is geen wettelijke verplichting, wel een richtlijn. Groot verschil
Of is dit geen wettelijke verplichting mss? Anyway alvast wel dan wat de sector zelf als richtlijn gebruikt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is geen wettelijke verplichting, wel een richtlijn. Groot verschil
Of is dit geen wettelijke verplichting mss? Anyway alvast wel dan wat de sector zelf als richtlijn gebruikt

Heb ook niet gezegd dat ze in fout zijn volgens de wetis geen wettelijke verplichting, wel een richtlijn. Groot verschil![]()

2de hands valt dat serieus mee hoor. Ze slaan u er tegenwoordig ermee om de oren. Voor 100 - 150€ heb je dan een meer dan deftige oplossing.Het is een vrouw e, ze wil de deurbel nog kunnen horen, ze wil het nog kunnen horen als de kat iets mispeutert, ...
En ik ben ook bezig in de kamer recht boven haar
Edit: en da is ook f*cking duur...
Marc Van Ranst heeft toch aangegeven dat hij AZ kreeg, maar, is dat eigenlijk relevant? Ik heb die "laat de politiekers zich maar als eerste op tv vaccineren, dan vertrouw ik het pas!"-reacties nooit begrepen. Er zijn 2 miljoen Belgen gevaccineerd zonder bewezen sterfgeval, dat is imo toch een beter bewijs qua betrouwbaarheid dan dat een minister zich laat vaccineren op tv. Wantja, voor wie er toch niet in gelooft... Als alles dan toch onbetrouwbaar is, dan zullen die politiekers ook wel een fake vaccin laten inspuiten en alle aanwezige getuigen omkopen om mee onder één hoedje te spelen heDaarmee samenhangend is het ook frappant dat "de" politici niet vermelden met welk vaccin zij ingeënt worden, wat natuurlijk voer geeft voor allerlei theorieën en achterdocht.
Zou al heel wat doen als zij die een publieke functie hebben dat ook vermelden met welk vaccin zij ingeënt worden.

Toch wel eens een redelijk voorstel, hopelijk maakt de politiek daar weer geen klucht van.De Tijd geeft een overzicht van de voorgestelde roadmap van coronacommissaris Pedro Facon.
19 april - Scholen
Scholen open met 50% afstandsonderwijs voor 2de en 3de graad.
26 april - Winkels en contactberoepen
Winkels terug open zonder afspraak
Contactberoepen open (mogelijks met extra maatregelen zoals testen)
Mogelijke afschaffing avondklok
1 mei, 8 mei of 15 mei - "Activering "buitenplan"
Meer dan 4 personen zien buiten
Contactsport buiten
Opening pretparken
Opening terrassen
Mogelijks terugkeermomenten voor telewerkers
7 juni - Horeca en binnenplan
Volledige heropening horeca met max 4 personen per tafel
Evenementen met max 500 personen
(Staat er niet expliciet in maar ik vermoed dat binnensport zoals fitness hier dan ook onder zal vallen volgens Facon zijn planning)
Allemaal onder voorbehoud van het gebruikelijke politieke touwgetrek natuurlijk. Een datum prikken op de zaken uit het buitenplan zou volgens De Tijd de moeilijkste beslissing zijn morgen gezien de standpunten daar ver uiteen liggen
![]()
Experts schetsen voorzichtige weg naar de vrijheid
Het Overlegcomité is geneigd de behoedzame weg naar de vrijheid te volgen die coronacommissaris Pedro Facon heeft uitgestippeld. Voor versoepelen binnen en de volledige heropstart van de horeca is het allicht wachten tot juni, wanneer de 65-plussers en risicopatiënten zijn gevaccineerd.www.tijd.be
Mij persoonlijk boeit het ook geen hol, maar het zou wel gans die "ik betrouw hen niet"-kliek die samentroept op HLN en facebook wel ondermijnen. Ook vanwege de burger die geen keuze heeft van wat er ingespoten wordt, en de vermoedens (al dan niet gefundeerd) die er zijn dat de politici wel keuzes hebben.Ik heb die "laat de politiekers zich maar als eerste op tv vaccineren, dan vertrouw ik het pas!"-reacties nooit begrepen.
Mij persoonlijk boeit het ook geen hol, maar het zou wel gans die "ik betrouw hen niet"-kliek die samentroept op HLN en facebook wel ondermijnen. Ook vanwege de burger die geen keuze heeft van wat er ingespoten wordt, en de vermoedens (al dan niet gefundeerd) die er zijn dat de politici wel keuzes hebben.
'Als zelfs zo een eikels het overleven dan moet ik het toch ook overleven'Marc Van Ranst heeft toch aangegeven dat hij AZ kreeg, maar, is dat eigenlijk relevant? Ik heb die "laat de politiekers zich maar als eerste op tv vaccineren, dan vertrouw ik het pas!"-reacties nooit begrepen. Er zijn 2 miljoen Belgen gevaccineerd zonder bewezen sterfgeval, dat is imo toch een beter bewijs qua betrouwbaarheid dan dat een minister zich laat vaccineren op tv. Wantja, voor wie er toch niet in gelooft... Als alles dan toch onbetrouwbaar is, dan zullen die politiekers ook wel een fake vaccin laten inspuiten en alle aanwezige getuigen omkopen om mee onder één hoedje te spelen he![]()
Waarom zouden ze dat doen?Als J&J stopt met leveren, zou men dan de tweede spuit van Pfizer en Moderna uitstellen?

Omdat we zonder de J&J-vaccins (ongeveer 1,35 miljoen voor België) nooit onze doelstelling van 11 juli zullen halen. En dan is het nog de vraag of AZ wel voldoende zal leveren.Voor J&J dus 6 mensen met ernstige bijwerkingen (trombose) op 7 miljoen inentingen in Amerika.
Stel dat we heel België vaccineren daarmee, zouden dat op 11 miljoen belgen dus ongeveer 9-10 mensen zijn.![]()
Ook Australië moet J&J niet.Dan nog, de Amerikanen laten een scheet, en het stopt. Ondertussen bleven we wel gewoon verder doen met AZ. Maar ja, de Amerikanen kunnen wel lekker blijven voortdoen met de rest, want ze houden alles voor zichzelf. Ik word er zowaar een complotdenker van. Redelijk frustrerend. We moeten echt stoppen met zo afhankelijk te zijn van de VS.
Ook Australië moet J&J niet.
Doorvaccineren terwijl men van de problemen bij bepaalde vaccins op de hoogte is , dat is pas erg als overheid.
6 op 7 miljoen
ZES op ZEVEN miljoen
De kans op sterven van COVID is hoger