Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch niet het gerucht verspreid door Philip Roose op Twitter? Want dat is pure quatsch :D
Kwam blijkbaar inderdaad vanuit die hoek, had geen idee waar het vuurtje begonnen was.

EDIT: Net de tweet van de man in kwestie teruggevonden, is inderdaad een zuivere leugen. My bad!

Allez, na meer dan 2 maanden is mijn grootvader ook aan de beterhand. Nu wss nog enkele maanden revalideren maar
zo ziet ge wel meteen hoelang zo een corona ziekenbed bezet kan blijven in het ziekenhuis.

Kappers mogen dan eens weer open gaan.. Maandag een gesprek met de selectiecommissie bij de politie en ik ga daar zitten als een halve clochard. 🙄

Even resumleren;

180 op een vliegtuig = ok
50 op een bus = ok
1 boma teveel aan tafel = 250€
Ik organiseer = 4000€
Goal maken en groepsknuffel -= ok
Misviering met 15 = -12 jarigen tellen niet mee
Knuffelcontacten = -12 jarigen tellen mee
Op school = -12 jarigen niet besmettelijk
Bij boma = -12 jarigen superverspreider
Lockdownfeestje = onmiddellijke vervolging
Schieten met aka 47 op flikken in brussel = fait divers ( Zie Tielemans)
In maart citaat Van Ranst : zie ‘m daar lopen met een mondmasker
In december = mondmasker niet op 250€
Tot zover einde eindejaarsconferentie
Beter dan Geert Hoste 😂😂

Even resumleren;

180 op een vliegtuig = ok
50 op een bus = ok
1 boma teveel aan tafel = 250€
Ik organiseer = 4000€
Goal maken en groepsknuffel -= ok
Misviering met 15 = -12 jarigen tellen niet mee
Knuffelcontacten = -12 jarigen tellen mee
Op school = -12 jarigen niet besmettelijk
Bij boma = -12 jarigen superverspreider
Lockdownfeestje = onmiddellijke vervolging
Schieten met aka 47 op flikken in brussel = fait divers ( Zie Tielemans)
In maart citaat Van Ranst : zie ‘m daar lopen met een mondmasker
In december = mondmasker niet op 250€
Tot zover einde eindejaarsconferentie
Beter dan Geert Hoste 😂😂
Proficiat, we zijn zes dagen ver in 2021 en ge wint de prijs van kortst door de bocht post van het jaar al. Indrukwekkend. :)

Klopt er iets niet in mijn lijst?
Je hebt zowel resumeren als bomma (2x) verkeerd gespeld.
Daarnaast ontbreekt ook elk spoor van onderlinge samenhang of een pointe, en ga je in tegen zowat alle regels van de argumentatieleer, waardoor we helaas toch wel gedwongen zijn om te besluiten dat je post objectief bekeken een grote hoop zever is.

Kappers mogen dan eens weer open gaan.. Maandag een gesprek met de selectiecommissie bij de politie en ik ga daar zitten als een halve clochard. 🙄
Er werd eind november al aangekondigd dat we zeker gesloten zijn tot 15 januari en oog op versoepelingen is er totaal niet gezien de cijfers.

Dit is nu niet op jou bedoeld, maar het valt mij op dat veel mensen precies denken van "ah, tis eindelijk 2021, nu zal het allemaal beteren, nu zal alles weer open gaan". Alsof het virus van de ene dag op de ander plots geen kwaad meer zal doen. De situatie is nog altijd hetzelfde, we zijn toe tot dat het allemaal weer beter is.

Je hebt zowel resumeren als bomma (2x) verkeerd gespeld.
Daarnaast ontbreekt ook elk spoor van onderlinge samenhang of een pointe, en ga je in tegen zowat alle regels van de argumentatieleer, waardoor we helaas toch wel gedwongen zijn om te besluiten dat je post objectief bekeken een grote hoop zever is.
Oeikes. Mijn excuses. Waar mag ik uw gat komen kussen

Is dat gewoon geen lijst die van FB gekopieerd is? Zo’n zaken zie ik al half de lockdown voorbij komen.

Waar kan je melden dat werkgevers noch altijd niet snappen dat 'een briefje schrijven' niet voldoende is om personeel op te vorderen naar bureau?

Het is niet voor mij, mijn werkgever snapt het al van in maart maar wel den oelenwapper van baas van vriendin die teambuilding wilt doen (volgende week). Crazy in de coconuts is die kerel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan