Misschien ben ik gewoon zo slim -dat ik denk dat iedereen het altijd begrepen heeft- en daardoor niet de tijd erin steek om iets deftig uit te leggen hé!
Maar ik ga daarmee deels akkoord - ik volg je hier wel in. Dat het nooit duidelijk is wat ik neerpen, is overdreven hoor, dat lijkt alleen maar zo omdat natuurlijk alleen mijn posts jou opvallen die je niet begrijpt (wat normaal is, over duidelijke posts daar lees je gewoon sneller over)
Maar eerlijk? Ik blijf in herhaling vallen maar ik sta hier nog steeds achter: Dit blijft een tekstforum en tekst kan nu éénmaal op meerdere manieren geinterpreteerd worden sé. Daarstraks was ik nog in een hevige discussie verwikkeld en toen bleek na 3 (!) keer héén en weer antwoorden dat die mens helemaal iets anders bedoelde, dan ik dacht dat ie bedoelde. Jou posts begrijp ik meestal wel, maar altijd? Nope! Dat kan ook niet.
En dat is normaal. Je ziet elkaar niet in het echt, je leest alleen maar tekst (zonder emoties of de andere zijn 'face' te zien) en je moet die tekst dan ook nog eens correct analyseren en interpreteren. Dat lijkt op het eerste zicht gemakkelijk maar ik zit al op tekstforums sinds 1998 (!) en dat valt soms wel eens tegen.