Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad aan de maatschappij om te beslissen maar je kritiek snijd langs 2 kanten he. Als de maatschappij beslist dat we bepaalde vrijheden opgeven om levens te redden moet men zich daar ook bij neerleggen.Akkoord, maar de finale call is niet aan de medische sector om te bepalen waar we de threshold leggen. Uiteraard willen zij altijd zo weinig mogelijk zieken en doden. Maar dat is onbetaalbaar, onrealistisch, praktisch niet haalbaar. De finale call is politiek en dat moeten ze aanvaarden.
En het zijn godverdomme kankerpatiënten? Dat we dan eerst een stoppen met sigaretten te verkopen. Nr1 doodsoorzaak in België bij 40+. Dat zijn pas vermijdbare doden.
Ja ik volg u hierin. Een vriend van mijn moeder had een hersentumor. Amper 1mm dik en nog gewoon opereerbaar. De operatie werd met 4 weken uitgesteld (teveel Coronapatiënten), want hij was géén dringend /spoedgeval. 4 weken later kon hij dus wel geopereerd worden.Dus de toestroom aan coronapatiënten zorgt ervoor dat de behandeling van kankerpatiënten wordt uitgesteld (in de mate van het mogelijke met hier en daar desastreuze gevolgen) en gij haalt daaruit dat er dus te veel kankerpatiënten zijn?

Het is dat kanker niet iets is dat zich pas na x jaar ontwikkeld natuurlijk, of dat er al niet veel te doen is rond preventie door stoppen met roken te promotenNee, ik zeg dat je op zijn minst vermijdbare kankerpatiënten kunt vermijden. Dat zorgt ervoor dat je er minder moet weigeren.

Ja ik volg u hierin. Een vriend van mijn moeder had een hersentumor. Amper 1mm dik en nog gewoon opereerbaar. De operatie werd met 4 weken uitgesteld want hij was géén dringend /spoedgeval. 4 weken later kon hij dus wel geopereerd worden.
Hij krijg dan het nieuws: Helaas is de kanker zéér aggressief en snel vooruitgegaan. De tumor is te hard gegroeid en u bent nu helaas terminaal. Wij kunnen 'niets' meer voor u doen.
Bleek dat op amper 4 weken tijd, de tumor van 1mm naar de grootte van een ei was gegaan. Hij is nog eens 2 maanden later overleden. Hadden ze die mens meteen geopereerd dan had hij hoogstwaarschijnlijk nog geleefd hé.
Ach, kan je daar eens enkele quote's van geven.En ik herinner me dat men dit hier op dit forum heeft weggelachen toen, toen je dat hier eerder zei.
Het was toen een “anekdotisch voorval” en men geloofde je niet.
Er zijn al mensen genoeg die steen en been klagen over iets simpel zoals het verbod op glyfosaat (RoundUp) en allerlei stoten uithalen om dat toch maar te pakken te krijgen. Alles pakken ze ons af, inclusief ons mooi gazon!En ik vind het wat simpel om te doen alsof sigaretten de enige oorzaak zijn van kanker. Als men iedere deeloorzaak van kanker zou verbieden ga je toch ook wel wat staan roepen dat er bepaalde vrijheden zullen beperkt zijn.

Ach, kan je daar eens enkele quote's van geven.
En ergens ook wél terecht. Ik ben iemand die regelmatig serieus kan overdrijven. Dat is algemeen geweten.En ik herinner me dat men dit hier op dit forum heeft weggelachen toen, toen je dat hier eerder zei.
Dus je weet het wel, maar je slaagt er niet in om 5 seconden verder te denken en je te realiseren dat het voor deze gevallen is dat we de maatregelen hebben die we hebben? Nu ben ik nóg meer onder de indruk, proficiat.En ik herinner me dat men dit hier op dit forum heeft weggelachen toen, toen je dat hier eerder zei.
Ironisch genoeg is dit geen overdreven statement, voor de verandering.En ergens ook wél terecht. Ik ben iemand die regelmatig serieus kan overdrijven. Dat is algemeen geweten.
Ik wou dat het enkel de media waren, van die kant begrijp ik dat zelfs nog. Overlaatst nog "24-jarige man sterft door covid" als titel, maar in de intro ging het dan om iemand die al sinds zijn geboorte serieuze longproblemen had. Dat is de industrie. Helaas waren het in die periode wel experten en politici/beleidsmakers die vaak zelf initiatief tot dat soort communicatie namen, iets waarvan ik de meerwaarde nog steeds niet snap maar wel veel munitie heeft gegeven aan mensen die alles rond corona larie vinden.Media gebruikten deze crisis te veel als clickbait en heeft wel degelijk boter op het hoofd als het gaat over de angstgevoelens die men verspreid heeft onder de bevolking.
Wat loopt ge toch snel warm.Wel, nee. Ik kan niet meer doen dan gebruik maken van mijn recht op vrije meningsuiting om andermans domme meningen te benoemen voor wat ze zijn.

Dat komt omdat het gras altijd groener is aan de overkant.Er zijn al mensen genoeg die steen en been klagen over iets simpel zoals het verbod op glyfosaat (RoundUp) en allerlei stoten uithalen om dat toch maar te pakken te krijgen.
Komt door dat glyfosaat, dat werkt tenminsteDat komt omdat het gras altijd groener is aan de overkant.

Oud en grumpy geworden hé.Wat loopt ge toch snel warm.![]()
Waarvoor dankIk wou dat het enkel de media waren, van die kant begrijp ik dat zelfs nog. Overlaatst nog "24-jarige man sterft door covid" als titel, maar in de intro ging het dan om iemand die al sinds zijn geboorte serieuze longproblemen had. Dat is de industrie. Helaas waren het in die periode wel experten en politici/beleidsmakers die vaak zelf initiatief tot dat soort communicatie namen, iets waarvan ik de meerwaarde nog steeds niet snap maar wel veel munitie heeft gegeven aan mensen die alles rond corona larie vinden.
Ook geen probleem dat ge uitgeblust zijt, ik neem wel even over. Dankzij corona beschikken we toch over vijf vervangingen dus dit halen we wel!
Dat komt omdat het gras altijd groener is aan de overkant.

Er zijn al mensen genoeg die steen en been klagen over iets simpel zoals het verbod op glyfosaat (RoundUp) en allerlei stoten uithalen om dat toch maar te pakken te krijgen. Alles pakken ze ons af, inclusief ons mooi gazon!
![]()

En laat me raden, de mensen die willen verstrengen kwamen naar de studio ipv hun pleidooi te doen via video-conference thuis?Was weer een boeiend debat in Zevende Dag. Drie mensen die pleiten voor verstrengen en 0,0 andere stemmen.
En dan komt Tim Pauwels zeggen dat ze goed bezig zijn in hun debatten en berichtgeving over Corona.
I lolled.
Helaas is dat inderdaad de realiteit.Ja ik volg u hierin. Een vriend van mijn moeder had een hersentumor. Amper 1mm dik en nog gewoon opereerbaar. De operatie werd met 4 weken uitgesteld (teveel Coronapatiënten), want hij was géén dringend /spoedgeval. 4 weken later kon hij dus wel geopereerd worden.
Hij krijg dan het nieuws: Helaas is de kanker zéér aggressief en snel vooruitgegaan. De tumor is te hard gegroeid en u bent nu helaas terminaal. Wij kunnen 'niets' meer voor u doen.
Bleek dat op amper 4 weken tijd, de tumor van 1mm naar de grootte van een ei was gegaan. Hij is nog eens 2 maanden later overleden. Hadden ze die mens meteen geopereerd dan had hij hoogstwaarschijnlijk nog geleefd hé.