

Stap 6. Alcohol?!

Dat alcohol slecht is, hoef ik je niet te vertellen. Maar toch heeft het soms voordelen. Door af en toe een een glas alcohol te drinken kan er voor zorgen dat je geheugen wordt verbeterd. Denk er wel om; DRINK MET MATE,

Want veel alcohol consumeren zorgt juist voor een slechter geheugen en kan zelfs dementie veroorzaken(3).

Ik wil ook wel nog eens zo van de wereld weg zijn, hell met zo'n goeie shit mag die lockdown nog maanden duren.
Ik ben wel serieuze fan van het Whiskey dieet, naar't schijnt verlies je daar 5 dagen per week mee.

Ik opteer voor iets waar je 7 dagen per week mee verliest :unsure:
Wel oppassen dat ge geen pico'tje doe e.

630

Ik opteer voor iets waar je 7 dagen per week mee verliest :unsure:
Zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. Ik start een politieke partij die de donderdagen gaat afschaffen. Een week is dan nog 6 dagen.
Eén dag minder in de week dat je besmet kan worden met Corona...
Indien dat onvoldoende helpt schaf ik ook de dinsdagen af.

Zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. Ik start een politieke partij die de donderdagen gaat afschaffen. Een week is dan nog 6 dagen.
Eén dag minder in de week dat je besmet kan worden met Corona...
Indien dat onvoldoende helpt schaf ik ook de dinsdagen af.
Precies weer een linkse partij, weer werkdagen afschaffen ipv weekends. Aan de kleine zelfstandige hebben ze weer niet gedacht. Gelukkig zal Dedecker dit wel oplossen als een echte staatsman.

Die gaat toch ook content zijn, die gaat nog maar 6 dagen op 6 moeten werken ipv 7 op 7.
Ja maar weer extra personeel nodig he om 7dagen werk in 6 dagen gedaan te krijgen he. En wat met visitekaartjes waar 7 op 7 op staat? Dat zijn weeral extra kosten.

Bizar maar eventueel wel werkbaar. Nog altijd 20 werkdagen per maand. En in de zomerdagen énen dag extra per maand om u eens extra zat te drinken, met verlof de dag nadien. Bij welke verkiezing kom je op?

1000

Bizar maar eventueel wel werkbaar. Nog altijd 20 werkdagen per maand. En in de zomerdagen énen dag extra per maand om u eens extra zat te drinken, met verlof de dag nadien.
Wacht, ik ga de dagen ook nog inkorten tot 22 uur: nog eens 10% minder kans per dag om COVID op te lopen. :cool:

Wacht, ik ga de dagen ook nog inkorten tot 22 uur: nog eens 10% minder kans per dag om COVID op te lopen. :cool:
Sorry maar uw percentages kloppen niet. Heb je een bron voor uw bewering dat dit zorgt voor 10 procent minder kans? Gezien het virus beter gedijt tussen 24 u en 6 u denk ik dat de dag 2 uur later laten beginnen meer effect zal hebben.

Gaan we hierdoor minder besmettingen per dag zien? Waarschijnlijk gaan we dan onze cijfers wel halen veronderstel ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan