Maar met veel lagere kosten.Dat is ook van bancontact![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar met veel lagere kosten.Dat is ook van bancontact![]()
Zeker dat er, behalve huur terminal, nog een verschil is?Maar met veel lagere kosten.
A uit liefdadigheid dan, maar is niet normale systeem.Nee, niets.
Vorige huisarts deed dit met al zijn patiënten. Hij vond dat hij al genoeg verdiend had en wou de mensen helpen. Is ook zo goed als op pensioen.
Huidige is familie. Da is blijkbaar wel een speciaal tarief of zo.
Hangt er vanaf welk tarief je hebt bij bancontact. Maar het is wel veel toegankelijkerMaar met veel lagere kosten.
Geen idee, die eerste keer was het denk ik ook €4 maar kan ook €5 of €6 of een ander bedrag geweest zijn. Maar we spreken hier dan wel van ettelijke jaren terug.@the_fox klopt dat ook met overzicht mutualiteit? Normaal is het bij raadpleging 4 euro remgeld (tenzij hem niet gevonventioneerd is maar dat geloof ik niet)
), want is dachtek hoger remgeld zonder.Als je de verhalen van mensen buiten de EU hoort, besef je toch pas echt hoe ver wij achter de feiten aanhollen. In de UK krijgen 30-ers hun tweede spuit, in de USA zijn personen die op kerstavond hun shot al gekregen hebben, en zijn er zelfs 20-jarigen die vorige maand hun vaccinatie gekregen hebben. In Servië kan eenieder blijkbaar gewoon om zijn vaccin gaan, en mag je zelfs kiezen van welke leverancier je het vaccin wilt krijgen. Ondertussen zitten wij aan de 65+'ers en de risiopatiënten. Ik ben zeker niet negatief ingesteld maar soms is het toch om moedeloos van te worden.
Gaan ze daar eigenlijk verder doen met J&J? Want anders zouden er misschien ook voor ons sneller meer vaccins zijn...Back to COVID haha.
In de VS denkt men dat volgende maand het aanbod aan vaccins vermoedelijk hoger zal zijn dan de vraag gezien iedereen die snel een vaccin wou het binnen de 2 à 4 weken gekregen zal hebben.
Misschien verder kijken dan de neus lang is en niet enkel vergelijken met de handvol landen die voorop lopen?Als je de verhalen van mensen buiten de EU hoort, besef je toch pas echt hoe ver wij achter de feiten aanhollen. In de UK krijgen 30-ers hun tweede spuit, in de USA zijn personen die op kerstavond hun shot al gekregen hebben, en zijn er zelfs 20-jarigen die vorige maand hun vaccinatie gekregen hebben. In Servië kan eenieder blijkbaar gewoon om zijn vaccin gaan, en mag je zelfs kiezen van welke leverancier je het vaccin wilt krijgen. Ondertussen zitten wij aan de 65+'ers en de risiopatiënten. Ik ben zeker niet negatief ingesteld maar soms is het toch om moedeloos van te worden.
Ik had het gehoord van een Engelse game maat, maar misschien is die dan wel wat ouder dan ik denkin de UK moeten ze de 30'ers nog uitnodigen voor eerste spuit. Hoe jij ervan maakt dat ze al hun tweeden krijgen weet ik niet.
![]()
Britons in their 30s set to receive Covid vaccine from second half of May
UK’s rollout will continue in five-year age bandswww.independent.co.uk
Britons in their 30s set to receive Covid vaccine from second half of May

TW heeft de intentie te overbruggen naar een periode van succes.TW is weggesmeten geld?
Wat mensen hier soms durven posten. In die sector zitten mensen financieel te creperen, zonder fout van hunzelf, maar hen in die miserie een hand proberen te reiken is weggesmeten geld zegt.
Je kunt toch moeilijk mensen 2-3y in TW houden? We gaan tegen de zomer met mensen zitten die 18mnd in TW zitten. Als die ooit terug gaan naar hun job, zal hun job niet meer bestaan of volledig anders zijn. De kans dat een bedrijf na 18 mnd uit roulement te zijn, gewoon kan doordoen als business as usual is zeer klein. Na die TW zal de ontslag golven en faillisementen komen.
Hier in de warenhuizen is dat toch maar altijd max 1 kassa van de 6-9 die enkel met kaart is ( toch in de Lidl bv, andere winkels zoals Delhaize en Carrefour lossen dat op met een self scan hoek )In de warenhuizen zie je nu ook steeds meer rijen waar je enkel nog met kaart kan betalen.
Hoe zie je dat obers die in de zorg werken?Wat heeft de horeca in zijn totaliteit met TW te maken?
Je kunt ook een Cafe uitbaten na de crisis zonder eerst 2y je personeel door de overheid te laten betalen. Denk je echt dat alle cafes van vóór de crisis er na de crisis nog zullen zijn?
En indien zo, is dat de meeste nuttige besteding van overheidsgeld? Obers hadden ook kunnen vaccineren tegen betaling bijvoorbeeld of in de zorg werken of gewoon iets anders doen?
Hoe zie je dat obers die in de zorg werken?
Ik gaf maar een voorbeeld... wat doet een Ober die ontslaan is? Nooit meer iets anders doen? Of alle andere mensen die ooit ontslaan worden...
Obers in de zorg. Er zijn daar wel jobs genoeg waar je niet geschoold voor moet zijn... punt is dat je beter *iets* doet ipv maanden aan de TW te hangen.
Ja, als je zelf aan TW hangt is het uiteraard leuk, maar maatschappelijk gezien is het niet ideaal...