Nog niet gedacht aan stickers te laten maken van de intercommunale en op uw auto te hangen. En te doen alsof ge zwerfvuil aan het sorteren zijtIk ga nu drie keer per dag om het wat te spreiden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet gedacht aan stickers te laten maken van de intercommunale en op uw auto te hangen. En te doen alsof ge zwerfvuil aan het sorteren zijtIk ga nu drie keer per dag om het wat te spreiden![]()
Eigenlijk nog een beter idee, gewoon een tapinstallatie plaatsen bij je thuis.Doe dan in de plaats direct een brouwerij, dan hebt ge zelfs geen glas meer nodig. Recht van 't vat.
Oh da's zelfs nog beter. Gewoon een keer een rol vuilzakken niet afhalen en ik kan ze gratis laten opsturen met zo'n grijpertje er bij om de schijn hoog te houden.Nog niet gedacht aan stickers te laten maken van de intercommunale en op uw auto te hangen. En te doen alsof ge zwerfvuil aan het sorteren zijt
Maar.. het gaat niet over "zet u er over en indien niet zoek hulp", het is dat het niet meer voldoende is.
Had enkel restaurants nu open geweest en de rest was verboden, dan was het ook beu op den duur. Ge had ge ook kunnen zeggen "ga gewoon keer naar een ander restaurant?", maar daar gaat het niet om.
) dat is juist hetgeen je moet aanpakken want uiteindelijk ook al is het niet voldoende... je leeft nog altijd en je kunt nog goed leven !!!. Focus dan ook daar op in plaats van op het negatieve want had ik effectief die mindset gehad en niet de stap gezet om hulp te nemen.Oei, en je hebt nog maar 3 flesjes leeg?Brouwerij Moortgat heeft mij gisteren nog gebeld om te vragen DRINGEND het leeggoed binnen te brengen, want ze beginnen wat in problemen te geraken in hun bottelarij.

Eigenlijk nog een beter idee, gewoon een tapinstallatie plaatsen bij je thuis.
Da's 1 op 5, het is te zien wat je niet veel noemt81% / 86% zijn gevaccineerd volgens de officiële cijfers.
Niet veel dus die zich niet laten inenten.
. Blij om te zien dat hier nog steeds dezelfde gezichten aan't roepen zijn.Klopt.Ik las die post van dertjooo, als je die bedoelt, vooral als een steek specifiek naar een persoon gericht uit frustratie, niet als algemene stelling.
Althans, ik lees misschien over die algemene teneur die je aangeeft.
Verder wel gewoon eens met wat je schrijft!
Neen minder dan 1 op 7 (14% in de klinieken) want de 86% betreft het medisch personeel in de klinieken.Da's 1 op 5, het is te zien wat je niet veel noemt. Blij om te zien dat hier nog steeds dezelfde gezichten aan't roepen zijn.
Buiten heel veel lege ziekenhuisbedden merk ik niet zo bijzonder veel van Corona, al heb ik wel voor de 2e keer in een jaar tijd een serieuze dip. Eerst begin december en nu terug. Vooral het gezever er rond ben ik kotsbeu en het feit dat we in een samenleving zitten waarbij degenen die ons moeten 'leiden' helemaal geen verantwoording meer moeten afleggen. Het is er over en had al lang gedaan moeten zijn. Alles terug open mits beperkte aanpassingen.
Fa-kkin' hell seg.
De toon van jouw eigen boodschap was even simplistisch.Klopt.
Voor persoon X met veel hobby’s kan het zelfs veel eenvoudiger zijn om zich aan te passen aan de huidige situatie dan persoon Y die weinig hobby’s had.
Je kan gewoon niet je eigen situatie simplistisch vergelijken met een ander zoals Matthias doet.
Matthias geeft inderdaad een aantal tips maar de toon waardoor het overkomt als ‘komaan zo moeilijk is het toch niet’ is volledig verkeerd.
Nee, dat werkt niet voor iedereen. Mensen zijn geen robots.
De toon van jouw eigen boodschap was even simplistisch.
'Mensen zonder vrienden en sociaal leven hebben er geen problemen mee'.
Dat kan je lezen alsof mensen die er geen probleem mee hebben geen vrienden hebben.
Net zoals ik begrijp dat het voor iemand met veel hobby’s en vrienden ook easy kan zijn nu.Ik kan wel begrijpen, als je geen hobby's of een beperkt aantal vrienden hebt, dat er tussen 2019 en de huidige situatie weinig verschil is.
Allee bon, 1 op 7 dan. Lijkt me nog altijd tamelijk veel. Maar dat verbreed uw kijk er niet op uiteraard.Neen minder dan 1 op 7 (14% in de klinieken) want de 86% betreft het medisch personeel in de klinieken.
81% is voor de zorgverstrekkers buiten de kliniek.
Jij probeerde in jouw reply initieel toe doen alsof heel veel mensen in de klinieken geen vaccin plaatsten. Wat dus onzin was.

Dat is vreemd. Ik/wij hebben 2 niet dringende afspraken bij 2 verschillende ziekenhuizen die gewoon door zijn gegaan.Allee bon, 1 op 7 dan. Lijkt me nog altijd tamelijk veel. Maar dat verbreed uw kijk er niet op uiteraard.
Ik had hier al bijna een wall of text neergepent, maar toen was ik vergeten waar ik zat
Neen, for real. Da's al de tweede keer dat de capaciteiten worden opgelegd waar de ziekenhuizen zelf niet achter staan. De tweede golf aan patiënten die worden uitgesteld omdat een Corona besmetting boven alles gaat. Probeer het nog maar eens uit te leggen als er patiënten voor u staan.
Voor de rest sluit ik me af van alle actua ivm Corona, en lees ik hier zo weinig mogelijk. Op m'n werk merk ik er buiten de extreme rust niets van. Maar ja, volgens iedereen die daar nooit komt is het daar wel degelijk complete chaos.
In principe kun je de rollen mooi omdraaien. Hier heb je ook personen die komen vertellen hoe moeilijk ze het hebben, en anderen die er weinig last van hebben. Awel, da's zowat hetzelfde als Corona in de ziekenhuizen. Je hebt ziekenhuizen met 12 patiënten die moord en brand roepen, en je hebt ziekenhuizen met 50 patiënten die half leeg staan. Maar we schikken ons al een jaar naar diegene die het luidste kunnen roepen.
Dat is vreemd. Ik heb de laatste 2 weken opnames moeten annuleren en sindsdien zijn het aantal patiënten die eventueel op IC/recovery zou kunnen terecht komen gehalveerd. En dat zijn behandelingen die, in tegenstelling tot de uwe, wel belangrijk en/of dringend zijn. Nu zijt ge appelen met peren aan't vergelijken om toch maar uw gelijk te halen.Dat is vreemd. Ik/wij hebben 2 niet dringende afspraken bij 2 verschillende ziekenhuizen die gewoon door zijn gegaan.
En "waar ziekenhuizen niet achter staan" bedoelt ge vooral waar gij niet achter staat gok ik.
1 op 7 is niet veel.Allee bon, 1 op 7 dan. Lijkt me nog altijd tamelijk veel. Maar dat verbreed uw kijk er niet op uiteraard.
Om u er nog eens uit te proberen te kletsen?Ik had hier al bijna een wall of text neergepent, maar toen was ik vergeten waar ik zat![]()
Ze zijn dus bijna allemaal gevaccineerdIk kan alleen praten voor de verpleging, verzorgenden, artsen en profs als mijn collega's en ik merk hier weinig verschil tussen. En vooral de artsen en profs zijn heel stil als het over de vaccins gaat.
Heel weinig dusHey pssssst... Ik werk in de zorg, je moest eens raden hoeveel mensen en geen vaccin laten zetten![]()
Of nog altijd minstens 2 personen per afdeling. Nogmaals, het is wat je maar wilt zeggen. Eerder een kinderlijke natrap die niet echt lukt.1 op 7 is niet veel.
Om u er nog eens uit te proberen te kletsen?
86% is gevaccineerd
Ze zijn dus bijna allemaal gevaccineerd
Heel weinig dus

Is beter als het te behalen streefcijfer van 70% gevaccineerd. Dus ça va he. 100% haal je toch niet. En beter als een 8 op 10, dus zo slecht is het nu ook weer niet.Of nog altijd minstens 2 personen per afdeling. Nogmaals, het is wat je maar wilt zeggen. Eerder een kinderlijke natrap die niet echt lukt.
Doet ze de groeten thuis![]()
maar als ge opnames moet annuleren, dan ligt het toch vol? Hoe kunt ge dan extreme rust hebben?Dat is vreemd. Ik heb de laatste 2 weken opnames moeten annuleren en sindsdien zijn het aantal patiënten die eventueel op IC/recovery zou kunnen terecht komen gehalveerd. En dat zijn behandelingen die, in tegenstelling tot de uwe, wel belangrijk en/of dringend zijn. Nu zijt ge appelen met peren aan't vergelijken om toch maar uw gelijk te halen.
Ja ik begrijp het ook niet goed, één van de meest ingrijpende ingrepen op veel mensen hun leven, ooit (so far). En er zijn er die het allemaal niet zomaar luchtig kunnen accepteren en verder gaan met hun leven en die dan nog een stap verder gaan en zeggen dat dit mentaal een impact heeft op hen. Dan ook nog op een anoniem forum terwijl ze vier mensen hebben waar ze mee kunnen gaan wandelen en hun verhaal aan kwijt kunnen.Dat is hier de laatste weken precies de thread van de mensen met mentale problemen aan het worden, met bijhorende wedstrijd wie de beste psycholoog is. Dat ben ik echt beu aan het worden is dat ook een luxeprobleem?